Valg af grafikkort
Fra : Mikkel

Dato : 01-12-06 22:55

Hej,

Jeg står for at købe ny PC og er usikker på hvilket grafikkort jeg skal
vælge, det skal være med pasiv køling og med en pris omkring
disse to kort. Er der nogle fordele / ulember ved de to mærker jeg bør være
opmærksom på. ?
Hvilket af dem er at foretrække ?

MSI NX7950GT-VT2D512EZ-HD, GeForce 7950GT, 512MB GDDR3, Dual DVI, VIVO,
HDTV, HDCP Ready, Passive Cooling, PCI-Express, Retail

XFX GeForce 7950GT 550M, 512MB GDDR3, Dual DVI, TV-Out, HDTV, HDCP Ready,
PCI-Express, Passive Cooling, Retail

Hilsen
Mikkel

Fra : Bjarne K.

Dato : 05-12-06 11:01

"Mikkel" <MikkelM@mail.dk> wrote in message

> [...]
> HDTV, HDCP Ready, Passive Cooling, PCI-Express, Retail
>
> XFX GeForce 7950GT 550M, 512MB GDDR3, Dual DVI, TV-Out, HDTV, HDCP Ready,

Mener der på et tidspunkt var problemer med XFX fabriks tunede 7900 , men
mon ikke de har fået styr på det igen. Jeg ville bare købe den billigste
(Med mindre du har brug for nogle af de specielle features på et af kortene)

Bjarne K.