Bliver man bøsse af at køre Pegeout ?
Fra : HH

Dato : 28-11-06 08:18

Jeg har set reklamen for Pegeout og vil lige høre om det er rigtigt man
bliver bøsse af at køre det mærke ?

Hvis det er rigtigt kan I så ikke sende jeres kone (eks) til mig istedet for
at smide hende på gaden.

Ps.hvis man køber en Pegeout og ikke bliver bøsse af det, kan man så klage
over falsk markedsføring ?

Mvh HH

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 28-11-06 08:20

"HH" <HH@hansenkanikkelidespam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har set reklamen for Pegeout og vil lige høre om det er rigtigt man
> bliver bøsse af at køre det mærke ?

Ja.

mvh.
Kim Frederiksen (BMW E36)

Fra : Marco

Dato : 28-11-06 10:23

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> "HH" <HH@hansenkanikkelidespam.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Ja.
>
> mvh.
> Kim Frederiksen (BMW E36)

Tjah - man bliver da i hvert fald 'Perker' af at køre BMW - så meget er da
sikkert

Fra : Bjarne Haug

Dato : 28-11-06 10:26

> Tjah - man bliver da i hvert fald 'Perker' af at køre BMW - så meget er da
> sikkert

Umuligt, det skal man være født til....

Fra : Marco

Dato : 28-11-06 11:55

"Bjarne Haug" <bFJERN_DETTE@haug.co.uk> skrev i en meddelelse

> Umuligt, det skal man være født til....

Det skal man osse til at være bøsse
- mener jeg at vide fra dem der ER det

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 28-11-06 10:40

"Marco" <80@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tjah - man bliver da i hvert fald 'Perker' af at køre BMW - så meget er da
> sikkert

Det er en ondsindet myte, spredt af folk der ikke har råd til 6 propper,
hestekræfter og baghjulstræk

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : John Sahl

Dato : 28-11-06 10:52

Kim Frederiksen wrote:
> Det er en ondsindet myte, spredt af folk der ikke har råd til 6
> propper, hestekræfter og baghjulstræk

Du glemte troen på at have en hurtig bil

--
John Sahl

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 28-11-06 10:59

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> Du glemte troen på at have en hurtig bil

Det er sgu ikke tro, det er fakta

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Møller

Dato : 28-11-06 11:34

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> "John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sgu ikke tro, det er fakta

Kan vi få fakta på bordet, f,eks statistik fra bilbogen, over hvilke
befolkningsgrupper, beboerområder, der er repræsenteret der?

Møller

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 28-11-06 11:42

"Møller" <mail..sspam@og.dk> skrev i en meddelelse

> Kan vi få fakta på bordet, f,eks statistik fra bilbogen, over hvilke
> befolkningsgrupper, beboerområder, der er repræsenteret der?

Det tror jeg næppe

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Bjarne Haug

Dato : 28-11-06 11:45

> Kan vi få fakta på bordet, f,eks statistik fra bilbogen, over hvilke
> befolkningsgrupper, beboerområder, der er repræsenteret der?

Jeg ser rigtigt mange store flotte BMW'er i Nordsjælland og førerne synes
ikke at komme fra anden etnisk afstamning...

Fra : Marco

Dato : 28-11-06 12:01

> Jeg ser rigtigt mange store flotte BMW'er i Nordsjælland og førerne synes
> ikke at komme fra anden etnisk afstamning...

Nej nej - de kommer først til i anden eller tredie ejerskab - bortset fra
mafiosi o.l. LOL - men en fin 'potensforlænger' - DET er en BMW

Ps. Kender en rødhåret finsk pige - hun er hverken hidsig - eller stikker
med kniv - og hun er ikke altid beruset
NU vi ER ved fordomme og morsomme bemærkninger

Fra : John Sahl

Dato : 28-11-06 20:54

Kim Frederiksen wrote:
> "John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> Det er sgu ikke tro, det er fakta

Aha, så er det derfor min lille 1.4 liters Fiat Uno så tit gør det grimme
ved folks 325i'ere...

--
John Sahl

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-11-06 07:40

> Aha, så er det derfor min lille 1.4 liters Fiat Uno så tit gør det grimme
> ved folks 325i'ere...

Såsom hvad? Ridse deres lak? ... er det en Uno Turbo? I modsat fald tror jeg
du drømmer.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-11-06 10:14

> Såsom hvad? Ridse deres lak? ... er det en Uno Turbo? I modsat fald tror
> jeg du drømmer.

Jeg tror det er ridser i stoltheden John hentyder til.
Om John drømmer eller ej, skal jeg lade være usagt

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : John Sahl

Dato : 29-11-06 23:26

Kim Frederiksen wrote:
> Såsom hvad? Ridse deres lak? ... er det en Uno Turbo? I modsat fald
> tror jeg du drømmer.

Nåh, ja jeg glemte vist den lille detalje med turboen

--
John Sahl

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 30-11-06 08:39

> Nåh, ja jeg glemte vist den lille detalje med turboen

hehe, ja det gør jo hele forskellen ... jeg vil dog gerne trække med dig fra
100 og op

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Jan

Dato : 30-11-06 10:19

> "John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse

> hehe, ja det gør jo hele forskellen ... jeg vil dog gerne trække med dig
> [...]
Hmmm

Pas på - jeg tror ikke at John's Uno Turbo er et styks standard hyldevare

/Jan

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 30-11-06 11:56

"Jan" <jv@NONODGM-SDG.COM> skrev i en meddelelse

> Pas på - jeg tror ikke at John's Uno Turbo er et styks standard hyldevare

Ahh, ok så kan man jo ikke regne med noget ... eller fremstille den som
en Uno 1.4

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : John Sahl

Dato : 30-11-06 16:00

Kim Frederiksen wrote:
> "Jan" <jv@NONODGM-SDG.COM> skrev i en meddelelse

> Ahh, ok så kan man jo ikke regne med noget ... eller fremstille
> den som en Uno 1.4

Så længe du kun skrev E34 kan jeg da også skrive Fiat Uno 1.4

Men som andre siger så er den ikke helt standard, men heller ikke sindsygt
modificeret endnu. Men frisk er den og en 325i er ingen hindring
overhovedet.

--
John Sahl

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-11-06 12:07

"Jan" <jv@NONODGM-SDG.COM> skrev i en meddelelse

> Pas på - jeg tror ikke at John's Uno Turbo er et styks standard hyldevare

Da John er en velkendt skribent her i gruppen
og da han nogen gange har ytret sig lidt om hans køretøj,
så tror jeg hans er:
Et styks hyyyyyylevare

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Uffe Ravn

Dato : 30-11-06 13:20

Uffe Bærentsen wrote:

> Da John er en velkendt skribent her i gruppen
> og da han nogen gange har ytret sig lidt om hans køretøj,
> så tror jeg hans er:
> Et styks hyyyyyylevare

Nu er Unoen jo en lille bil, meeeen der skal da nogle store hylder til!

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-11-06 09:27

HH wrote:
> Jeg har set reklamen for Pegeout og vil lige høre om det er rigtigt man
> bliver bøsse af at køre det mærke ?

Jeg tror ikke det er noget man bliver.

Det er nok snarere noget der ligger latent i enhver Peugeot ejer, som så
får den ekstra stimulans til at springe ud i fuldt flor så snart
navnetrækket er sat på slutseddelen.

Jeg er sikker på der er statistisk sammenhæng mellem salget af Peugeoter
og efterspørgslen på lilla striktrøjer.

> Hvis det er rigtigt kan I så ikke sende jeres kone (eks) til mig istedet for
> at smide hende på gaden.

Careful what you wish...
Det er nu langt fra alle (eks) koner der ser ud som hende i reklamen

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-11-06 09:34

HH wrote:
> Jeg har set reklamen for Pegeout og vil lige høre om det er rigtigt man
> bliver bøsse af at køre det mærke ?

Det ved jeg ikke - jeg har kun taget en kort prøvetur i en 406'er (det
var rigeligt. Og jeg finder ikke Michael Carøe eller Thomas Helmig
attraktiv, men jeg ville gerne bruge en aften i Sebastians Dorsets
selskab. Dog helt uden seksuelle undertoner.

Jeg endte med at købe en Rover 620ti, som altså ikke umiddelbart gør
mænd homoseksuelle, selvom den nok kunne give konen konkurrence

--
vh
Torben

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 28-11-06 10:19

> Jeg har set reklamen for Pegeout og vil lige høre om det er rigtigt man
> bliver bøsse af at køre det mærke ?

Min far er da ihverfald begyndt at blive lidt fimset

Stef

Fra : Martin Sørensen

Dato : 28-11-06 11:16

HH wrote:
> Jeg har set reklamen for Pegeout og vil lige høre om det er rigtigt man
> bliver bøsse af at køre det mærke ?

Det skal så være en feature ved de nyere biler. Jeg havde en 309er,
jeg tror faktisk slet ikke den påvirkede mit sexliv i nogen retning.
Eller mine tilbøjeligheder, jeg var allerede gift.

Der skete heller ikke noget ved at sælge den.

/Martin

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-11-06 11:30

Martin Sørensen wrote:

> [...]
> Eller mine tilbøjeligheder, jeg var allerede gift.
>
> Der skete heller ikke noget ved at sælge den.

Ahr - indrøm det - salget gjorde dig til et bedre menneske

--
vh
Torben

Fra : Marco

Dato : 28-11-06 12:05

> [...]
> at smide hende på gaden.
>
> Ps.hvis man køber en Pegeout og ikke bliver bøsse af det, kan man så klage

Man bliver i hvert fald ikke af at køre i PEUGEOT ))

Fra : Bjarne Haug

Dato : 28-11-06 12:31

Faktum er vel egentlig at Pegeout får en masse omtale og nogle ejere
formodentlig snart er ved at blive irriteret over al den homo snak....

Men når alt kommer til alt, så er det fandme morsomt at de har lavet den
reklame... Det sq go' stil homo eller ej

Fra : Per O.

Dato : 28-11-06 20:03

> [...]
>
> Men når alt kommer til alt, så er det fandme morsomt at de har lavet den
> reklame... Det sq go' stil homo eller ej
Jeg foretrækker nu til enhver tid Toyotas reklamer, selv om de også nogle
gange er en smule fladpandede ..... Toyota har da i det mindste noget at
have deres markedsføring i, modsat Pegø. Hellere have en 112% fejlfri bil
end en utro kone og en fimset mekaniker
--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 28-11-06 20:49

"Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i en meddelelse

Hellere have en 112% fejlfri bil
> end en utro kone og en fimset mekaniker
> --
ROFL.

Fra : Soren Pedersen

Dato : 28-11-06 12:36

HH wrote:
> Jeg har set reklamen for Pegeout og vil lige høre om det er rigtigt man
> bliver bøsse af at køre det mærke ?

Fruen kører i Peugeot....Jeg skal høre hende ad ;)

Mvh
Søren

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 28-11-06 13:39

Soren Pedersen wrote:

> Fruen kører i Peugeot....Jeg skal høre hende ad ;)

Hun er forhåbentlig til mænd i forvejen

Ebbe - der ikke ku' la' vær'...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-11-06 14:35

Bjarne Haug wrote:
> Faktum er vel egentlig at Pegeout får en masse omtale og nogle ejere
> formodentlig snart er ved at blive irriteret over al den homo snak....

Omtale får de i hvert fald - og i den her gruppe er Peugeot ejere vel
vant til misundelsen der skaber den megen usaglige kritik ;)

Det er en af de ting der følger med når man kører Peugeot, folk er
vildt misundelige.

> Men når alt kommer til alt, så er det fandme morsomt at de har lavet den
> reklame... Det sq go' stil homo eller ej

Jeg syns den er vældig sjov - men den gamle med skrotkassen var nu
bedre.

Fra : Bo Velschow

Dato : 28-11-06 19:43

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Bjarne Haug wrote:
> [...]

vant til misundelsen der skaber den megen usaglige kritik ;)

Det er en af de ting der følger med når man kører Peugeot, folk er

Indrømmet.... jeg overvejede bestemt en Peoguet C5 - men fornuften sejrede,
og så blev det altså en Mazda6 i stedet! ))

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Per O.

Dato : 28-11-06 20:05

Bjarne Haug wrote:
> [...]

>vant til misundelsen der skaber den megen usaglige kritik ;)

>Det er en af de ting der følger med når man kører Peugeot, folk er

Man må lade dig at du har humor
Den dag jeg bliver misundelig på en Pegø ejer kommer næppe, for jeg har
prøvet indtil flere Pegø'er så der er vel nærmere basis for en smule
medlidenhed

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-11-06 20:36

After serious thinking Per O. wrote :

> Man må lade dig at du har humor

Ja den er du vel også misundelig på ;)

> Den dag jeg bliver misundelig på en Pegø ejer kommer næppe, for jeg har
> prøvet indtil flere Pegø'er så der er vel nærmere basis for en smule
> medlidenhed

Klare tegn på fornægtende adfærd, har du overvejet en psykolog ? ;)

Fra : Per O.

Dato : 30-11-06 19:16

> Ja den er du vel også misundelig på ;)

Nej .. jeg har selv en

> Klare tegn på fornægtende adfærd, har du overvejet en psykolog ? ;)

ja .. men risikoen for at han, fomedelst en urimelig stor bunke af mine surt
tjente penge, ville få mig til at tro at jeg kunne li' at eje en Pegø gjorde
at jeg ikke turde. Den slags skal man ikke spøge med Desuden ville mine
venner, som jo stadig ville være normale, bare grine af mig

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-11-06 23:24

It happens that Per O. formulated :

> [...]
> at jeg ikke turde. Den slags skal man ikke spøge med Desuden ville mine
> venner, som jo stadig ville være normale, bare grine af mig

Det er ikke sundt med sådanne undertrykte lyster, det er meget bedre at
få det ud ;)

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-12-06 11:06

"Henrik Stidsen" <henrikstidsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er ikke sundt med sådanne undertrykte lyster, det er meget bedre at få
> [...]
Ja, ud med den, kør den i havnen ;).

--
"Flaskehalsen" findes kun i hovedet på arbejdsgiveren. De vil kun ansætte
folk som er max. 27- , har min. 10 års erfaring, og penge med hjemmefra... .

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 28-11-06 15:28

"HH" <HH@hansenkanikkelidespam.dk> wrote in

> Jeg har set reklamen for Pegeout og vil lige høre om det er rigtigt
> man bliver bøsse af at køre det mærke ?

Nej. Bøsse er ikke noget man bliver, det er noget man er. Blandt Peugeot
ejere er bøsseprocenten over gennemsnittet. Det skulle være forklaringen på
de forholdsvis mange brande i Peugeotbiler.

De fleste mænd ville i mangel af bedre bare pisse på de spæde flammer eller
kaste konens pels henover (RIGTIGE mænd uden hensyntagen til om konen
stadig havde den på). En bøsse derimod ville flakse forvildet væk, skingert
skrigende: "Tøffe braaaaaander!"

Efter sigende skulle den høje bøsse procent skyldes Peugeots brug af "0" i
typebetegnelserne. Den er lidt lakrids...

Fra : Hans..

Dato : 28-11-06 16:05

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> "HH" <HH@hansenkanikkelidespam.dk> wrote in

> Efter sigende skulle den høje bøsse procent skyldes Peugeots brug af "0" i
> typebetegnelserne. Den er lidt lakrids...

Noget er der måske om det , de som ikke kører i Peugeot, får noget ondt i
røven når de prøver hvor godt det er.

Hans..

Fra : Martin Bak

Dato : 28-11-06 16:16

"Hans.." <evinklerfjern@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse

> Noget er der måske om det , de som ikke kører i Peugeot, får noget ondt i
> røven når de prøver hvor godt det er.

Tror jeg ikke. Reklamebureauet har bare loyalt skildret køretøjet som en
bøssebil.

Martin

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 28-11-06 17:23

HH skrev:
> [...]
> at smide hende på gaden.
>
> Ps.hvis man køber en Pegeout og ikke bliver bøsse af det, kan man så klage

Ikke i følge egen erfaring

men VW USA markedsfører sig aktivt i magasiner rettet mod homoseksuelle
- de kender deres målgruppe!

--

Keld
med Peugeot nummer 9 i garagen

Fra : Bjarne Haug

Dato : 29-11-06 09:19

> men VW USA markedsfører sig aktivt i magasiner rettet mod homoseksuelle
> - de kender deres målgruppe!

Hehehe hvorfor er det lige du har så stor kendskab til de magasiner der?

/Bjarne

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 29-11-06 20:52

Bjarne Haug skrev:

> Hehehe hvorfor er det lige du har så stor kendskab til de magasiner der?
>
> /Bjarne

Har læst lidt markedsføring, VW USA var et af de første store firmaer
der turde markedsføre sig i de seriøse magasiner med homoseksuel
målgruppe, det gav pote, 2 indkomster og ingen børn giver en købestærk
gruppe, der belønnede vw for deres "mod", men de havde vel ikke så meget
at miste i et land hvor en rigtig mand skal have en Pick-Up og en SUV
til konen.

--
Keld
som iøvrigt finder både Peugeot og Toyota reklamerne sjove, men får røde

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-06 17:59

"HH" <HH@hansenkanikkelidespam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har set reklamen for Pegeout og vil lige høre om det er rigtigt man
> bliver bøsse af at køre det mærke ?

JA

--
Tom

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 29-11-06 09:22

Tom (snabela) wrote:

> JA

Entusiasmen i det svar lyder som om du har personlig erfaring med det ;)

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-06 18:32

Tom (snabela) wrote:

> JA

Entusiasmen i det svar lyder som om du har personlig erfaring med det ;)

Jeg er Ford-mand som er de fleste bekendt, men jeg holder mig da
langt væk fra pæsjø....skal ikke risikere noget

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 30-11-06 18:50

> Jeg er Ford-mand som er de fleste bekendt, men jeg holder mig da
> langt væk fra pæsjø....skal ikke risikere noget

Som at vælge imel. kolera el. pest ;).

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-06 19:00

> Som at vælge imel. kolera el. pest ;).

hellere røde orme i mondeo'en

--
Tom

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-11-06 18:50

Tom has brought this to us :
> Jeg er Ford-mand som er de fleste bekendt, men jeg holder mig da
> langt væk fra pæsjø....skal ikke risikere noget

Hmm, hører jeg en indrømmelse af at du skjuler noget ? ;)

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-06 19:00

> Tom has brought this to us :
>
> Hmm, hører jeg en indrømmelse af at du skjuler noget ? ;)

Du må hellere få nye batterier i dit høreapparat )

--
Tom

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-11-06 23:25

Tom was thinking very hard :

> Du må hellere få nye batterier i dit høreapparat

Sådan noget nymodens pjank bruger vi skam ikke her ;)

Fra : Broegger

Dato : 29-11-06 14:16

"HH" <HH@hansenkanikkelidespam.dk> skrev

> Jeg har set reklamen for Pegeout og vil lige høre om det er rigtigt
> man bliver bøsse af at køre det mærke ?
<snip>

Nææ det tror jeg ikke. Men der er en øget risiko for at blive brændt af!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Lars

Dato : 29-11-06 23:05

Nååå det er derfor at der var et rygte om at Pegeout skulle fusionerer med
Weber grill?

Lars

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-11-06 09:14

On Wed, 29 Nov 2006 23:05:14 +0100 "Lars" <badge5050SPAM@os.dk> sent the
following smoke signals:

>Nååå det er derfor at der var et rygte om at Pegeout skulle fusionerer med
>Weber grill?

Med en tilhørende forsikringsaftale hos Alm. Brand...

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-11-06 10:24

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Med en tilhørende forsikringsaftale hos Alm. Brand...

Hvis det ikke gør noget, så vil jeg gerne have en Kongelig Brand.
Den der Alm. Brand, det er da lidt for trivielt efterhånden.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 30-11-06 10:50

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis det ikke gør noget, så vil jeg gerne have en Kongelig Brand.
> Den der Alm. Brand, det er da lidt for trivielt efterhånden.

Desværre, Pegeout kan kun få hos Alm.Brand........;).

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-11-06 14:37

HH wrote:
> Jeg har set reklamen for Pegeout og vil lige høre om det er rigtigt man
> bliver bøsse af at køre det mærke ?

Det er da muligt. Se denne peugeot reklame der bliver brugt hernede i
Spanien: http://www.youtube.com/watch?v=J-9q7utfmXY Det spanske ord for
mariehøne og betyder også bøsse.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Martin Bak

Dato : 29-11-06 17:26

HH wrote:
> [...]
> bliver bøsse af at køre det mærke ?

Det er da muligt. Se denne peugeot reklame der bliver brugt hernede i

he;) Der begynder at tegne sig et mønster . . .

Martin

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 30-11-06 11:53

Lars Hoffmann wrote:
> Det er da muligt. Se denne peugeot reklame der bliver brugt hernede i
> Spanien: http://www.youtube.com/watch?v=J-9q7utfmXY Det spanske ord
> for mariehøne og betyder også bøsse.

Hmm, sådan en 207'er er åbenbart temmelig blød i affjedringen

Ebbe

Fra : Otto

Dato : 30-11-06 16:45

On 2006-11-30 11:53:19 +0100, "Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> said:

> Hmm, sådan en 207'er er åbenbart temmelig blød i affjedringen

Nej den er faktsik rimelig stram ;)