Køb af brugt skole MC
Fra : Max Andersen

Dato : 05-12-06 11:07

Hejsa,

Umiddelbart har jeg været så uheldig at jeg fik stjålet en scooter
imedens jeg var til køreprøve (Bestod heldigvis :)).

Derfor er jeg så på udkig efter en Motorcykel og min kørelærer spurgte
om jeg var interesseret i en af skolens mc'ere så hun kunne købe nye
næste sæson.

Jeg tænkte joeh, hvis prisen er ok?

Men er skolecykler ikke ok? De er vel ordentligt behandlet, da
skolemc'ere kører forholdsvis pænt. Evt. et par små styrt ved vendinger
har givet nogle skrammer, men ikke noget alvorligt går jeg ud fra.

Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på ?

Max

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-12-06 12:20

Max Andersen <max@militant.dk> writes:

> [...]
> ud fra.
>
> Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på ?

Jeg ville være meget opmærksom på gearkassen da jeg har meget let ved
at forestille mig at eleverne gennem tiden har kludret en del med
gearskiftene. Kludder i tandhjul giver tandhjulsgranulat, så vær meget
opmærksom på om cyklen hopper ud af gear eller siger mærkelige lyde.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : Max Andersen

Dato : 05-12-06 12:55

Jes Vestervang wrote:

> [...]
> gearskiftene. Kludder i tandhjul giver tandhjulsgranulat, så vær meget
> opmærksom på om cyklen hopper ud af gear eller siger mærkelige lyde.

Jeg har faktisk kunnet mærke at maskinen godt kan hoppe i neutral gear
når jeg nedgearer ved lave hastigheder. Det er måske et sådant tegn?

Max

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-12-06 14:04

Max Andersen skrev:

> Jeg har faktisk kunnet mærke at maskinen godt kan hoppe i neutral gear
> når jeg nedgearer ved lave hastigheder. Det er måske et sådant tegn?

Bøjet skiftegaffel?

Ville jeg ikke købe...
Hans
http://kortlink.dk/2rrz

Fra : Armand

Dato : 05-12-06 19:38

> Bøjet skiftegaffel?

Nok ligeså sandsynligt forkert kædeopspænding :-/

Medmindre at det er ikke er mellem 2. og 1. gear, men vilkårlige gear at det
forekommer - Men "ved lave hastigheder" skulle de højere gear vel forlængst
være inaktuelle :-/
Og så er der tillige den detalje at effektiv nedgearing på motorcykel ikke
er: Kobl ud + skift ned som ved bilkørsel: Der skal mellemgas til, enten á
initiale mer-omdrejninger gennem "forsinket (á tiende-dele sekunder!)
nedgasning ved udkobling" eller ved regulær efter-gasgivning efter
udkobling!
I min tid var flere års ejerskab af en knallert med (fod)gear elementært
inden første mc-køretime, så dengang lagde man ud med langt større
gearskifte-rutine end kørekort-tagere gør i dag. Og i oplægget er jo også at
læse at det er med scooter-matic at Max har sin rutine, hvorfor det ikke
nødvendigvis er med ondt sind at man kan mistænke ham for lidt tør
gearskifte-motorik!?

Til gengæld beskriver ovennævnte hvilken betjening der er hverdagskost for
en skolecykels gearkasse, hvilket ikke ligefrem er til sælgers favør :-|

--
Armand

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-12-06 23:05

Armand skrev:

> Nok ligeså sandsynligt forkert kædeopspænding :-/

Vil ikke kloge mig yderligere. Har bare haft en bøjet skiftegaffel engang
(en bilist kørte over for rødt og ind i siden på mig), så hver gang jeg
efterfølgende tog gassen af i - var det 3.? - hoppede cyklen (XS6½) i
frigear :-/
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-12-06 14:17

Max Andersen wrote:
> Jeg har faktisk kunnet mærke at maskinen godt kan hoppe i neutral gear
> når jeg nedgearer ved lave hastigheder. Det er måske et sådant tegn?

Jeg ville kigge andre steder - din kørerlærer har sikkert tjent det hun
skulle på dig.

