Hvilket Mnenic nummer på P3?
Fra : Thomas

Dato : 04-12-06 17:31

Hejsa

Hver torsdag har P3 programmet 'Verdens Bedste Formiddag' et
lille indslag de kalder 'Jeg vil have min heavy', hvor en heavy-fan kan
få et musikønske opfyldt.

I torsdags spillede de et nummer med Mnemic - Desværre fik jeg
ikke fat i titlen på det. Og det fremgår ikke af deres Playliste (Der
står ikke engang at de spillede Mnemic)

Er der mon nogen her der hørte det, og ved hvad det var for et nummer
de spillede?

Mvh. Thomas

Fra : Holst

Dato : 04-12-06 17:58

Thomas wrote:

> [...]
> står ikke engang at de spillede Mnemic)
>
> Er der mon nogen her der hørte det, og ved hvad det var for et nummer

Kan man ikke genhøre programmet på deres hjemmeside?

Den er noget i retning af www.dr.dk/p3/verdensbedste - prøv dig frem, så
finder du den nok.

Fra : Thomas

Dato : 04-12-06 18:19

> Kan man ikke genhøre programmet på deres hjemmeside?
>
> Den er noget i retning af www.dr.dk/p3/verdensbedste - prøv dig frem, så
> finder du den nok.

Det er ganske rigtigt deres hjemmesideadresse, som jeg også havde checket
på kryds og tværs... Enkelte programmer er det muligt at genhøre på Dr.dk.
Men desværre ikke 'VBF'... Så ingen hjælp at hente her...

Mvh. Thomas

Fra : Jacob

Dato : 05-12-06 20:56

Thomas wrote:
> [...]
> står ikke engang at de spillede Mnemic)
> Er der mon nogen her der hørte det, og ved hvad det var for et nummer

"Dream State Emergency" - ret fedt.

Mvh Jacob

Fra : Thomas

Dato : 06-12-06 12:33

"Jacob" <sp@mmeallyouwant.ok> skrev i en meddelelse

> "Dream State Emergency" - ret fedt.
>
> Mvh Jacob

Det var lige præcis den... Man tak skal du have

Mvh. Thomas