suzuki address
Fra : Hans Jørgen

Dato : 02-12-06 10:39

er der nogen her der ved om der er både luft og tomgangsskrue på
kaburatoren,jeg kan nemlig kun finde en skrue.den kører omkring 40 km når
den står på fod tar den godtnok omdr,jeg mener også der kommer nok ud af
udstødningen.der er nyt stempel og forholdsvis ny cylinder på,ringen er også
taget og da det er en 45 km schooter mener jeg den snildt skal kunne køre
omkring 60km

Fra : Flonkey

Dato : 03-12-06 09:37

Ja. der sidder begge dele på karburatoren.. prøv evt at løsne
gaskablet det er måske den som er for stram? tjek evt om spjældet
lukker ordenligt. det er den skrue der sidder ud for gasspjældet som
er til tomgangen men hvis den hænger i kablet er det nok derfor

Fra : Hans Jørgen

Dato : 03-12-06 09:42

hvor mener du så luftskruen sidder ,jeg kan kun se en mere det er den der
sidder i bunden til svømmerhuset,

Fra : Flonkey

Dato : 03-12-06 18:01

På mange suzukier er tomgangs skruen lavet som en stor sort
fingerskrue.. ellers prøv at tage et billede af karburatoren så kan
jeg maile billederne tilbage igen med ring om.

Thomas.