Strømkabel??
Fra : KH

Dato : 04-12-06 19:00

Jeg har lige købt et brugt 6800 Ultra. Jeg får en boks op at det mangler
strøm og derfor kører på et laver grafisk forbrug! Bag i kortet er der plads
til et seksbenet stik

***
***

Sådan ser det ud (næsten, he he)

Kan man købe sådanne et??

Mvh

KH

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-12-06 19:13

KH wrote:
> [...]
> mangler strøm og derfor kører på et laver grafisk forbrug! Bag i
> kortet er der plads til et seksbenet stik

Mangler du ikke at plugge et almindeligt molex-stik i dyret? Det almindelige
strømstik der også bruges til harddiske o.lign..

Fra : KH

Dato : 04-12-06 19:17

> Mangler du ikke at plugge et almindeligt molex-stik i dyret? Det
> almindelige strømstik der også bruges til harddiske o.lign..

Det er et seksbenet med to rækker og tre indgange i hver. Så det du nævner
passer ikke.

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-12-06 19:46

KH wrote:
> Det er et seksbenet med to rækker og tre indgange i hver. Så det du
> nævner passer ikke.

Jeg har selv et 6800GT. Kortet får ekstra strøm via et molexstik. Det har
ikke det stik du nævner

Fra : Mads

Dato : 04-12-06 19:58

On Mon, 4 Dec 2006 19:00:19 +0100, "KH" <De@de.de> wrote:

> [...]
>strøm og derfor kører på et laver grafisk forbrug! Bag i kortet er der plads

Ja da

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=800503

mvh Mads

Fra : KH

Dato : 04-12-06 20:03

Hold da ferie der er mange. Jeg har siddet og kigget dem igennem men kan
ikke lige spotte det. Kan du guide mere??

Fra : KH

Dato : 04-12-06 20:06

Har fundet det. mine popup blokkere forhindrede det!

Takker!!

Fra : Mads

Dato : 04-12-06 21:40

On Mon, 4 Dec 2006 20:06:15 +0100, "KH" <De@de.de> wrote:

>Har fundet det. mine popup blokkere forhindrede det!
>
>Takker!!

Velbekomme