Ny gammel bil
Fra : gubbi@tt.dk

Dato : 24-11-06 06:04

Hej
Nu står den gamle Escort 1.4i stc fra '94 til udskiftning,er her nogle
forslag til hvad jeg skal gå efter,kører ca 200 km om dagen,har kigget
på Fiat marea-Ford Escort Tuscany-Ford Escort Monaco-Citroen Xsara
alle stc og det skal det være pris max 55000.

/gubbi

Fra : claus b. p.

Dato : 24-11-06 11:12

<gubbi@tt.dk> wrote in message
> [...]
> på Fiat marea-Ford Escort Tuscany-Ford Escort Monaco-Citroen Xsara
> alle stc og det skal det være pris max 55000.

Med det kørselselsbehov kan du spare 10000kr om året i brændstof ved at
vælge en diesel. Var det ikke værd at tage med i overvejelserne?

/Claus

Fra : kimkri@get2net.dk

Dato : 24-11-06 18:05

Det kunne det godt være men som regel har de kørt næsten 300000 km når
vi taler den pris og hvis den skal være fra ca 1996-97-98

/gubbi