Entbestemt Mod til WoW?
Fra : Peter T.

Dato : 01-12-06 18:21

Jeg startede på WoW i foregårs og har vel nok rundet de 30 timers spil
siden da. Jeg er fuldstændig solgt! =)

Jeg ved at der findes et mod eller andet, der måler hvor meget tid man
bruger på HL/Sudden Strike. Men findes et lignende mod til WoW?

Yir. Jeg har intet liv!

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Ib

Dato : 01-12-06 21:30

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
> [...]
>
> Jeg ved at der findes et mod eller andet, der måler hvor meget tid man
> bruger på HL/Sudden Strike. Men findes et lignende mod til WoW?

Du behøver intet for at få denne oplysning, bare skriv "/played" - uden ""

Fra : Peter T.

Dato : 02-12-06 00:25

Ib udviste en rettidig omhu og skrev:

> Du behøver intet for at få denne oplysning, bare skriv "/played" -
> uden ""

Super. :)

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : PerX ...

Dato : 02-12-06 05:41

In article <Xns988CBAB32712Dmuh@130.225.247.90>, pinoc10
@hotmail.GEBIScom says...
> [...]
>
> Jeg ved at der findes et mod eller andet, der måler hvor meget tid man
> bruger på HL/Sudden Strike. Men findes et lignende mod til WoW?

Der kommer en stor patch på onsdag - vær klar *g*