P/watch
Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 24-11-06 18:40

Hej Allesammen

Jeg har set i en reklame fra denne uge at man kunne k'be en P/watch for
ca. 550 kr. Men nu kan jeg ikke huske hvor det var.

Er der nogen, som kan huske hvor__

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 24-11-06 19:34

wolff13@gmail.com wrote:
> Hej Allesammen
>
> Jeg har set i en reklame fra denne uge at man kunne k'be en P/watch
> for ca. 550 kr. Men nu kan jeg ikke huske hvor det var.
>
> Er der nogen, som kan huske hvor__

Føtex.

M.v.h
Niels

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-11-06 08:47

wolff13@gmail.com wrote:
> Hej Allesammen
>
> Jeg har set i en reklame fra denne uge at man kunne k'be en P/watch
> for ca. 550 kr. Men nu kan jeg ikke huske hvor det var.
>
> Er der nogen, som kan huske hvor__

Der er kommet en mindre og lidt smartere model på markedet, pwatch II, tror
jeg den hedder.

Der står ikke så meget om den på nettet endnu ..

--
Per, Esbjerg