Har nogen oplevet noget som dette ? ( info~
Fra : Blue-Jay

Dato : 03-12-06 19:41

Hej Camilla og Hanne

Vi er ikke blevet så meget klogere med hensyn til vores kat !!!
Katteaids og Fip er blevet udelukket ved hjælp af blodprøver og væskeprøver
så det eneste unormale er så forskellen mellem de røde og de hvide
blodlegmer
og væske omkring/i lungerne ( jeg har hørt forkert mht væske omkring
bughulen,jeg fik tingene blandet en del sammen ,der skete en hel del i de
dage det hele stod på )
Virus eller infektion ???
Vi håber på at få et holdepunkt når vi ser dyrlægens konklusion på skrift
!!!!
Får vi noget vil vi skrive det til gruppen

Mvh Blue-Jay

Fra : Camilla Baird

Dato : 04-12-06 01:09

> [...]
> !!!!
> Får vi noget vil vi skrive det til gruppen

Dejligt at FIP og FIV/FAIDS er udelukket - de to ting kan nemlig ikke
kureres.
FIV og FeLV er ganske nemme at udelukke v.hj.a. blodprøve.
Væskeprøven - var det en urinprøve?

Væske i lungerne tyder på en lungeinfektion.
Er der flere hvide blodlegemer end forventet, er der tale om en
infektion/betændelsestilstand hos katten.

Forhåbentlig kan dyrlægen komme med en konklusion og en diagnose snart...
Hvordan har katten det egt? hvilke symptomer viser den?

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar