Ohh shit .......
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-12-06 21:30

indledningsvist må jeg sige jeg ikke begriber at kvinder en gang for
alle (ofte) elsker en mere jo dummer et svin man er - men sådan er det
- sådan vil de ha det ...(nogen af dem)

Nå jeg havde forberedt den store opbruds tale til ( hende født i
tyrens tegn ) om hvordan hun i bund og grund var bedre stillet med en
anden mand ind mig .....

Nå jeg vågnger og hun banker på døren og pave stolt viser hun sit
unægteligt vidunder af en dreng frem der bliver 3 år i dag.

Nå vi gik over og jeg fik fremskaffet noget slik og sodervand ( man
bliver kun 3 år en gang ) ...

jeg sad og kikkede på ham han virkelig sød ved de andre børn og
hundene der løber rundt her og det vil bestemt ikke genere mig et
øjeblik at give ham en fornuftig fremtid ...... men jeg elsker sgu
ikke hans mor og jeg ved sgu ikke hvor klogt det er at holde liv i et
forhold hvor jeg for en ikke føler mig forelsket ...

alt hvad hun har krævet af mig er at sige hvis jeg er utro det er jeg
3 gange om ugen og selv det kan jeg sgu ikke finde ud af ...

hvordan fan før man sådan noget forbi ?

der er INTET galt med hende - fejlen er min ... hun er ikke efter mine
penge og det er ellers klasikkeren her i Thailland - men hun kan i det
store hele forsørge sig selv snakker fremragende engelsk og har masser
af tilbud fra andre hvide - hvorfor fan skal hun så af alle umulige
hvide lige falde for mig ?
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Benny den 9.

Dato : 04-12-06 22:06

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> store hele forsørge sig selv snakker fremragende engelsk og har masser
> af tilbud fra andre hvide - hvorfor fan skal hun så af alle umulige

se - det sidste var jo netop grunden til at du skulle droppe hende, for
hun er da ikke for klog, når hun vælger dig - See?

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-12-06 19:41

"Benny den 9." <3gange3@fire.plus.seks> skrev i en meddelelse

> se - det sidste var jo netop grunden til at du skulle droppe hende,
> for hun er da ikke for klog, når hun vælger dig - See?

See? Henrik Blunck Vestergaard? Malka-koen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Benny den 9.

Dato : 05-12-06 21:13

Jens Bruun wrote:
> "Benny den 9." <3gange3@fire.plus.seks> skrev i en meddelelse

> See? Henrik Blunck Vestergaard? Malka-koen?

va faen - huserer de nu igen?

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-12-06 21:18

On Tue, 5 Dec 2006 19:41:10 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Benny den 9." <3gange3@fire.plus.seks> skrev i en meddelelse

>See?

Benny fuglefjams og Frank og hvad katten ellers trækker ind lige efter
høst .........jeg tror man skal vælge en af dem og jeg tager mig
kærligt af fugle fjams men det er så også det ...

Fra : Jens

Dato : 06-12-06 03:10

Bo M Mogensen wrote:

> Benny fuglefjams og Frank og hvad katten ellers trækker ind lige efter
> høst .........jeg tror man skal vælge en af dem og jeg tager mig
> kærligt af fugle fjams men det er så også det ...

Nå jeg troede ellers du var ved at sprede din AIDS på din
LSD-container-rejse til Thailand Bøø...

Fra : Zeki

Dato : 04-12-06 23:10

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
> Nå jeg havde forberedt den store opbruds tale til ( hende født i
> tyrens tegn ) om hvordan hun i bund og grund var bedre stillet med en
> anden mand ind mig .....

Ja, den er ofte brugt - "det er ikke dig men mig der er noget i vejen med"

> hvordan fan før man sådan noget forbi ?

At du stiller spørgsmålet viser at du er betænksom, så respekt for det.

