feelgoodfilm
Fra : Per Vadmand

Dato : 04-12-06 23:49

Hvis nogen trænger til en rigtig jule-feelgoodfilm, oven i købet med en
masse gode skuespillere (Alan Rickmabn, Keira Knightley, Emma Thompson, Hugh
Grant, for bare at nævne nogle få), så se "Love Actually".

Per V
--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved man,
at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-12-06 00:11

Den 04-12-06 23.49 skrev Per Vadmand følgende:
> Hvis nogen trænger til en rigtig jule-feelgoodfilm, oven i købet med en
> masse gode skuespillere (Alan Rickmabn, Keira Knightley, Emma Thompson, Hugh
> Grant, for bare at nævne nogle få), så se "Love Actually".

Den så "vi" da sidste år - og du glemte helt at nævne ham, der stjal
filmen: Bill Nighy. Han er bare skøn: "Hiya kids. Here is an important
message from your Uncle Bill. Don't buy drugs (kunstpause) Become a pop
star, and they give you them for free."

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Rævekage: Rævens godt gemte ekskrementer...

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-12-06 00:28

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> message from your Uncle Bill. Don't buy drugs (kunstpause) Become a
> pop star, and they give you them for free."
Hørt. Og Billy Bob Thornton som en ualmindeligt led USA-præsident.

Per V.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-12-06 10:14

Kim Ludvigsen wrote:

> [...]
> filmen: Bill Nighy. Han er bare skøn: "Hiya kids. Here is an important
> message from your Uncle Bill. Don't buy drugs (kunstpause) Become a pop

Ja jeg var faktisk positivt overrasket over den. Troede det var en
tøsefilm, men den var faktisk god.

Bill Nighy er for griner. Sådanne nogle popstjerner mangler vi

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 05-12-06 17:16

Scripsit Mikael Schøler:

> Ja jeg var faktisk positivt overrasket over den. Troede det var en
> tøsefilm, men den var faktisk god.

LA tager hver ENESTE kendte følgodt-scene i filmhistorien og krammer
dem alle hårdtkomprimeret sammen i en og samme film. Jeg skammer mig
over at indrømme, at det virker. Det må være årstiden..

> Bill Nighy er for griner. Sådanne nogle popstjerner mangler vi

"Musikvideoen" er ekstramateriale på DVD'en så vidt jeg husker.

Lars Erik Bryld

Fra : Trist

Dato : 05-12-06 06:36

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in

> [...]
> en masse gode skuespillere (Alan Rickmabn, Keira Knightley, Emma
> Thompson, Hugh Grant, for bare at nævne nogle få), så se "Love

Ja, det var faktisk en rigtig god film og en af de få film på TV, jeg ikke
havde set før.

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 11-12-06 06:19

Per Vadmand wrote:
> [...]
> en masse gode skuespillere (Alan Rickmabn, Keira Knightley, Emma
> Thompson, Hugh Grant, for bare at nævne nogle få), så se "Love

Købte den fra Blockbuster efter at have læst tråden her. Blev aldeles ikke
skuffet, selv om det nok mere er fruens stil. Takker

--
¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Brian P

Dato : 11-12-06 16:16

3140 Bjørgheim skrev:

> Købte den fra Blockbuster efter at have læst tråden her. Blev aldeles ikke
> skuffet, selv om det nok mere er fruens stil. Takker

Så ville fruen nok også blive glad, hvis du tog hende med i biffen
til The Holiday og Little Miss Sunshine. De er i lidt samme genre,
omend der ikke er jul i Little Miss Sunshine (til gengæld er den
rigtig skæg og lidt skæv).

På videohylden kan man finde de charmerende Me and You and Everyone We
Know og The Family Stone. De kunne være bud på en god mandelgave.