Kattemiljø m.m
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 03-12-06 15:03

Hej gruppe

Min datter er nu flytte hjemmefra, så jeg skal endelig igang med at
indrette et katteværelse til mine katte )

Er der nogle herinde som kan hjælpe mig med link til steder med kattemiljøer
og radiator-senge m.m.....

På forhånd tak.

Hilsen Majbritt

Fra : Kari Eiffert

Dato : 03-12-06 18:02

"Majbritt Hågensen" <maajer@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indrette et katteværelse til mine katte )
>
> Er der nogle herinde som kan hjælpe mig med link til steder med

Hvis du har visa er det her et rigtigt godt sted. De har i hvaert fald det
meste til rimelige penge www.zooplus.de

Mvh Kari

Fra : Camilla Baird

Dato : 04-12-06 01:02

> [...]
> indrette et katteværelse til mine katte )
>
> Er der nogle herinde som kan hjælpe mig med link til steder med kattemiljøer

AnnKs Butik har Katz klatremiljøer www.katz.as - super kvalitet til
rimelige priser - og alt hvad hjertet ellers kan begære af katteudstyr.
www.annk-butik.dk

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar