Island empire - trailer
Fra : Morten Bowman

Dato : 04-12-06 02:49

http://www.youtube.com/watch?v=y4hFEDYmMcM
Ikke bedste billedkvalitet og så siger den ikke meget om filmen - eller også
siger den alt?

Fra : Zeki

Dato : 04-12-06 14:43

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> http://www.youtube.com/watch?v=y4hFEDYmMcM
> Ikke bedste billedkvalitet og så siger den ikke meget om filmen - eller
> også
> siger den alt?

Er de bare mig eller virker filmen - bedømt ud fra traileren - som noget
B-agtigt independant skoleprojektagtigt?

Mvh
Zeki

Fra : Morten Bowman

Dato : 04-12-06 16:02

On Mon, 4 Dec 2006 14:43:09 +0100, "Zeki" <Zeki@nope.dk> wrote:

>"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
>
>Er de bare mig eller virker filmen - bedømt ud fra traileren - som noget
>B-agtigt independant skoleprojektagtigt?

Ja jeg ved ikke om den ser sådan i den endelig udgave, men hele filmen er
optaget på digitalkamera. Jeg tror dog på at den endelige film er noget
bedre i billedkvaliteten.

Fra : Holst

Dato : 04-12-06 16:16

Zeki wrote:

> Er de bare mig eller virker filmen - bedømt ud fra traileren - som noget
> B-agtigt independant skoleprojektagtigt?

Tjah, det er Lynch. Og de vel omkring 50 sekunder traileren varer, når
man fratrækker teksten før og efter, er jo ikke meget at bedømme filmen
på - filmen tager trods alt næsten 3 timer.

Fra : Morten Bowman

Dato : 04-12-06 19:25

On Mon, 04 Dec 2006 16:15:46 +0100, Holst <newsnov06@shelter.dk> wrote:

>Tjah, det er Lynch. Og de vel omkring 50 sekunder traileren varer, når
>man fratrækker teksten før og efter, er jo ikke meget at bedømme filmen
>på - filmen tager trods alt næsten 3 timer.

Enig, men spørgsmålet er om man bliver klogere efter filmen. Efter sigende
skulle denne være hans mest mystiske til dat