Leje af bil en måned
Fra : ___P.Sir

Dato : 25-11-06 17:05

Min kone har fået opereret knæet - men skal nu langsomt i gang med at
arbejde igen. Derfor er vi på udkig efter en lille bil, som hun kan bruge
til at køre på arbejde i, men det skal af hensyn til knæet være med
automatgear.
ER DER NOGEN her som ved, hvor man lige kan leje sådan en???Eller har nogle
forslag iøvrigt til løsning af sådan et problem? Der er tale om kørsel på
ca. 50 pr arbejdsdag, som dog kun er 3 dage ugentlig.
Preben

Fra : Dak

Dato : 25-11-06 17:50

"___P.Sir" <remove_pbs@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> nogle forslag iøvrigt til løsning af sådan et problem? Der er tale om
> kørsel på ca. 50 pr arbejdsdag, som dog kun er 3 dage ugentlig.

Evt. se om der er nogen på gomore.dk og hvad de nu hedder som evt. skulle
samme vej som hende. Er sikker på at nu hvor hun er skadet så kan de bøje
sig lidt ellers bare betal dem lidt ekstra.... Det er billigere end at leje
sig frem ihvertfald.

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap