Spamfilter til Outlook med 2 profiler?
Fra : LarsJ

Dato : 04-12-06 21:02

Vi har hidtil brugt MailWasher (gratisudgaven) til Outlook 2002, men da
vi nu er gået væk fra at have to separate logons til Windows XP og i
stedet 2 separate profiler/brugere i Outlook, er det tilsyneladende ikke
længere muligt. Mailwasher kan kun håndtere 1 bruger.

Nogen der kender til noget rimeligt freware, som kan bruges i stedet på
2 separate profiler?

På forhånd tak

Lars

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-12-06 19:26

LarsJ skrev:
> [...]
> ikke længere muligt. Mailwasher kan kun håndtere 1 bruger.
>
> Nogen der kender til noget rimeligt freware, som kan bruges i stedet

Hej

Jeg ved ikke, om www.spamfighter.com eller www.spamihilator.com
kan klare det..

Jeg er selv for nyligt begyndt at bruge Thunderbird e-mail klient, som
har indbygget
spamfilter, og jeg er ganske godt godt tilfreds.

http://www.mozilla.com/en-US/thunderbird/

Mvh. Martin

--
Søger du et øvelokale, eller lejer du øvelokaler ud?
www.musiklokaler.dk