|
| Mitsubishi Galant 2.0 GTi-16V hvor mange ~ Fra : sniper_Nolight |
Dato : 25-11-06 22:57 |
|
Ved nogen hvor mange hestekræfter Mitsubishi Galant 2.0 GTi-16V fra 1992
har?
Og hvilken type motor? (som V8 osv. - hvor mange stempler har den? 4? og
hvad kan der ellers fortælles af interessante ting om netop den model?)
På forhånd tak.
--
sniper_Nolight
| |
MD (25-11-2006)
| Kommentar Fra : MD |
Dato : 25-11-06 23:06 |
|
> Ved nogen hvor mange hestekræfter Mitsubishi Galant 2.0 GTi-16V fra 1992
> har?
Det er en rækkemotor med 4 cyl og 144 hk - 9,1 fra 0,100 og 207 på toppen -
nogle steder er opgivelserne lidt mere optimistiske.
I forhold til lige gamle biler, er den fyldt med udstyr.
Pas på rusten - og priserne på reservedelene.
Se den her:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=5406&cache=no
--
MD
| |
sniper_Nolight (25-11-2006)
| Kommentar Fra : sniper_Nolight |
Dato : 25-11-06 23:53 |
|
"> Det er en rækkemotor med 4 cyl og 144 hk - 9,1 fra 0,100 og 207 på
toppen -
> nogle steder er opgivelserne lidt mere optimistiske.
>
> I forhold til lige gamle biler, er den fyldt med udstyr.
>
> Pas på rusten - og priserne på reservedelene.
>
> Se den her:
> http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=5406&cache=no
tak for info!
jeg har købt en jeg var bare lidt i tvivl om detaljerne og ja,
ekstraudstyret er, for mig, helt i særklasse. Jeg har aldrig haft en bil med
fartpilot eller den slags før og aldrig en der kører så godt.
se her hvordan det gik min Ford (andet indlæg fra toppen):
http://blog.tv2.dk/sniper_nolight/
--
sniper_Nolight
| |
Frederik Carøe (26-11-2006)
| Kommentar Fra : Frederik Carøe |
Dato : 26-11-06 00:04 |
|
"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
news:4568c956$0$3490$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "> Det er en rækkemotor med 4 cyl og 144 hk - 9,1 fra 0,100 og 207 på
> toppen -
>> nogle steder er opgivelserne lidt mere optimistiske.
>>
>> I forhold til lige gamle biler, er den fyldt med udstyr.
>>
>> Pas på rusten - og priserne på reservedelene.
>>
>> Se den her:
>> http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=5406&cache=no
>
> tak for info!
>
> jeg har købt en jeg var bare lidt i tvivl om detaljerne og ja,
> ekstraudstyret er, for mig, helt i særklasse. Jeg har aldrig haft en bil
> med fartpilot eller den slags før og aldrig en der kører så godt.
>
> se her hvordan det gik min Ford (andet indlæg fra toppen):
> http://blog.tv2.dk/sniper_nolight/
> --
> sniper_Nolight
>
Min 1991 er opgivet til 146 hk 0-100 på 8,9.
Et ord: RUST!!!! Se dig ufatteligt godt for. Køb den under ingen
omstændigheder, hvis du ikke meget grundigt kan gå bunden igennem. Du tror
måske, jeg overdriver? U'd be wrong...
Motormæssigt og elektronisk har der ingen problemer været efter 34.000
kilometer på 1,5 år. Den går omkring 10 km/l blandet.
Bilen er ellers en fornøjelse for de 7000 kr. jeg betalte, men rusten...
Rusten!!! AAAARGGGHHHHH!!!
Mvh.
Frederik
| |
sniper_Nolight (26-11-2006)
| Kommentar Fra : sniper_Nolight |
Dato : 26-11-06 00:15 |
|
> Et ord: RUST!!!! Se dig ufatteligt godt for. Køb den under ingen
> omstændigheder, hvis du ikke meget grundigt kan gå bunden igennem. Du tror
> måske, jeg overdriver? U'd be wrong...
