Sapphire RADEON X1650 PRO
Fra : Mikael Jensen

Dato : 04-12-06 16:27

Hej gruppe.

Er dette et godt kort til spil el er der andre bedre til samme pris?

Har en P4 2,8mhz 1024ddr-ram og spiller lidt forskelligt.

Mvh og håber I kan hjælpe/komme med feedback

Mikael Jensen

Fra : Henrik Vejgaard

Dato : 07-12-06 22:52

Hejsa,

Jeg har bestilt et Sapphire Radeon X1650Pro, 256MB, AGP ... skulle gerne
modtage det imorgen, så skal jeg berette om hvordan det fungere under Vista