Behandling af bagruden som IKKE har vindue~
Fra : Dak

Dato : 23-11-06 23:24

Hvad er sådan en fætter behandlet med udenpå så vandafvisningen er bedst
muligt? Synes at når det regner så kører det ikke længere optimalt af..

Dak
Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 24-11-06 00:45

"Dak" skrev i en meddelelse...
> Hvad er sådan en fætter behandlet med udenpå så vandafvisningen er bedst
> muligt? Synes at når det regner så kører det ikke længere optimalt af..

Hmm .. umiddelbart synes jeg at en almindelig maskinvask med noget voks
virker fint men ellers så en omgang silikonespray, det skyer ihvertfald
vand.

/J

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 24-11-06 00:55

"[6705] Jesper Sørensen" <otissFJERN@DETTEget2net.danmark> skrev i en
meddelelse news:4566326e$0$141$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Hmm .. umiddelbart synes jeg at en almindelig maskinvask med noget voks
> virker fint men ellers så en omgang silikonespray, det skyer ihvertfald
> vand.
>
> /J

Hmmm - "...det skyer ihvertfald vand." - har du nogen sinde prøvet "Rain
Cleer" eller "Rain X" ? (husker ikke lige hvilket der er det nuværende nav -
Basta overtog produktet og skiftede navn på det).

Efter behandling kan du rette haveslangen mod ruden - når du flytter strålen
væk fra ruden er der 3-5 dråber tilbage på ruden !

--
Jesper Hedegaard

Savage når vejret spiller
Ford Focus når vejret spilder

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 24-11-06 03:16

"Jesper Hedegaard" skrev i en meddelelse...
> [...]
>
> Efter behandling kan du rette haveslangen mod ruden - når du flytter
> strålen væk fra ruden er der 3-5 dråber tilbage på ruden !

Næ, faktisk ikke.. Har vinduesvisker både for og bag
Hvad koster det og hvor lang tid holder det ?

/J

Fra : martin

Dato : 24-11-06 09:01

"Dak" <dakSLET@REMOVEFJERNitsaret.dk> wrote in message
> [...]
>
> Dak
> Ford Sierra 2.0i Azur DOHC EFI '90 4.dørs + 1 bagageklap

Clear view, er Bil-Tema's udemærkede alternativ, ( billigt ) og virker
fint.
vi bruger det på racerbiler , så slipper føren for at fedte med
vinduesviskere, under kørslen...

Martin

Fra : Bjarne Haug

Dato : 24-11-06 09:58

> Clear view, er Bil-Tema's udemærkede alternativ, ( billigt ) og virker
> fint.
> vi bruger det på racerbiler , så slipper føren for at fedte med
> vinduesviskere, under kørslen...

Jeg har lige været inde på Biltemas hjemmeside, men kan ikke helt finde det
produkt???

vh
Bjarne

Fra : martin

Dato : 24-11-06 11:52

"Bjarne Haug" <bFJERN_DETTE@haug.co.uk> wrote in message

> Jeg har lige været inde på Biltemas hjemmeside, men kan ikke helt finde
> det produkt???
>
> vh
> Bjarne

hmm heller ikke jeg , det ser ud til at de harskiftet til Rain OFF, det
har jeg så ikke prøvet , men mon ikke det er det samme ??

Martin

Fra : Bjarne Haug

Dato : 24-11-06 12:52

> hmm heller ikke jeg , det ser ud til at de harskiftet til Rain OFF, det
> har jeg så ikke prøvet , men mon ikke det er det samme ??

Tjo, jeg er også på udkik efter noget, måske køber jeg noget i weekenden, så
kan jeg lige komme med feedback, såfremt det regner, men mon ikke

vh
Bjarne

Fra : Bjarne Haug

Dato : 24-11-06 13:00

> Tjo, jeg er også på udkik efter noget, måske køber jeg noget i weekenden,
> så
> kan jeg lige komme med feedback, såfremt det regner, men mon ikke

DOH, nu var jeg ikke klar over man skulle helt til Malmø for at finde en
biltema heromkring... findes der tilsvarende i KBH udover T-Hansen?

vh
Bjarne

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-11-06 14:00

Bjarne Haug wrote:

> DOH, nu var jeg ikke klar over man skulle helt til Malmø for at finde en
> biltema heromkring... findes der tilsvarende i KBH udover T-Hansen?

mekonomen.dk

--
vh
Torben