Borat - lidt skuffende
Fra : Peter Heide

Dato : 03-12-06 18:37

Ved ikke rigtigt med den film. Blev en smule skuffet.

Har set det meste Borat fra Ali G DVDerne + de 2 Borat
TV-shows der (vist) blev sendt sidste år.

Nogen af de indslag fra filmen er bygget over episoder i
TV-serien, så det er ligesom man har set det meste før.Faktisk
syntes jeg DVDerne er bedre end filmen ; det hele er lidt
mindre ...øhm...vulgært og afdæmpet og dermed sjovere.

men hvis man ikke har set ham i aktion før får man sig sikkert
en overraskelse.

Jeg tror ikke der kommer en Borat 2 folk bliver sikkert herre-trætte
af ham inden da og figuren kan vel ikke bære mere end til en enkelt
film. Men man kan aldrig vide der er jo $$$$ i lortet.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-12-06 19:12

Peter Heide wrote:

> Jeg tror ikke der kommer en Borat 2 folk bliver sikkert herre-trætte
> af ham inden da og figuren kan vel ikke bære mere end til en enkelt
> film.

Det forhindrer da ikke Rowan Atkinson i at lave endnu en Mr Bean film,
så der kommer sikkert også en Borat 2 før eller senere.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-12-06 22:40

Nu har jeg ikke set filmen, men hvis man vil tage pis på noget, så synes
jeg, man skal løbe linjen helt ud. Som med Zoolander f.eks., der gør grin
med (mandlige) supermodeller.

Ali G og, vil jeg tro, Borat er langt ude, og vil altid finde et publikum,
men det er ikke specielt sjovt i mine øjne. Det er sådan på høhø-planet.

Mark

http://mark.gazel.dk/
http://wordpress.dk - til glæde for danske WordPress-brugere

Fra : gb

Dato : 03-12-06 22:58

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in

> Ali G og, vil jeg tro, Borat er langt ude, og vil altid finde et
> publikum, men det er ikke specielt sjovt i mine øjne. Det er sådan
> på høhø-planet.

¿Ali G. er den samme som Borat, no?

--
GB

Fra : John Hinge

Dato : 04-12-06 10:36

On 03 dec 2006 gb was heard to say:

> ¿Ali G. er den samme som Borat, no?

Yes :)
Altså det er samme skuespiller, men to forskellige karakterer.
Borat er jo journalist af en slags, fra det Khazakstanske Stats TV.
Ali G er en hjemmedreng fra West Staines, på et tidspunkt medlem
af parlamentetet og assistent til statsministeren, minister for
'gang i den' etc..
Begge gutter er egentlig Sacha Baron Cohen, en efter sigende
høflig, lidt stille gut fra England.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-12-06 20:59

> [...]
> 'gang i den' etc..
> Begge gutter er egentlig Sacha Baron Cohen, en efter sigende

Jeg tror, at han mente, at de to figurer er *meget* forskellige.

Det tror jeg ikke, de er.

Fra : Silver

Dato : 03-12-06 23:51

> Jeg tror ikke der kommer en Borat 2 folk bliver sikkert herre-trætte
> af ham inden da og figuren kan vel ikke bære mere end til en enkelt
> film. Men man kan aldrig vide der er jo $$$$ i lortet.

Han er ved at lave en ny film baseret på hans bøssekarakter Bruno, den skal
nok også lave godt ravage i verden som Borat tilsyneladende gør hehe.

Mvh
Silver.