--
vh
Torben

Fra : Max Andersen

Dato : 05-12-06 14:52

Torben Scheel wrote:

> Jeg ville kigge andre steder - din kørerlærer har sikkert tjent det hun
> skulle på dig.

Ok. Jeg hører jer. Jeg kommer bare ikke langt for samme pris på dba.dk.
Brugtpriserne er vildt høje, og den skal kun bruges som vintercykel
indtil jeg køber min VN900 til foråret.

Med bestået køreprøve og stjålet scooter har jeg mega abstinenser med at
komme ud at køre, så man er lidt desperat.

Jeg kigger lidt videre og ser om der er noget i samme prisklasse. Tak
for de gode råd.

Max

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 05-12-06 15:14

> Ok. Jeg hører jer. Jeg kommer bare ikke langt for samme pris på dba.dk.
> Brugtpriserne er vildt høje, og den skal kun bruges som vintercykel indtil
> jeg køber min VN900 til foråret.

brugtpriser på mc er generelt helt hen i vejret, men jeg må omvendt sige at
jeg da har sat pris på dette når jeg selv har ville sælge mine "aflagte"

Omvendt er det vel blot at købe det pengene rækker til ikk Ex kan en
MZ'er fås fra omkring 1500kr, og den kan da køre hurtigere end en ikke tunet
scooter

Fra : Max Andersen

Dato : 05-12-06 15:30

tom (cordoba sdi) wrote:

> [...]
>
> Omvendt er det vel blot at købe det pengene rækker til ikk Ex kan en
> MZ'er fås fra omkring 1500kr, og den kan da køre hurtigere end en ikke tunet

Ja, men jeg ville gerne køre mere end jeg roder, da jeg bor i lejlighed
og ingen former for skrueskur har.

Så driftsikkerheden må godt være forholdsvis høj, da jeg er ny i 'branchen'

en MZ'er til 1.500,-, virker lidt skræmmende på mine tastaturfingre og
-5 grader udenfor med en banjobolt og skruenøgle (lirer bare ting af jeg
har hørt om og ikke ved en bjælde om, for jeg er helt blank hvad det
angår ) :)

Max

Fra : Jim Andersen

Dato : 06-12-06 08:41

20K for en CB500 er billigt. Det har du jo også selv set på dba. Og hvis du
har tillid til mekanikeren så snak med ham, og spørg ham om gearskiftet.
Måske er det bare dig der ikke kan skifte gear (endnu).

Da du ikke selv har forstand på mekanik skal du alligevel have en mekaniker
til at gå den igennem inden et evt køb, så det er jo fint nok.

Og som andre påpeger, skulle gearkassen være ødelagt kan der jo lægges en
tyskermotor i den for få penge. Og en CB500 kan du altid komme af med til
næste år.

/jim

Fra : Max Andersen

Dato : 06-12-06 09:22

Jim Andersen wrote:
> [...]
> tyskermotor i den for få penge. Og en CB500 kan du altid komme af med til

Takker. Jeg køber den nok hvis jeg kan få lov, da jeg SKAL ud snart. Jeg
har netop fået tilbud på vinterforsikring, så jeg kan køre på de gode
dage, da jeg fik stjålet scooteren og jeg ikke gider det offentlige
medmindre det er strengt nødvendigt.

Max (der snart er tudefjæs, hvis han ikke får en MC inden længe....)

Fra : J.C.Kløve

Dato : 05-12-06 14:56

Max Andersen skrev:

> Ok. Jeg hører jer. Jeg kommer bare ikke langt for samme pris på dba.dk.
> Brugtpriserne er vildt høje, og den skal kun bruges som vintercykel
> indtil jeg køber min VN900 til foråret.

Nu er DBA nok ikke det sted jeg ville søge viden om det aktuelle
prisniveau - der er nok ikke mange private der søger deres MC afsat
til "underpris"

Så ring da til en du finder interessant, og giv et bud, samt en
mulighed for at kontakte dig hvis de vil sælge til den rette pris

--
Dun@nt

Fra : Max Andersen

Dato : 05-12-06 15:11

J.C.Kløve wrote:

> [...]
>
> Så ring da til en du finder interessant, og giv et bud, samt en
> mulighed for at kontakte dig hvis de vil sælge til den rette pris

Jeg havde faktisk tænkt mig det, men det er ikke kun et par tusinde kr.
det er skævt.

f.eks. 1 stk. cykel NYPRIS 55.000,-

6-10 år gammel ca. 20-35000km til ca. 40.000 ?

