Konto hos EA.dk problemer
Fra : Hagar

Dato : 05-12-06 12:13

Hej

Nu har jeg forgæves forsøgt at lave en konto hos EA games DK, hver gang jeg
har udfyldt de ting der skal til, får jeg at vide at mit valgte navn er
brugt, hvis jeg så går lidt til højre og skriver det brugernavn som i følge
tilmeldingen skulle være brugt, for at få tilsendt mit password, ja, så får
jeg at vide at det brugernavn ikke findes. Er også du forvirret, så er vi
flere, men prøv selv
http://www.ea.dk/RegisterAccount.aspx

Hagar

Fra : Mixto

Dato : 05-12-06 15:09

tja har lige lavet en konto det tog ca 1 min.

på den igen Hagar

Fra : Hagar

Dato : 05-12-06 15:27

"Mixto" <Sergeant_Mixto_DK@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> tja har lige lavet en konto det tog ca 1 min.
>
> på den igen Hagar
> "Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Du er også så dygtig, HOST HOST
Så skal jeg så lære dig noget andet, når man svarer i en nyhedsgruppe, så
skriver man UNDER det man svarer på, så på den igen MixTo

Bare vent til i aften, så skal jeg gøre det surt for dig i BF2 min ven, i
mellemtiden kan du gå på min side og se hvordan et "engineer badge" ser ud

Til dem der ikke ved det, og tror jeg er ubehøvlet over for MixTo, så er vi
i samme klan, så han får hvad han fortjener

Hagar