Brugt toilet papir med posten - hvad siger~
Fra : Felix A.

Dato : 04-12-06 19:54

Brugt toilet papir med posten - hvad siger loven ?

jeg sendte et forslag med en afdrags ordning til en der skylder mig penge
jeg modtog så min svar kuvert med et stykke brugt toilet papir - er det ikke
forbudt ?

Mv.
A.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 04-12-06 20:01

"Felix A." <andersen@tinvalid.invali> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg sendte et forslag med en afdrags ordning til en der skylder mig penge
> jeg modtog så min svar kuvert med et stykke brugt toilet papir - er det

- det er i al fald chikane (og klamt).

ras

Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-06 20:04

"Felix A." <andersen@tinvalid.invali> wrote in message
> Brugt toilet papir med posten - hvad siger loven ?
>
> jeg sendte et forslag med en afdrags ordning til en der skylder mig
> penge jeg modtog så min svar kuvert med et stykke brugt toilet
> papir - er det ikke forbudt ?

Har du udført DNA- eller duft-test så du ved at papiret ikke er
påskrevet med brun filtpen?

Hvis et kondom med sæd modtages - det har jeg oplevet, -
- så smider man det ud

Smittefare er nul også hvis en hel lort modtages.

Slap af - det er sjældent forekommende narrepjat.

Næppe noget politi vil tage din anmeldelse alvorligt, hvis ikke du har
en bestemt mistanke til nogen.
Og så vil de forhåbenlit også vælge at koncentrere sig om vigtigere
arbejdsopgaver.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-12-06 20:50

Analogt med problematisering af brunmærket toiletpapir i forsendelse ,
er svineblod nær Moske

Godt at vor kultur ikke er OVERTROISK

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4115972/

Offentliggjort 4. december 2006 00:55 - opdateret 10:31 Tip en ven
Print-version

Svineblod kastet mod moske-byggeri på Amager
I et forsøg på at stoppe byggeriet af en moske på Amager har ukendte
antimuslimer angiveligt forsøgt at forurene grunden med svineblod.

En video blev natten til mandag givet anonymt til medierne.
På engelsk opfordres grafisk til, at man siger nej til byggeriet af
moskeer i europæiske byer.

Videoen viser derudover, hvordan en uidentificeret mand hælder store
mængder af en rød væske, der tilsyneladende er svineblod, ud på
jorden.

Det sker på den øde grund på Njalsgade på Amager, der er udlagt til
moske.

Provokationen er ifølge videoen sket en nat i november i år.

Da grisen er et urent dyr for muslimerne, er videoen et klart forsøg
på at ophidsne muslimerne.

Politiet på Station Amager var natten til søndag ikke bekendt med det
forhånende hærværk.
/ritzau/

Fra : K+T

Dato : 04-12-06 20:15

> [...]
>
> jeg sendte et forslag med en afdrags ordning til en der skylder mig penge
> jeg modtog så min svar kuvert med et stykke brugt toilet papir - er det

Mon vi har så detaljerede love at de omtaler brugt toiletpapir i breve? Jeg
tror det altså ikke, men måske kan det komme ind under
veterinærmyndighederne et eller andet sted - eller miljøministeriet.

Knud

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 04-12-06 22:58

Felix A. <andersen@tinvalid.invali> wrote:

> Brugt toilet papir med posten - hvad siger loven ?

Du får nok mere ud af at spørge hos Postdanmark. Det er vist ikke alt
man må med en postforsendelse.

Fra : Keld Lergren Nielsen

Dato : 05-12-06 01:36

I meddelelse: 1hpufnt.1fixnqg1u9f15wN%hlexa@hotmail.com,
skrev Axel Hammerschmidt:

> Du får nok mere ud af at spørge hos Postdanmark. Det er vist ikke alt
> man må med en postforsendelse.

"Forsendelser hvis ydre frembyder noget ulovlig, usømmeligt eller for-
nærmende, kan ikke modtages til postbesørgelse" hed det i
Regelement II - Indenrigske postforretninger. Samme regelements
bestemmelser om indholdet, gik mest på spræng- og brandfarlige
stoffer, giftstoffer og andet indhold som kunne frembyde en fare for
andre forsendelser, P&T´s materiel eller personale. (I nævnte række-
følge).