Det lyder i mine øjne lidt vel dyrt, men med udbud og efterspørgsel så
er det vel ok :)

Så mit bud på en sådan maskine ville være højst 25k, men så ser jeg
cykler der er 25 år gamle til 15k, og så forstår jeg godt at priserne er
lidt højere.

Det kan bare ikke betale sig at købe brugt i disse prisklasser og hvis
jeg byder 25-30k, så får jeg en flaske i hovedet eller et par sjove ord
med på vejen.

Det var ikke så meget at prutte en 4-5k ned i pris, for det er i mine
øjne alt for lidt.

Max
Men jeg skal også lige lære det marked at kende. mange nye cyklister
(mig inklusiv) til at presse priserne op.

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-06 16:53

> Derfor er jeg så på udkig efter en Motorcykel og min kørelærer spurgte
> om jeg var interesseret i en af skolens mc'ere så hun kunne købe nye
> næste sæson.
>
> Jeg tænkte joeh, hvis prisen er ok?

Hvad er det for en cykel, og hvad er prisen?
Det kommer jo også an på det... Hvis du sparer 10k på en skolecykel, så
er det måske værd at tage med...

/Jacob
Kawasaki ER6f '06
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1070

Fra : Max Andersen

Dato : 05-12-06 19:01

dot wrote:

> Hvad er det for en cykel, og hvad er prisen?
> Det kommer jo også an på det... Hvis du sparer 10k på en skolecykel, så
> er det måske værd at tage med...

Jeg kender ikke lige årgangen præcist, men 20k for en Honda CB500

Max

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-06 19:34

On Tue, 05 Dec 2006 19:00:36 +0100, Max Andersen wrote:

> Jeg kender ikke lige årgangen præcist, men 20k for en Honda CB500
>
> Max

Jeg vil modsætte mig mængden, og sige køb ! CB500 er en ualmindelig stærk
cykel, med mange Km. i sig. Langt flere end nogen GS500 opnår. Og for de
sparede penge kan Du jo købe et par fejlfri reservedelsmotorer i DE

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr

Fra : Armand

Dato : 05-12-06 19:49

"Max Andersen" <max@militant.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Endelig et realitets-Q, og tillige head on the nail IMO!
Er det kun for vinteren, udsætter man i mindre grad sig selv for
skadesforekomster, hvorefter problemet ligger i hænderne på en given køber

> Jeg kender ikke lige årgangen præcist, men 20k for en Honda CB500

Hvis ikke den ligefrem er bulet, ridset og rusten så lyder dét som en
fornuftig pris.
Den må tillige være droslet til "lille A", hvilket øger køberpotentialet i
foråret!

--
Armand.

Fra : Max Andersen

Dato : 05-12-06 20:09

Armand wrote:

> Hvis ikke den ligefrem er bulet, ridset og rusten så lyder dét som en
> fornuftig pris.
> Den må tillige være droslet til "lille A", hvilket øger køberpotentialet i
> foråret!

Droslet? Hvad betyder det? Noget med krafterne på cyklen?

Jeg tog desværre ikke kørekort på den jeg muligvis kan købe, men en
anden (også en CB500) og jeg har både stort og lille kørekort.

Max

Fra : Armand

Dato : 05-12-06 20:26

> Droslet? Hvad betyder det? Noget med krafterne på cyklen?
> Jeg tog desværre ikke kørekort på den jeg muligvis kan købe, men en anden
> (også en CB500) og jeg har både stort og lille kørekort.

Dét burde du vide som nybagt mc-kørekorts ejer. Ihverfald det principielle
omkring HK-grænsen for "Lille A", og drosling er en "negativ tuning" der
bringer en given motor ned på et niveau så også piloter med lille
mc-kørekort må køre på motorcyklen!
Men altså tilsyneladende ikke tilfældet hér :-/

--
Armand.

