Hej Jesper, tak for svaret, havde egentligt tænkt mig en
lidt størrer skærm (605/660) for at sikre nogen virkning
i det hele taget, fortrækker også klar plast, (ikke røg-
farvet), på den anden side er små "A210 typer" jo endu
mere diskret end 605/660 typerne, maskinen får jeg først
tidligst i april, ny, med trailer, fra KOK-MC, jeg havde
tænkt mig at be om en diskret vindskærm monteret da der
alligevel også skal leveres taskesystem m.m. Har printet
dit svar ud og vender måske tilbage senere og spør om du
stadig har skærmen, ja jeg bor i københavn,....
Jeg er stadig interesseret i lidt råd om vinskærme, den
nye MC blir en decideret touring-mc til længere ture mest
i norge, altså en del langturs-kørsel med ca 80 km/t
Jeg er blot interesseret i aflastning af nakke/skulder i
det omfang det er praktisk muligt på en diskret måde, og
jeg vil under ingen omstændigheder have en stor læ-skærm
der går op gennem syns-feltet, bare noget der kaster
luften lidt op før den rammer hovedet, det er dog mit
intryk at små skærme i visse tilfælde gør mere skade end
gavn idet de blot skaber irritrerende turbulens og luft-
hvirvler bag sig
På Mz´en, (fred være med den), konstaterede jeg at den
kun virkede i "mavehøjde", hvis jeg bøjede mig ned for
at ligge i læ så var det også utroligt vigtigt PRÆCIS
hvor man placerede sig i forhold til skærmen, så vi er
altså med små vindskærme ude i det umuliges kunst
Men som sagt altså en løsning hvor skulder/nakke aflastes
mest muligt i normal halv-oprejst GS-500 køre-stilling
MVH Henrik
tiperFJERN@vip.cybercity.dk (Jesper Pedersen) skrev:
>Jeg har en A210 liggende. Brugte den
>på min CB450K og der passede den fint
>til, og den gav en rimelig stor
>forskel i vindpresset. Hvis du bor i
>storkbh kan du godt prøve den på og
>se om det skulle være noget. Der
>sidder en halvkåbe på min nye kværn,
>så jeg har ikke brug for den. Er kun
>brugt her i sommers.
>
>/
>Jesper