>
> Motormæssigt og elektronisk har der ingen problemer været efter 34.000
> kilometer på 1,5 år. Den går omkring 10 km/l blandet.
>
> Bilen er ellers en fornøjelse for de 7000 kr. jeg betalte, men rusten...
> Rusten!!! AAAARGGGHHHHH!!!
yikes - nu bliver jeg helt bange!
jeg har givet 15.000 og kender mekanikeren jeg købte af personligt, så jeg
kan kun tage hans ord for at den er så god den kan blive for de penge. Han
satte nye bremser på og ny frontrude og den gik gennem syn et par dage før
jeg fik den. Derudover har de lavet rust i bunden på den, så hvis den holder
et par år er de 15.000 givet godt ud.
Rent køremæssigt er den en fornøjelse - motoren er stille, servo, alt er
elektrisk. Jeg ved mange tager den slags som en selvfølge, men når man
kommer fra en Ford uden nogen som helst form for luksus er den slags noget
man lægger mærke til, så jeg er godt tilfreds.... roen i kabinen alene og
servoen gør det til en fornøjelse - resten er bare ekstra fyld der gør det
hele lidt sjovere.
Så håber jeg da bare den ikke ruster alt for hurtigt.... *gys*
--
sniper_Nolight
| |
Frederik Carøe (26-11-2006)
| Kommentar Fra : Frederik Carøe |
Dato : 26-11-06 02:52 |
|
"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
news:4568ce6d$0$3479$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Et ord: RUST!!!! Se dig ufatteligt godt for. Køb den under ingen
>> omstændigheder, hvis du ikke meget grundigt kan gå bunden igennem. Du
>> tror måske, jeg overdriver? U'd be wrong...
>>
>> Motormæssigt og elektronisk har der ingen problemer været efter 34.000
>> kilometer på 1,5 år. Den går omkring 10 km/l blandet.
>>
>> Bilen er ellers en fornøjelse for de 7000 kr. jeg betalte, men rusten...
>> Rusten!!! AAAARGGGHHHHH!!!
>
> yikes - nu bliver jeg helt bange!
>
> jeg har givet 15.000 og kender mekanikeren jeg købte af personligt, så jeg
> kan kun tage hans ord for at den er så god den kan blive for de penge. Han
> satte nye bremser på og ny frontrude og den gik gennem syn et par dage før
> jeg fik den. Derudover har de lavet rust i bunden på den, så hvis den
> holder et par år er de 15.000 givet godt ud.
>
> Rent køremæssigt er den en fornøjelse - motoren er stille, servo, alt er
> elektrisk. Jeg ved mange tager den slags som en selvfølge, men når man
> kommer fra en Ford uden nogen som helst form for luksus er den slags noget
> man lægger mærke til, så jeg er godt tilfreds.... roen i kabinen alene og
> servoen gør det til en fornøjelse - resten er bare ekstra fyld der gør det
> hele lidt sjovere.
>
> Så håber jeg da bare den ikke ruster alt for hurtigt.... *gys*
> --
> sniper_Nolight
>
LOL, Jeg kom fra en Ford Escort 1,3 CL 1987, så vores oplevelse er nok ikke
forskellig.
Er der styr på rusten, ville jeg ikke være bange. Selvom Mitsubishis
reservedelspriser går fra hampre til skingrende vanvittige...
Mvh.
Frederik
| |
sniper_Nolight (26-11-2006)
| Kommentar Fra : sniper_Nolight |
Dato : 26-11-06 12:03 |
|
> LOL, Jeg kom fra en Ford Escort 1,3 CL 1987, så vores oplevelse er nok
> ikke forskellig.
haha - nej det lyder meget ens - det er rart med en bil der kan komme over
når det bliver grønt og rundt i svingene uden det hele runger pga. støj i
kabinen
>
> Er der styr på rusten, ville jeg ikke være bange. Selvom Mitsubishis
> reservedelspriser går fra hampre til skingrende vanvittige...
det kommer jeg nok til opleve
--
sniper_Nolight
| |
Frederik Carøe (26-11-2006)
| Kommentar Fra : Frederik Carøe |
Dato : 26-11-06 13:11 |
|
"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
news:45697486$0$3465$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> LOL, Jeg kom fra en Ford Escort 1,3 CL 1987, så vores oplevelse er nok
>> ikke forskellig.
