Digital signatur
Fra : Mette Christensen

Dato : 02-12-06 19:30

Hej alle,

Er der et klogt hovede herinde der kan hjælpe mig med at få min digitale
signatur til at virke.
Min gamle G3 iBook døde pludselig for nogle mdr siden. Det lykkedes mig
at overføre alle filerne direkte til min nye MacBook (pyhaa). Min kode
til min netbank virker upåklageligt, men jeg kan ikke få min digitale
signatur til at virke. (Jeg har importeret den ind i Firefox - pt min
yndlings browser). Jeg har endda forsøgt med den sikkerhedskopi jeg
havde lagt på kærestens PC, men ak "no such luck......."

Jeg troede, naiv som jeg var, at TDC's support linie kunne hjælpe mig,
men de indrømmede blankt at de intet viste om MAC, og det eneste de
kunne foreslå var at rekvirere en nu digital signatur. Jeg husker svagt
at det var et mareridt at installere den på min gamle G3 så jeg tror
ikke det er en løsning.

Med venlig hilsen

Mette

Fra : Jonas Fyhn Vincenti

Dato : 02-12-06 21:06

Hey Mette

Jeg har lige fået en ny digital signatur - havde "glemt" min gamle på
min gamle PC - og det er ikke så svært at installere den nye digitale
signatur, elles er der hjælp at hente på TDC's hjemmeside - men vist
ikke til Firefox - kun til safari og netscape, så vidt jeg husker

//Jonas

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 02-12-06 21:52

http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_int_dig_vej_ins_mac

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 03-12-06 22:48

Mette Christensen <mette@neland.dk> writes:

> [...]
> - pt min yndlings browser). Jeg har endda forsøgt med den
> sikkerhedskopi jeg havde lagt på kærestens PC, men ak "no such

Jeg lavede samme øvelse forleden. Huskede du at overføre både
certifikatet samt den private nøgle? Den private nøgle ligger under
"Nøgler", og hedder noget i stil med 55434A34.

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 03-12-06 23:57

> [...]

> kunne foreslå var at rekvirere en nu digital signatur. Jeg husker svagt
> at det var et mareridt at installere den på min gamle G3 så jeg tror

På mediamac.dk ligger der en tråd om hvordan det skal gøres.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/