Ultralydsrenser
Fra : Rene Jensen

Dato : 03-12-06 22:45

Jeg sidder med det nye Sportsdykkeren (nr 7, december 2006) og ser med
interesse at den første reklame er fra Scansub der nu sælger ultralydskar
S48 til O2 rensning. Godt initiativ, eneste problem er prisen. Normalpris er
2250kr, og introduktionspris kun 1495kr!

ultralydskaret er desværre ikke på dkdiver.dk websiden endnu, men der er et
tilsvarende her:
http://www.energinordbutikken.dk/product.asp?product=507&sub=0&page=1

nu handler jeg en del hos Kjell & Co i sverige, og de har præcis det samme
ultralydskar til under halv pris af udsalgsprisen.Se er:
http://www.kjell.com/?item=40491&path
til 699SEK, der med dagens kurs er 585dkr. Selv med togbilletten til Malmö
(144kr) er der penge at spare. Desværre eksportere Kjell & Co ikke ordre
under 1500SEK.

Jeg handler selv hos Scansub, og er glad for det, men syntes alligevel at
jeg vil gøre opmærksom på at der er mange penge at spare ved at tage en tur
over sundet.

hilsen,
Rene

Fra : Søren Arnvig

Dato : 04-12-06 08:41

"Rene Jensen" <rene.j.dk2@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er
> 2250kr, og introduktionspris kun 1495kr!
>
> ultralydskaret er desværre ikke på dkdiver.dk websiden endnu

Det har det været i de sidste 14 dage. . .
www.scansub.dk

Søren Arnvig

Fra : Lars

Dato : 04-12-06 09:11

Du kan købe den her til 59 EUR
http://www.household-discounter.de/pd196033749.html?categoryId=0&defaultVariants=search0_EQ_12%20m_AND_%7BEOL%7D

Lars

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 04-12-06 13:20

Det må være julegaven til manden som har alt.
Jeg tror jeg ønsker mig sokker.

Claus

Fra : Rene Jensen

Dato : 04-12-06 17:40

Jeg har idag modtaget følgende mail fra Scansub
Vi læste dit indlæg i dk.fritid.dykning her til morgen ang. ultralydskaret
fra Spetacare.

Vi er selvfølgelig ikke imponeret over at se det produkt som vi har på
tilbud til en introdutions pris på 1.495,- kr. kan købes i sverige til det
halve.

Vi har derfor henvendt os til vores danske leverandør spectacare og klaget
over denne store difference.

Spectare har meddelt os, at de efter at have talt med deres producent har
besluttet sig for at sænke prisen til en vejl. udsalgspris på 699,- kr.

Vi har kontaktet de af vores kunder som allerede har købt produktet til
introduktionsprisen på 1.495,- kr. så de ikke føler sig taget ved næsen.

Med venlig hilsen./Best Regards.

John Karlsen

Scansub DK Diver
Industrivej 51F
4000 Roskilde
Tlf. +45 46 75 05 75
Fax. +45 46 75 05 76

Jeg er meget imponeret over den hurtige og positive reaktion fra Scansubs
side, og man kan allerede nu se den nye pris på deres webside:
http://www.scansub.dk/

Fra : Søren Arnvig

Dato : 04-12-06 18:43

> [...]
>
> Vi har kontaktet de af vores kunder som allerede har købt produktet til
> introduktionsprisen på 1.495,- kr. så de ikke føler sig taget ved næsen.

Det er f*** top kundepleje,
men sådan er det jo at bo og dykke i Roskilde området ))

Jakob, suser du lige over henter en af de der små ultralydsfætre til klubben
?

Søren Arnvig

www.arnvig.dk