Givi Mono Lock system
Fra : Claus Vitting

Dato : 01-12-06 21:22

Kære NG,

nu er jeg ved at være fortvivlet.

Købte et angiveligt "Kappa Mono Lock" wingrack til min FJ 1200.

Har søgt efter tasker, og har endelig fundet og købt (et rigtigt godt køb) 1
topbox og 2 sidetasker.

Jeg vil forsøge at lægge et par fotos ud på dk.binaer...

Nu viser det sig på dumme vis, at taskerne ikke passer helt til
wingracket... suk...

Er der nogle som med sikkerhed kan sige hvad henholdsvis wingracket og
taskerne er for systemer.

På forhånd 1000 tak for input !

Mange hilsener

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-06 01:19

> Er der nogle som med sikkerhed kan sige hvad henholdsvis wingracket og
> taskerne er for systemer.

Jeg ved ikke om denne side kan bringe dig videre:
http://www.jml.dk/jml/givi.asp Det er Givi kataloget hos den dansk
importør.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 02-12-06 09:41

Claus Vitting skrev den 01 dec 2006 i

> [...]
> wingracket... suk...
>
> Er der nogle som med sikkerhed kan sige hvad henholdsvis wingracket og

Ikke helt - hvordan?
Det ser da ellers ud somom de hører sammen.
Står der ikke på dem et eller andet sted på stumperne hvor de er lavet /
kommer fra? Et serie - eller produktnummer måske?

Er det i det hele taget wingrack vi snakker om her?

Her er vist nogle wingracks:
http://www.johnsofromford.co.uk/paniers.htm

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-06 11:08

On Fri, 1 Dec 2006 21:21:32 +0100, Claus Vitting wrote:

> [...]
> wingracket... suk...
>
> Er der nogle som med sikkerhed kan sige hvad henholdsvis wingracket og

Uden at have set dine billeder, (orker ikke binaer), så er der to versioner
af Givi/Kappa. Monokey, som har tappe der griber i slidser i taskerne, og
så den pyramideformede lås. Den anden version har en bred slids i pladerne
hvori tappe på taskerne griber, og samme pyramidetap som lås. (Mono Lock ?)

Du har sikkert fundet dig et sæt Monokey tasker :-/ og de bliver nok svære
at montere. Kappa sælger løse tappe/beslag til Monokey, men om de kan løse
dit problem kan jeg ikke helt gennemskue.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr med Monokey adapterplade

Fra : Peter

Dato : 03-12-06 16:56

"Claus Vitting" <claus@vittingfamily.dk> wrote in message
> [...]
> wingracket... suk...
>
> Er der nogle som med sikkerhed kan sige hvad henholdsvis wingracket og

Jeg har ikke adgang til dk.binaer, men jeg kan fortælle dig at Monolock
normalt bruges til scootere og Monokey til MC'er.

--
Peter
FJR1300A & NTV650