vi er der inden for 45 minutter
Fra : Lasse Lundberg

Dato : 26-06-01 16:56

"Vi er der inden for 45" citat slut Falc......
på vejen fra ringsted mod lyngby, så besluttede Emma sig for at ryste lidt
i forgaflen....det er ikke rigtigt noget der genere ved motorvejs
hastighed....jeg når frem griller og skal så hjem igen ved en 1 tiden sankt
hans aften....triller lige så stille derudaf fra kampsax...og jeg synes sgu
den ter sig noget underligt...det er ligesom den selv vil styre....ind på
statoil/burgerking....jo den er gal, forhjulet har brændt et leje
af.....ringer til falc ....

falc-"vi kan desværre ikke tilbyde at hente den indenfor 45 min...."

mig-"jammen...."

falc-"vi kan tilbyde at sende en taxa, og så kan du ligge nøglen på
tank-stationen"

mig(tænke)-hmm lægge nøgler hos en vildt fremmed ekspedient ???

falc-"ja eller du kan vente til i morgen ved en 7-10 tiden så kommer vi og
henter den !"

nå men vi får lov til at parkere emma i deres garage....og vi tager en taxa
hjem ...det koster i øvrigt 980 kr lyngby-ringsted......

emma er ikke kommet hjem da klokken bliver 12 næste dag...hmm ringer til
falc...

falc-"vi kan ikek findes deres kundenr"
Karin-"what !! det virkede fint i nat"
falc-"vi kan heller ikke se noget om en mc der blev hentet i morges !! prøv
at ringe til kbh afdeling"
mig-åhh nej de har smidt den væk!!!
Karin-"davs i skulle aflevere en mc til ringsted her til morgen ...kl er nu
over 12 og den er ikke her..."
falc-"ja den har vi set, den er blevet hentet fra statoil...og bragt til en
falc station for at den ikke skulle stå på gaden !!!...men den skulle være
på vej nu..."

de 3 gange jeg har brugt dansk autohjælp...var de der inden for 30 min alle
gangene.....den ene gang inden for 10......falc den ene gang 20 min ti
taxa'en kom(ok det var sankt hans aften ...så det er ok.....mc tog godt 12
timer !!! meget utilfredstillinde....

nogen der ved hvorfor lejet allerede er gået igen ? det har højst kørt 10kkm
?

Lasse
CBR1000f & Karin

Fra : Mich@el

Dato : 26-06-01 17:10

Hej lasse.

Lasse Lundberg wrote:

> [...]
> gangene.....den ene gang inden for 10......falc den ene gang 20 min ti
> taxa'en kom(ok det var sankt hans aften ...så det er ok.....mc tog godt 12

Åhr,tør dine øjne min ven...

Du kom da hjem, og din MC ligeså....

Falck er nu ikke så dårlige som alle vil gøre dem til.

Dansk Autohjælp kommer altså også af og til for sent....

--

Med tilbagelænet hilsen.........

(o; dk.fritid.motorcykel

Mich@el

Yamaha XV 1100 Virago
Med i http://www.mc-customania.dk
Virago MC Club Danmark # 1101

Loud pipes saves lives

Fra : Jon Larsen

Dato : 29-06-01 09:30

">

> Åhr,tør dine øjne min ven...
>
> Du kom da hjem, og din MC ligeså....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Sidst jeg brugte Dansk Autohjælp var for ca 3. måneder siden.... Holdt med
den gamle Lada ude på Motorvejen, hvor generatoren var færdig....
Jeg ringede og der gik ca. 30 min. før han kom.

Chaufføren spurgte hvor jeg skulle hen og hvor bilen skulle hen.. Jeg sagde
at det hele bare skulle hjem til mig... da vi selv ville lave bilen.. så han
kørte mig hjem og læssede bilen at helt oppe i vores garrage... Det kalder
jeg sq service.... En virkelig flink shauf-fut.. Han kom også med råd til
hvad der kunne være galt, så det hele gik lidt nemmere....

Så Dansk Autohjælp får topkarakter hos mig.... Har dog aldrig brugt falck.

--
MVH.
Jon larsen.

Fra : Mich@el

Dato : 30-06-01 00:48

Hej Jon.

Jon Larsen wrote:

> Så Dansk Autohjælp får topkarakter hos mig....

Det samme her, jeg bruger Dansk autohjælp til min øvert 45, og deres service har
været glimrende.

Jeg har intet at udsættet på Dansk autohjælp, blot er jeg også meget tilfreds
med Falck.

Fra : Morten Juel

Dato : 26-06-01 18:01

igår blev jeg hentet af Dansk Autohjælp efter 40mins, og de skal bare være
der inden for en time ) + at ekspedienten spurgte hvor mange der skulle
transporteres hejm, men vi var jo kun 2 på cyklen, så det var fint nok )
Det er dem jeg vil ha fremover

Mvh
Morten

Fra : Mich@el H.

Dato : 26-06-01 19:09

> [...]
> der inden for en time ) + at ekspedienten spurgte hvor mange der skulle
> transporteres hejm, men vi var jo kun 2 på cyklen, så det var fint nok

Jeg har nu kun haft brug for Falck 2 gange.. og ikke til en mc. men til en
knallert...

1. gang... transport fra mit "gpå i stykker knallert sted" til væksted... og
anden gang efter et styrt en morgen hvor det var pisse glat, og så til min
hjem adresse...

1. Gang hvor jeg stodf og ventede, var der der inden for 60minutter og kørte
den til værkstedet uden en skræmme!

2. Gang, hentede de den på mit ulykkes sted og bragte den hjem til mig 2
timer efter jeg havde ringet og bestilt dem.

Sårhh... ingen problemer med Falck her... (endnu da...)

Mvh,

Michael!

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 27-06-01 16:05

tørre tørre...

jeg synes det er strengt når deres reklame siger inden for 45 min.....at de
så spiser os af med den...men hvad jeg synes var endnu værre var at jeg
skulle overlade nøgler til en fremmed....og at de ikke vidste hvor den var
næste dag...samt de lovede at den ville blive hentet kl 7 og bragt direkte
til adressen.....med det samme...og efter kl var 12 var den der stadig
ikke....selv om man kører af villa veje fra lyngby mod ringsted tager det
dælme ikke 5 timer ! næste sæson skifter jeg tilbage til dansk autohjælp

Lasse
CBR1000f & Karin

Fra : Mich@el H.

Dato : 27-06-01 17:07

> [...]
> dælme ikke 5 timer ! næste sæson skifter jeg tilbage til dansk autohjælp

Reklamen siger :" Falck giver nu minut garanti på dit bilabonnement, vi
lover at vi er der indenforminutter" Sårhh... Er der minutgaranti på dit MC
abonenment ?

Forresten havde jeg igen i dag, brug for Falck da jeg punkterede... jeg
ringede til dem og en time efter stod der en Falck bil ude hos mig.

Fra : Anders Majland

Dato : 27-06-01 20:19

"Lasse Lundberg"
> "Vi er der inden for 45" citat slut Falc......
Er det virkelig kun på bil.abb. de giver den garanti ?

Jeg har tidligere haft Dansk Autohjælp gennnem TopDk og også "testet" deres
service.

1) Hjulleje stod af i Herning 300km hjemmefra.
De var der indenfor en time. De ville gerne have lov at samle flere
køretøjer sammen til transporten på tværs af landet. Helt fint med os (da vi
egenligt heller ikke ville med hjem den dag) og de refunderede vores
togbilletter. Det var en søndag morgen , og den var fremme som lovet til
tirsdag morgen (først hverdag efter påsken. Hvis jeg havde kendt numrene på
lejet ville han gerne have forsøgt at skaffe det og skifte det på stedet
(Sikke forbindelser til skf på en påske.søndag

2) Jeg listede hjem på en defekt, og ringede til Tophjælp for at få den kørt
på værksted næste morgen. Også ok.

Nu har jeg så cyklen ved Dansk Redningstjeneste da det er dem GF samarbejder
med. Dem har jeg ikke testet endnu - 7-9-13 ...

/Anders

Fra : Mich@el H.

Dato : 28-06-01 00:26

> Er det virkelig kun på bil.abb. de giver den garanti ?

Jeg har kun hørt om 45minutters garantien i forbindelse med bilabonnement,
men ret mig hvis jeg tager fejl

Fra : Armand

Dato : 28-06-01 23:19

Lasse Lundberg <laslun@mail.dk> skrev i en

> nogen der ved hvorfor lejet allerede er gået igen ? det har højst kørt
10kkm

Adgang til højttryksrenser - og derfor brug deraf???

--
Armand.