En måde er at få hende til at gøre det forbi ved bevidst at sænke hendes
interesseniveau. F.eks ved at blive uattraktiv, være meget meget omklamrende
og have besiddertrang så hun selv ender med at blive træt af dig og gøre det
forbi. Så slipper du selv for at gøre det sure job. Men pas på - det kan
også give bagslag. Er hun en meget uselvstændig og føjende kvinde, så bliver
hun måske endnu mere vild med dig.

Mvh
Zeki

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-12-06 16:58

On Mon, 4 Dec 2006 23:10:16 +0100, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
>
>Ja, den er ofte brugt - "det er ikke dig men mig der er noget i vejen med"

Tjaaee men fakta er ...

> [...]
>og have besiddertrang så hun selv ender med at blive træt af dig og gøre det

Det er forsøgt ... jeg begriber ikke hun gider

>Så slipper du selv for at gøre det sure job. Men pas på - det kan
>også give bagslag. Er hun en meget uselvstændig og føjende kvinde, så bliver
>hun måske endnu mere vild med dig.

Det synes at være udviklingen ..... men på den anden side er jeg også
meget flink en go del af tiden ........problemet er nok at jeg er
snart 41 år også er man ikke vand til være omklameret - kunne hun for
helved bare slappe af i stedet for at stå op kl 4 om mognen for at se
hvad jeg laver

Fra : Zeki

Dato : 05-12-06 23:58

> [...]

> snart 41 år også er man ikke vand til være omklameret - kunne hun for
> helved bare slappe af i stedet for at stå op kl 4 om mognen for at se

Når sådan noget sker, skyldes det oftest manglende tillid. Derfor kan hun
ikke "hvile i sig selv."

Mvh
Zeki

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 07-12-06 19:01

On Tue, 5 Dec 2006 23:58:29 +0100, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>Når sådan noget sker, skyldes det oftest manglende tillid. Derfor kan hun
>ikke "hvile i sig selv.

nej hun viler ikke i sig selv HELE tiden .... men mon ikke det er
sådan i alle forhold det altid vibrere lidt - I dag er hun i topform
efter som jeg har skaffet mig et ret stort hus som jeg er ved at
møbelere og der skal hun og hendes søn så med ... men jeg viger uden
om gu har du ret .....

Fra : Brian Olesen

Dato : 05-12-06 00:21

> [...]
> unægteligt vidunder af en dreng frem der bliver 3 år i dag.
>
> Nå vi gik over og jeg fik fremskaffet noget slik og sodervand ( man

Bravo!
Du er jo helt menneskelig!

> [...]
> ikke hans mor og jeg ved sgu ikke hvor klogt det er at holde liv i et
> forhold hvor jeg for en ikke føler mig forelsket ...

Se nogle gange er den slags forhold de bedste.
Det er selvfølgelig en anden historie, hvis du ikke bryder dig om hende.

> alt hvad hun har krævet af mig er at sige hvis jeg er utro det er jeg
> 3 gange om ugen og selv det kan jeg sgu ikke finde ud af ...
>
> hvordan fan før man sådan noget forbi ?

Heheh du er jo slet ikke interesseret i at gøre det forbi mand.

> [...]
> store hele forsørge sig selv snakker fremragende engelsk og har masser
> af tilbud fra andre hvide - hvorfor fan skal hun så af alle umulige
Tja godt spørgsmål. Hun kan vel se mennesket dybt inde i dig? - *gg*
Hvad ved jeg.

Mvh. Brian

Fra : Benny den 9.

Dato : 05-12-06 08:19

Brian Olesen wrote:

> Tja godt spørgsmål. Hun kan vel se mennesket dybt inde i dig? - *gg*
> Hvad ved jeg.
>

> Mvh. Brian

LOL

hvis du gerne vil af med hende, så lær hende dansk og introducer hende
for nyhedsgrupperne........

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-12-06 16:59

On Tue, 5 Dec 2006 00:20:45 +0100, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>
wrote:

>Bravo!
>Du er jo helt menneskelig!