Jeg er overbevist om at nogle tilsvarende regler stadig er gældende,
og da "Postwaffe" ikke har nogen eller kun ringe mulighed for at
kontrollere indholdet af lukkede forsendelser, skulle det undre mig
meget om der skulle findes noget forbud mod at fremsende brugt
toiletpapir i lukkede forsendelser.

Skal man se lidt humoristisk på sagen, kunne det fremsendte "svar"
jo tolkes som: "Efter at have læst Deres forslag til en afdragsordning,
har vi valgt at /slå en streg/ over Deres gæld."

Keld Lergren Nielsen
"Hvis folk er glade, er det deres egen skyld -
- der er ellers nok at være ked af." Storm P

Fra : J.K.Arning

Dato : 06-12-06 08:07

On Tue, 5 Dec 2006 01:36:24 +0100, Keld Lergren Nielsen wrote:

> Skal man se lidt humoristisk på sagen, kunne det fremsendte "svar"
> jo tolkes som: "Efter at have læst Deres forslag til en afdragsordning,
> har vi valgt at /slå en streg/ over Deres gæld."

Det er afsender der skylder penge, ikke modtager.
--
:: J.K.Arning :: 06-12-2006 08:05:05 :: http://arning.dk ::

Fra : Keld Lergren Nielsen

Dato : 07-12-06 03:28

I meddelelse: 1w7t2aqwj7k3l.dlg@arning.dk,
skrev J.K.Arning:

> Det er afsender der skylder penge, ikke modtager.
Ups - det er jeg ked af. Nu troede jeg ellers lige jeg havde
fået et lyst indfald, øv.

Keld Lergren Nielsen
"40 års erfaring er ofte det samme som 1 års indlæring
og 39 års gentagelser. " Poul Jørgensen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 09-12-06 22:46

Keld Lergren Nielsen <keld.l.n@grafisk.invalid> wrote:

> I meddelelse: 1hpufnt.1fixnqg1u9f15wN%hlexa@hotmail.com,

> "Forsendelser hvis ydre frembyder noget ulovlig, usømmeligt eller for-
> nærmende, kan ikke modtages til postbesørgelse" hed det i

den lader vi lige stå for en stund !!

postbesørgelse

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 09-12-06 23:44

> den lader vi lige stå for en stund !!
>
> postbesørgelse

ROFL

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 00:05

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> wrote in message
> [...]

FREMBYDER må være om udseende og hvis der var regler om indhold ville
det være begrænsning af ytringsfriheden

USA har fundet porno svinsk og censureret hos posthuset, men det er
vist fortid

Der er nok regel om farligere og stinkende kemikalier , hvor pakkepost
skal emballeres særligt

Men toiletpapir med lidt brunt er en bagatel

Fra : Bo Warming

Dato : 05-12-06 10:08

> Du får nok mere ud af at spørge hos Postdanmark. Det er vist ikke
> alt
> man må med en postforsendelse.

JEg tror ikke P&T har regler mod parfumerede breve og et ANTRAX pulver
der fylder rummet med dødelig røg er der jo ikke tale om

Fra : Jens

Dato : 09-12-06 17:13

Bo Warming wrote:
> "Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> wrote in message

> JEg tror ikke P&T har regler mod parfumerede breve og et ANTRAX pulver
> der fylder rummet med dødelig røg er der jo ikke tale om

Nu plejer du da ikke at være så sart Bo.
Antrax pulver er da ikke farligt Bo, eller hvad ?

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 20:37

"Jens" <jens@fuglefjams.dk> wrote in message

> Nu plejer du da ikke at være så sart Bo.
> Antrax pulver er da ikke farligt Bo, eller hvad ?

At man skulle kunne bruge det i krig er en sindsyg overdrivelse

Hvis jeg sender brev trykt med brun anilin-farve , er det OK

Hvis jeg lader tryksværten være lort, der jo altid når at indtørre dvs
bakterierne dør, så også nul fare

Hvorfor hysteri om toiletpapir?

Jeg har fået breve fra fjender med sædfyldt kondom der svinede når jeg
trak brevet ud, men har da blot vasket hænder - for første gang i en
måned - når det er sket.

Der er vist ikke mikrober der danner sporer i lort, så antrax-agtig
infektion er der ingen risiko for VÆR IKKE OVERTROISK

Kun muslimer mener at usmageligt skal straffes. LEV OG LAD LEVE