Jul i verdensrummet
Fra : Koeffe

Dato : 03-12-06 00:18

Jeg er spændt på hvad der egentlig kommer til at ske i denne
her serie - og OM der overhovedet sker noget... Indtil
videre er den da rimelig indholdsløs, hvilket underbygges af
10 sekunders lange klip af rumfærgen udefra, og 10 sekunders
lange klip af et tomt kommando rum osv. Og så varer
afsnittene endda kun 10, så det er da ikke fordi de har
meget tid de skal fylde ud.

Men ellers synes jeg for en gang skyld det er nogle rimelig
ok karakterer der er med. Jeg er ved at blive træt af de
overkarikerede urealistiske typer som der har været en bølge
med de seneste par år i ungdoms tv.

--
Koeffe

Fra : nebnep@hotmail.com

Dato : 03-12-06 23:40

Koeffe skrev:
> [...]
> ok karakterer der er med. Jeg er ved at blive træt af de
> overkarikerede urealistiske typer som der har været en bølge

Vær tålmodige folkens. Den er i sin helt egen boldgade. Det er stilen
at den måske er lidt langsom i starten. Men den udvikler sig for alvor
om et par afsnit. I øvrigt handler den jo også om hvor kedeligt der
er deroppe.
Jeg ved det, da jeg arbejder på projektet og har set alle afsnit....
Deco

Fra : Kim2000

Dato : 03-12-06 23:47

<nebnep@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Koeffe skrev:
> [...]

er deroppe.
Jeg ved det, da jeg arbejder på projektet og har set alle afsnit....

---

Okay, så får den 4 afsnit mere og så skal der fandme også ske noget....

Fra : Rune Larsen

Dato : 05-12-06 19:00

nebnep@hotmail.com wrote:

> [...]
> er deroppe.
> Jeg ved det, da jeg arbejder på projektet og har set alle afsnit....

jeg synes allerede DASA er fantastisk! :D Tror det bliver den bedste
julekalender siden The Julekalender - uden sammenligning iøvrigt.

Men hvorfor var mission control SÅ interesserede i at høre om Kellflakes
udsendte? Og hører vi mere til møgungerne? Jeg glæder mig til de næste
20 afsnit :)

Mvh Rune

Fra : nebnep@hotmail.com

Dato : 03-12-06 23:50

Kim2000 skrev:
> [...]
>
> ---
>
> Okay, så får den 4 afsnit mere og så skal der fandme også ske noget....

Den bygger sig langsomt op.... Men det handler jo også om hvilken
humor man har. Om man kan se det sjove i det underspillede og i
karakterende som helhed. Vi er blevet så vant til pointe-humor og
punch lines. Her arbejder vi med nogle lidt andre ting..
Deco

Fra : sniper_Nolight

Dato : 04-12-06 19:13

[...]

her får den en chance - om ikke andet så for Rasmus Bjerg alene. Han er
sindssygt morsom.
--
sniper_Nolight

Fra : Koeffe

Dato : 05-12-06 20:28

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i
en meddelelse

Okay okay... Afsnit nr. 4 i går var okay. Jeg tog mig selv i
at små-le flere gange.

Men jeg synes at 10 min. pr. afsnit er lidt tyndt - og man
frygter det er fordi at historien er tilsvarende tynd.

Selvom alligevel så er 10 min x 24 dage = 240 min = 4
timer... Men som serie er det alligevel lidt tyndt efter min
mening.

--
Koeffe

Fra : Jubii

Dato : 09-12-06 14:09

On Sun, 3 Dec 2006 00:17:45 +0100, "Koeffe"
<graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> wrote:
in dk.kultur.film
>Jeg er spændt på hvad der egentlig kommer til at ske i denne
>her serie -

Netop, en serie, det er for dumt at debattere tv-serie i en film gruppe.