Ohh du milde vi har lige været i det store indkøbs center - jeg ville
egentligt have købt en elektrisk bil til ham - men hun var ved at få
et slag tilfælled over prisen nå fred med det problemet er bare den er
for lille til ham om 4-5 mdr også er der mere ide i at købe en cykel
til ham - nå men han fandt en bil med lys i og remot control og et
maskin gevær der laver en farlig spetakel - så det var et hit ...

Det syrede er at drengen eller noget barn i den landsby hvor han bor
har nogen sinde ejet lege tøj - så In hun er noget bekymeret for hvis
jeg forsvinder at han skal opbygge forventninger til hvad han kan få
og ikke kan få .... men det går nok.

>Se nogle gange er den slags forhold de bedste.
>Det er selvfølgelig en anden historie, hvis du ikke bryder dig om hende.

jamen jeg kan sgu vældigt godt lide hende - men jeg kan også godt lide
at være en fri mand :)

men rationelt set er hun den bedste kvinde jeg kan finde

>Heheh du er jo slet ikke interesseret i at gøre det forbi mand.

Nahh det meste af tiden er jeg ikke vi har bare nogen trælse dage og
det går meget fornuftigt hvis man er forelsket - men hvis man ikke er
det så er det en belastning men .......... ja ja...

>Tja godt spørgsmål. Hun kan vel se mennesket dybt inde i dig? - *gg*
>Hvad ved jeg.

ja det er sgu en gåde du ;) ????

Fra : Jens

Dato : 05-12-06 01:44

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> store hele forsørge sig selv snakker fremragende engelsk og har masser
> af tilbud fra andre hvide - hvorfor fan skal hun så af alle umulige

Sig det dog som det er, du vil heller have ungen end hende.

Fra : Steen Johansen

Dato : 05-12-06 09:06

> [...]
> --
> MvH Bo M Mogensen
> Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Du har 100% sikkert fortalt hende om din fine familie og her har du årsagen
til at hun er faldet for dig
MvH Steen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-12-06 16:59

On Tue, 5 Dec 2006 09:05:53 +0100, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Du har 100% sikkert fortalt hende om din fine familie og her har du årsagen
>til at hun er faldet for dig

Hmm at jeg har 4 søstre fordelt på 3 forældre par og de 2 er adopteret
fra korea - det har kun tilveje bragt forvirng at "vi" har penge - har
jeg sprunget over der er ingen grund til at skabe unødvendig forvirng

Fra : Steen Johansen

Dato : 05-12-06 18:36

> [...]
>
> --
> MvH Bo M Mogensen
> Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

For Thaier er penge gud
Budda er placeret langt nede Der kommer tyfon i dit område i morgen
tidlig/formidag Så pas på hat stok + briller der er 14000 huse i Nam der er
lagt ned og mange døde
MvH Steen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-12-06 21:20

On Tue, 5 Dec 2006 18:36:10 +0100, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>For Thaier er penge gud

njaaae men det er jo bare et sprgm om forhandling mao få tingene på
plads

>Budda er placeret langt nede

ja når man ser hvordan de behandler hinanden så kan det sgu ikke være
efter en hellig txt

> Der kommer tyfon i dit område i morgen
>tidlig/formidag Så pas på hat stok

Nahh det går nok ,....

Fra : Hr. Jensen

Dato : 05-12-06 09:34

On Mon, 04 Dec 2006 21:30:12 +0100 Bo M Mogensen <svar@i-gruppe.nz> sent
the following smoke signals:

>hvordan fan før man sådan noget forbi ?

Holder op med at tage medicinen...

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Jens

Dato : 06-12-06 14:58

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-12-06 17:31

Hr. Jensen wrote:
> On Mon, 04 Dec 2006 21:30:12 +0100 Bo M Mogensen <svar@i-gruppe.nz>
> sent the following smoke signals:

> Holder op med at tage medicinen...

Nej - begynder med det - så stopper fantasierne ..

/FL