Fra : Max Andersen

Dato : 05-12-06 20:38

Armand wrote:

> [...]
> mc-kørekort må køre på motorcyklen!
> Men altså tilsyneladende ikke tilfældet hér :-/

Har jeg brug for at vide om en mc jeg ikke har kørt på er droslet ned?

Jeg har kun fået kubik af vide og ikke om en honda cb500 er droslet. Det
virker da også som noget jeg ikke burde vide (medmindre jeg køber den).

Jeg fik at vide at jeg skulle køre på en stor til køreprøven, samt de
specielle regler omkring alder, lille/stor m.v. krav. Men at vide om
neddrosling var aldrig på tale. Kun MC'ens kubik.

Max

Fra : Orla Pedersen

Dato : 06-12-06 09:22

Max Andersen wrote:

> Jeg fik at vide at jeg skulle køre på en stor til køreprøven, samt de
> specielle regler omkring alder, lille/stor m.v. krav. Men at vide om
> neddrosling var aldrig på tale. Kun MC'ens kubik.

Det er en rigtig ups fra køreskolen. Stor/lille mc har i
kørekortssammenhæng intet at gøre med kubik. Det har derimod noget at gøre
med max effekt, og vægt/effekt forholdet. Og har det ikke været med i
undervisningen, så er det en alvorlig brist.

Prøv at google på emnet.

mvh
Orla

Fra : Max Andersen

Dato : 06-12-06 10:10

Orla Pedersen wrote:

> [...]
> gøre med max effekt, og vægt/effekt forholdet. Og har det ikke været med
> i undervisningen, så er det en alvorlig brist.

Jeg googlede lige:

En "lille mc" må ikke være stærkere end 34 hk (25 kW) eller skal have et
vægt/kraftforhold under 0,17 kW pr. kg. En "lille" skole-mc er typisk en
250 cm3, yder 18-25 hk og vejer 130-140 kg.

Jeg har nok bare hæftet mig ved det typiske kubik-antal, da jeg er 34 år
og det måske ikke har interesseret mig så meget. Flere på holdet tog til
lille mc, så de har nok lyttet bedre efter m.h.t. denne forskel.

Vi havde 5 MC'ere, hvor 3 var store(500cc) og 2 var små (250cc), så jeg
har ikke overevejet om der var anden forskel.

Er det så vigtigt at vide, når man tager stort kort?

Max

Fra : Jim Andersen

Dato : 06-12-06 11:45

Max Andersen wrote:

> Er det så vigtigt at vide, når man tager stort kort?

Næ, det synes jeg ikke. Det er mere vigtigt når man tager lille kørekort.

/jim

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-06 17:07

On Wed, 06 Dec 2006 10:10:19 +0100, Max Andersen wrote:

> Er det så vigtigt at vide, når man tager stort kort?

Ikke nær så vigtigt som når man tager lille kort mennæ det er vel
alligevel rart at vide om man må overlade sin mc til en person med lille
kort, ikke sandt.

Fra : Max Andersen

Dato : 07-12-06 18:07

Orla Pedersen wrote:

> Ikke nær så vigtigt som når man tager lille kort mennæ det er vel
> alligevel rart at vide om man må overlade sin mc til en person med lille
> kort, ikke sandt.

lol, ja, grænser for tænkte scenarier er endeløse. Lad os bare være
ærlige og sige at det er muligt, men hvorfor i alverden skulle jeg købe
en lille MC, med stor effekt for at låne den ud ?

ligemeget. nu har jeg købt en 500cc (eller lidt under) og med min
tidligere og nuværende overbevisning ville den aldrig blive lånt ud. Så
er det vel ok.

Max

Fra : Jacob Aulbjerg Niels~

Dato : 07-12-06 21:22

> ligemeget. nu har jeg købt en 500cc (eller lidt under) og med min
> tidligere og nuværende overbevisning ville den aldrig blive lånt ud. Så
> er det vel ok.
>
> Max

Har du købt, eller hvad endte det med?

--
/Jacob
Kawasaki ER6f '06

Fra : Max Andersen

Dato : 08-12-06 22:13

Jacob Aulbjerg Nielsen wrote:

> Har du købt, eller hvad endte det med?

