Tegning/billede over instroment bord på ho~
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 03-12-06 14:07

Jeg søger nogle billeder eller tegninger af, hvordan det hele ser ud ved
instrumentbordet på en MTX'er fra 83.

Jeg har en selv, som jeg skruger på, men kan ikke få instrument bordet
til at passe med de dele jeg har. Delene har jeg købt på ebay og skulle
efter sigene, være til min cykel - men det tror jeg nu ikke på, ved
nærmere selvsyn.

Det som undre mig, er at på den omdregnings tæller jeg har fået, dækker
denne over start "nøglen" på cyklen og kablet der kommer og skal i
omdregningstælleren, sidder et helt andet sted, hvor den umuligt kan
komme til at sidde på mit panel.

Måske har jeg fået forkert panel, måske ser jeg bare ikke logiken i det
- håber nogle kan hjælpe lidt.

PS: Min Haynes er ikke til hjælp her :(

/Thomas

Fra : Brian Jensen

Dato : 03-12-06 19:10

> Jeg søger nogle billeder eller tegninger af, hvordan det hele ser ud ved
> instrumentbordet på en MTX'er fra 83.

http://www.bikepics.com/pictures/356733/

http://www.bikepics.com/pictures/356735/

og der er mange flere billeder af modellen på bikepics.com

Brian jensen

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 03-12-06 19:41

Verdensklasse, Brian :)

Tak for det - lige hvad jeg manglede...

Kan se på det hele, at jeg bare ikke fandt den røde tråd.
Mine stumper fra ebay er helt korrekte, min fantasi rækte bare ikke så
langt :)

Tak, Thomas