>
> haha - nej det lyder meget ens - det er rart med en bil der kan komme over
> når det bliver grønt og rundt i svingene uden det hele runger pga. støj i
> kabinen
>>
>> Er der styr på rusten, ville jeg ikke være bange. Selvom Mitsubishis
>> reservedelspriser går fra hampre til skingrende vanvittige...
>
> det kommer jeg nok til opleve
> --
> sniper_Nolight
>
Jeg kan huske et eksempel, hvor Mitsubishi sagde 14.000 kr og en hugger
sagde 400... Dog bør man se sig, for på udstødningsdele. Jeg købte en
uoriginal bagpotte, som støjer meget mere end den originale. En hugger kan
være en god ide, hvis standen er rimelig.
Mvh.
Frederik
| |
Kell Petersen (01-12-2006)
| Kommentar Fra : Kell Petersen |
Dato : 01-12-06 14:05 |
|
>
> Det er en rækkemotor med 4 cyl og 144 hk - 9,1 fra 0,100 og 207 på
> toppen - nogle steder er opgivelserne lidt mere optimistiske.
>
Og jo , den har lige så mange stempler som Cylindere med 4 ventiler pr Cyl
| |
Per O. (26-11-2006)
| Kommentar Fra : Per O. |
Dato : 26-11-06 02:59 |
|
"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4568bc27$0$3467$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Ved nogen hvor mange hestekræfter Mitsubishi Galant 2.0 GTi-16V fra 1992
> har?
>
> Og hvilken type motor? (som V8 osv. - hvor mange stempler har den? 4? og
> hvad kan der ellers fortælles af interessante ting om netop den model?)
146Hk, 16 ventiler og 4 cylindre. 0-100 på 8,8 sekunder ifølge
instruktionsbogen til den 1992 Galant GTI jeg havde engang (før sindsygt
dyre reservedele tog lysten fra mig).
Den findes også i en 4hjultrukken version med 150Hk, men den er sjælden.
Skøn bil at trille rundt i .. jeg savner den stadig en gang imellem.
--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!
| |
sniper_Nolight (26-11-2006)
| Kommentar Fra : sniper_Nolight |
Dato : 26-11-06 12:03 |
|
> 146Hk, 16 ventiler og 4 cylindre. 0-100 på 8,8 sekunder ifølge
> instruktionsbogen til den 1992 Galant GTI jeg havde engang (før sindsygt
> dyre reservedele tog lysten fra mig).
> Den findes også i en 4hjultrukken version med 150Hk, men den er sjælden.
> Skøn bil at trille rundt i .. jeg savner den stadig en gang imellem.
den er lækker. hvor meget dyrere er reservedelene? en udstødning
eksempelvis?
--
sniper_Nolight
| |
Per O. (27-11-2006)
| Kommentar Fra : Per O. |
Dato : 27-11-06 00:39 |
|
"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:45697486$1$3465$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> 146Hk, 16 ventiler og 4 cylindre. 0-100 på 8,8 sekunder ifølge
>> instruktionsbogen til den 1992 Galant GTI jeg havde engang (før sindsygt
>> dyre reservedele tog lysten fra mig).
>> Den findes også i en 4hjultrukken version med 150Hk, men den er sjælden.
>> Skøn bil at trille rundt i .. jeg savner den stadig en gang imellem.
>
> den er lækker. hvor meget dyrere er reservedelene? en udstødning
> eksempelvis?
> --
> sniper_Nolight
Dengang jeg fik skiftet dele var prisen godt og vel det dobbelt af
sammenlignelige biler. GTI modellen deler nemlig ikke særligt mange stumper
med resten af programmet. Et eksempel: 2 skiver foran og to sæt
bremseklodser foran. Et mellemrør i udstødningen UDEN lydpotte. Samlet pris
i 1994 var intet mindre end 5.500kr. Konen var moden til indlæggelse efter
den regning.
--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!
| |
sniper_Nolight (27-11-2006)
| Kommentar Fra : sniper_Nolight |
Dato : 27-11-06 19:15 |
|
.. Konen var moden til indlæggelse efter
> den regning.
haha.
jeg må sætte min lid til mine to mekanikervenner og deres evner til at finde
nogle dele når vi engang når dertil... og så lidt rabat
--
sniper_Nolight
| |
Robert Eriksen (29-11-2006)
| Kommentar Fra : Robert Eriksen |
Dato : 29-11-06 10:20 |
|
sniper_Nolight wrote:
>>146Hk, 16 ventiler og 4 cylindre. 0-100 på 8,8 sekunder ifølge
>>instruktionsbogen til den 1992 Galant GTI jeg havde engang (før sindsygt
>>dyre reservedele tog lysten fra mig).
>>Den findes også i en 4hjultrukken version med 150Hk, men den er sjælden.
>>Skøn bil at trille rundt i .. jeg savner den stadig en gang imellem.
>
>
> den er lækker. hvor meget dyrere er reservedelene? en udstødning
> eksempelvis?
Jeg måtte slippe ca 3.000kr for et flexrør (mener jeg det hedder. Det
rør mellem motor og katalysator).
Og det var via en der kunne få den med Mitsubishi medarbejder-rabat.
Lækker bil, men alt alt for dyr i drift til sidst :(
/Robert
Venter nu på en ny Fox istedet
| |
sniper_Nolight (29-11-2006)
| Kommentar Fra : sniper_Nolight |
Dato : 29-11-06 11:37 |
|
> Lækker bil, men alt alt for dyr i drift til sidst :(
i den prisklasse skal den bare holde 2 - 4 år. Mit største problem er at jeg
INGEN forstand har på biler og er fuldstændig afhængig af folk der kan
hjælpe mig så kan den holde 2 - 4 år med hjælp fra venner og de 2
mmekanikere er jeg vist billigt sluppet... så må vi håbe jeg har råd
--
sniper_Nolight
| |
Per O. (27-11-2006)
| Kommentar Fra : Per O. |
Dato : 27-11-06 00:45 |
|
"Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i en meddelelse
news:45193$4568f4e7$55185d5f$5236@news.arrownet.dk...
> "sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4568bc27$0$3467$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Ved nogen hvor mange hestekræfter Mitsubishi Galant 2.0 GTi-16V fra 1992
>> har?
>>
>> Og hvilken type motor? (som V8 osv. - hvor mange stempler har den? 4? og
>> hvad kan der ellers fortælles af interessante ting om netop den model?)
>
> 146Hk, 16 ventiler og 4 cylindre. 0-100 på 8,8 sekunder ifølge
> instruktionsbogen til den 1992 Galant GTI jeg havde engang (før sindsygt
> dyre reservedele tog lysten fra mig).
> Den findes også i en 4hjultrukken version med 150Hk, men den er sjælden.
> Skøn bil at trille rundt i .. jeg savner den stadig en gang imellem.
vær også opmærksom på at der for en del eksemplarers vedkommende kun er en
del af hyperne tilbage, og at den allerede som ny havde svært ved at klare
de opgivne tider for 0-100 km/t For nylig lavede jeg lidt dørtræk med en
sådan GTI, og vi var for begge bilers vedkommende kun fyldt op med en
person, nemlig ham bag rattet. Vi kørte ikke andet end ca 75 meter, så var
Galanten bagefter med næsten en billængde, og derfra gik det kun ned ad
bakke for GTI manden. Det er ikke cool at blive kørt bagud af den MPV, når
man kører i GTI. Jeg har en Ford C-Max 1,8 benziner som er opgivet til 10,8
til 100, og den kunne altså trække fra den aldrende Galant. Galanten er en
hurtig rejsevogn, ikke en racer. Men den er lækker på alle andre ledder!
--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!
| |
sniper_Nolight (27-11-2006)
| Kommentar Fra : sniper_Nolight |
Dato : 27-11-06 19:40 |
|
Galanten er en
> hurtig rejsevogn, ikke en racer. Men den er lækker på alle andre ledder!
Og rent faktisk er det helt perfekt til mig. Jeg har fået en bil der langt
overgår mine forventninger. Det var lidt held i uheld at jeg overhovedet
skulle have en anden bil og at jeg fik en Galant GTI var blot en lille
sidegevinst - når alt kommer til alt er jeg slet ikke bilfreak eller noget,
men samtidig må jeg indrømme at ens indre 'dreng' vækkes når man får en bil,
der for mig, er noget hurtigere end hvad jeg nogensinde har haft før.
Lækkert.
Se den her - og scroll ned og se den gamles endeligt
http://blog.tv2.dk/sniper_nolight/
| |
Robert Eriksen (29-11-2006)
| Kommentar Fra : Robert Eriksen |
Dato : 29-11-06 10:24 |
|
sniper_Nolight wrote:
> Galanten er en
>
>>hurtig rejsevogn, ikke en racer. Men den er lækker på alle andre ledder!
>
>
> Og rent faktisk er det helt perfekt til mig. Jeg har fået en bil der langt
> overgår mine forventninger. Det var lidt held i uheld at jeg overhovedet
> skulle have en anden bil og at jeg fik en Galant GTI var blot en lille
> sidegevinst - når alt kommer til alt er jeg slet ikke bilfreak eller noget,
> men samtidig må jeg indrømme at ens indre 'dreng' vækkes når man får en bil,
> der for mig, er noget hurtigere end hvad jeg nogensinde har haft før.
> Lækkert.
>
> Se den her - og scroll ned og se den gamles endeligt
>
> http://blog.tv2.dk/sniper_nolight/
>
>
"Så må vi håbe ratlåsen er nok til at holde tyvene fra den... "
En lidt kedelig oplevelse jeg havde med min '91 Galant GTi.
Der sidder en lille plastikdims lige ved siden af det udvendige
dørhåndtag. Den kan pilles af med en skruetrækker og derefter er der
tilsyneladende fri adgang til at låse døren op.
Og sådan forsvandt min nyindkøbte JVC KD-SH99R (dengang det var en ny
model) første gang jeg glemte at tage fronten af
| |
sniper_Nolight (29-11-2006)
| Kommentar Fra : sniper_Nolight |
Dato : 29-11-06 11:42 |
|
> En lidt kedelig oplevelse jeg havde med min '91 Galant GTi.
> Der sidder en lille plastikdims lige ved siden af det udvendige
> dørhåndtag. Den kan pilles af med en skruetrækker og derefter er der
> tilsyneladende fri adgang til at låse døren op.
>
> Og sådan forsvandt min nyindkøbte JVC KD-SH99R (dengang det var en ny
> model) første gang jeg glemte at tage fronten af
Mit anlæg er et billigt denver, men ganske udmærket og afspiller fint mp3 og
p3 - de eneste 2 kriterier jeg havde faktisk, men ofte lader jeg fronten
sidde og det er da for dumt nu jeg tænker over det. Jeg stoler nok lidt for
meget på den ratlås. Rent faktisk kan rattet dreje ret meget rundt, så jeg
skal have en smallere der kan gå i et af de mindre huller i rattet. Jeg ved
ikke om du så Forden længere nede? Ikke noget at sige til man er blevet lidt
paranoid...
--
sniper_Nolight
| |
MD (27-11-2006)
| Kommentar Fra : MD |
Dato : 27-11-06 21:16 |
|
> Vi kørte ikke andet end ca 75 meter, så var Galanten bagefter med næsten
> en billængde,
Enten kunne han ikke finde ud af at køre den - eller også var motoren
defekt. En Galant GTI nakker din MPV anytime. I'm sorry - men sådan er det
bare.
--
MD
| |
Martin Johansen [600~ (27-11-2006)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 27-11-06 21:22 |
|
In article <456b4783$0$145$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
"MD" <MD2000@gmail.com> wrote:
> > Vi kørte ikke andet end ca 75 meter, så var Galanten bagefter med næsten
> > en billængde,
>
> Enten kunne han ikke finde ud af at køre den - eller også var motoren
> defekt. En Galant GTI nakker din MPV anytime. I'm sorry - men sådan er det
> bare.
Har den ikke kun 136Hk? Den nakker da ikke ret meget
--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php
| |
MD (27-11-2006)
| Kommentar Fra : MD |
Dato : 27-11-06 21:24 |
|
> Har den ikke kun 136Hk? Den nakker da ikke ret meget
Den er 2 sekunder hurtigere end en C-Max 1,8 - og 2 sek er altså meget.
--
MD
| |
Martin Johansen [600~ (27-11-2006)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 27-11-06 21:34 |
|
In article <456b496c$0$141$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
"MD" <MD2000@gmail.com> wrote:
> > Har den ikke kun 136Hk? Den nakker da ikke ret meget
>
> Den er 2 sekunder hurtigere end en C-Max 1,8 - og 2 sek er altså meget.
Nu er sådan en C-Max heller ikke vejens hurtigste snegl
Men hvad er det.. 136Hk til 1400kg? Den var måske hurtig da den var det
hotteste nye, men i dag er det i mine øjne bare en lækker kørevogn fyldt
med datidens udstyr men en motor som ikke spiller op til ret meget
længere.
--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php
| |
MD (27-11-2006)
| Kommentar Fra : MD |
Dato : 27-11-06 21:38 |
|
> Men hvad er det.. 136Hk til 1400kg? Den var måske hurtig da den var det
> hotteste nye, men i dag er det i mine øjne bare en lækker kørevogn fyldt
> med datidens udstyr men en motor som ikke spiller op til ret meget
> længere.
Det er knap 150 hk til 1250kg - ikke alverden - men da møj mere end en 1,8
C-Max, der kun har 125 hk til samme vægt.
.... men ellers har du helt ret. Tiden går jo..
--
MD
| |
Martin Johansen [600~ (27-11-2006)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 27-11-06 21:47 |
|
In article <456b4c8e$0$145$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
"MD" <MD2000@gmail.com> wrote:
> Det er knap 150 hk til 1250kg - ikke alverden - men da møj mere end en 1,8
> C-Max, der kun har 125 hk til samme vægt.
Er det 150 den har? Jeg mente det var 136?
> ... men ellers har du helt ret. Tiden går jo..
Ja.. det man tændte på i går er umoderne i dag :) Selv min gamle SAAB..
hehe
--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding
http://tuxx.dk/
http://tuxx.dk/rodekassen.php
| |
Per O. (27-11-2006)
| Kommentar Fra : Per O. |
Dato : 27-11-06 23:31 |
|
"MD" <MD2000@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:456b496c$0$141$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Har den ikke kun 136Hk? Den nakker da ikke ret meget
>
> Den er 2 sekunder hurtigere end en C-Max 1,8 - og 2 sek er altså meget.
>
på papiret ja .. i virkeligheden kniber det gevaldigt med at nå ned på de
opgivne tider.
Per O.
| |
Per O. (27-11-2006)
| Kommentar Fra : Per O. |
Dato : 27-11-06 23:30 |
|
"MD" <MD2000@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:456b4783$0$145$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Vi kørte ikke andet end ca 75 meter, så var Galanten bagefter med næsten
>> en billængde,
>
> Enten kunne han ikke finde ud af at køre den - eller også var motoren
> defekt. En Galant GTI nakker din MPV anytime. I'm sorry - men sådan er det
> bare.
nu har jeg jo som nævnt selv haft sådan en, og den nåede aldrig ned i
nærheden af 8,8 til 100. Der er bred enighed blandt dem jeg har snakket med
om netop GTI'en at den ikke er så hurtig som papiret antyder. Jeg tror
desværre de fleste GTI'er yder mindre end de 146 hk, eller også er der tale
om ikke helt udvoksede ponyer.
--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!
| |
|
|