Jep. Købte torsdag, men får den først mandag :)

Så jeg glæder mig som et lille barn, til min "julegave", og forsikringen
er bestilt til vinterkørsel, så jeg kan taqge de tørre dage at hygge mig
på hele vinteren.

Max

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 06-12-06 07:10

> Jeg kender ikke lige årgangen præcist, men 20k for en Honda CB500

KØB! Det er en fin cykel! De kører godt. Tag lige en prøvetur først, men
kører den fint er det en GOD handel!

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og DR 610 '85

Fra : Armand

Dato : 05-12-06 19:43

Fra : Sune

Dato : 05-12-06 18:34

> Hejsa,
>
> Umiddelbart har jeg været så uheldig at jeg fik stjålet en scooter
> imedens jeg var til køreprøve (Bestod heldigvis :)).

Tillykke med det.

> Derfor er jeg så på udkig efter en Motorcykel og min kørelærer spurgte om
> jeg var interesseret i en af skolens mc'ere så hun kunne købe nye næste
> sæson.
>
> Jeg tænkte joeh, hvis prisen er ok?

Prisen skal være lav. Kørelæreren har afskrevet maskinen kraftigt, så den
kan sælges til en meget fornuftig pris.

> Men er skolecykler ikke ok? De er vel ordentligt behandlet, da skolemc'ere
> kører forholdsvis pænt. Evt. et par små styrt ved vendinger har givet
> nogle skrammer, men ikke noget alvorligt går jeg ud fra.

Skolecykler kommer sjældent ud for de alvorlige uheld. Men de kører absolut
ikke pænt.

Det som er hårdest ved maskinen er :

Rigtig mange elever banker/tramper/sparker den i gear. Dvs. når de skal
sætte i gang glemmer man ofte at arbejde med koblingen når man skal skifte
ned i gear.

Ofte får maskinen tæsk med en kobling, der slippes meget hurtigt, så selv en
GN250 går på baghjul (jo det er set

> Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på ?

At en kørerlærer som regel først udskifter sine maskiner, når de er for dyre
at vedligeholde.

Sune

Fra : Max Andersen

Dato : 05-12-06 19:10

Sune wrote:

> Tillykke med det.

Tak, jeg er også helt vildt glad, og savner det at køre helt vildt,
allerede.

> Prisen skal være lav. Kørelæreren har afskrevet maskinen kraftigt, så den
> kan sælges til en meget fornuftig pris.

I.f.t. dba.dk er den ret lav. (Billigste CB500 står til 36.900 m/kåbe
godt nok)

> [...]
> ned i gear.
>
> Ofte får maskinen tæsk med en kobling, der slippes meget hurtigt, så selv en

Ja, det kan jeg godt forestille mig. Men jeg vil nødig ofre mange penge
på en ny, selvom de brugte er forfærdeligt dyre, i forhold til det man får.

Hun sagde at hun kun vil sælge den til mig hvis den er iorden ifølge
mekanikeren. Ellers må jeg købe et andet sted. Så jeg har ikke fået lov
endnu. Vi afventer hans gennemgang af maskinen.

> At en kørerlærer som regel først udskifter sine maskiner, når de er for dyre
> at vedligeholde.

Ja, det kunne jeg godt forestille mig... Men ellers bliver det nok en ny
Suzuki GS500 til 55.000,-

Tusind tak for input.

Max

Fra : Armand

Dato : 05-12-06 20:05

> Hun sagde at hun kun vil sælge den til mig hvis den er iorden ifølge
> mekanikeren.
Sikke en kørelærer: Hun sender elever ud på materiel som hun ikke er sikker
på at mekanikeren kan godkende

--
Armand.

Fra : Max Andersen

Dato : 05-12-06 20:17

Armand wrote:

> Sikke en kørelærer: Hun sender elever ud på materiel som hun ikke er sikker
> på at mekanikeren kan godkende

Man kan jo håbe at det er af fremtidig omsorg og ikke driftsmæssige
hensyn

Alt var godkendt til køreprøven, og materiellet var ihvertfald iorden.
Men mekanikeren skal også fastsætte prisen, så det er nok lidt af det
hele. Hun gider nok ikke have mig rendende og brokke mig fordi stellet
knækker om 2 mdr. :)

Max

Fra : flopper

Dato : 05-12-06 19:30

> Prisen skal være lav. Kørelæreren har afskrevet maskinen kraftigt, så den
> kan sælges til en meget fornuftig pris.

Har som regel intet med cyklens værdi at gøre! Det er bare en
regnskabsteknisk måde at fordele at forventet tab over de år aktivet er i
brug.
Skattevæsnet har så sine egne regler om hvor meget man må afskrive pr år, og
dette har intet med værdien af aktivet at gøre, men er en skatte regel, som
kan udnyttes til at udskyde sin skattebetaling et eller flere år. Ofte er en
sådan firmacykel skrevet ned til 0 kr , eller lidt over, allerede før den er
købt, fordi genvundne afskrivninger på tidligere cykler trækkes fra med det
samme.

flopper

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-12-06 20:23

Max Andersen <max@militant.dk> writes:

> Ja, det kunne jeg godt forestille mig... Men ellers bliver det nok
> en ny Suzuki GS500 til 55.000,-

Hvorfor ikke en lettere brugt? Så kan du sælge den videre efter et par
år med et minimalt værditab.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-12-06 20:32

Max Andersen <max@militant.dk> writes:

> For jeg kan ikke finde en lettere brugt til fornuftig pris. Hvis den
> kun taber 3-5.000,- på et år, vil jeg hellere købe en ny.

Det tror jeg ikke du skal regne med. Husk på at priserne i DBA bare
viser hvad sælgeren håber på at få for cyklen, ikke hvad de sælges
til.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 @ DT125R

Fra : Soren Lindholt

Dato : 08-12-06 07:47

Max Andersen skrev:
> [...]
> har givet nogle skrammer, men ikke noget alvorligt går jeg ud fra.
>
> Er der noget jeg skal være specielt opmærksom på ?

I forbindelse med den generelle fraråden vil jeg spørge hvor de gamle
skolecykler mon bliver af? De kører da rundt omkring af intetanende
brugere, og bliver måske kaldt mandagscykler af den intetanende bruger.
Jeg ville da købe en for en god lav pris så der er luft til en evt.
reparation, køre et stykke tid og se hvad der sker.

Søren

Fra : Max Andersen

Dato : 08-12-06 22:16

Soren Lindholt wrote:

> [...]
> Jeg ville da købe en for en god lav pris så der er luft til en evt.
> reparation, køre et stykke tid og se hvad der sker.

Jeg fik den MEGET billigt, og mekanikeren har fortalt om en lille
begyndende revne i bundkarret, som dog ikke siver olie endnu, men det
gav et gedigent afslag i prisen. Så jeg er MC-kørende for under en habil
scooter pris på en dejlig Honda CB500.

Jeg er så glad at jeg kunne hoppe rundt med armene i vejret i 20 minutter :)

Men jeg får den først mandag, så jeg er mere spændt en juleaften som
7-årig :)

Max

Fra : Jacob Aulbjerg Niels~

Dato : 09-12-06 19:31

> [...]
> begyndende revne i bundkarret, som dog ikke siver olie endnu, men det
> gav et gedigent afslag i prisen. Så jeg er MC-kørende for under en habil

Hvad var prisen?
Og hvor meget koster en sådan rep?

--
/Jacob
Kawasaki ER6f '06

Fra : Max Andersen

Dato : 11-12-06 16:57

Jacob Aulbjerg Nielsen wrote:

> Hvad var prisen?
> Og hvor meget koster en sådan rep?

Sorry for det sene svar. Jeg er lige kommet tilbage fra Stockholm. Jeg
har sluppet 15.000,- og en sådan rep. koster ca. 3-5.000,-

Der blev foreslået at købe delene hos en hugger, eller andet, så jeg
kunne spare lidt penge, så det skal jeg lige have fundet ud af.

Max

Fra : Soren Lindholt

Dato : 11-12-06 17:05

Max Andersen skrev:

> [...]
>
> Der blev foreslået at købe delene hos en hugger, eller andet, så jeg
> kunne spare lidt penge, så det skal jeg lige have fundet ud af.

Afhængig af hvad det er lavet af kan det jo repareres

Søren