Huller i vejen
Fra : Ukendt

Dato : 23-11-06 14:55

Er der regler for, hvor dybe huller i kørebanen må være? Altså fx.
vejdæksler eller vejarbejder der ikke er udført i niveau med den oprindelige
kørebane?

MVH Søren

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-11-06 15:18

Søren wrote:

> Er der regler for, hvor dybe huller i kørebanen må være? Altså fx.
> vejdæksler eller vejarbejder der ikke er udført i niveau med den
> oprindelige kørebane?

5 cm - har jeg læst et eller andet sted på nettet.

--
Per, Esbjerg

Fra : Møller

Dato : 23-11-06 15:44

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message

> 5 cm - har jeg læst et eller andet sted på nettet.

Hvor?

Møller

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 23-11-06 20:19

Per Henneberg Kristensen wrote:

> 5 cm - har jeg læst et eller andet sted på nettet.

Ja, men så er det jo hermed bevist !

/jan

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-11-06 08:28

Jan Selchau-Hansen wrote:

> Ja, men så er det jo hermed bevist !

Nu er det jo ikke ingeniørforeningens lounge vi er i, så ikke alt
behøver at blive bevist. Udsagnet giver da mulighed for at uddybe (pun
intended) sin søgning.

--
vh
Torben

Fra : Finn Guldmann

Dato : 25-11-06 11:24

Per Henneberg Kristensen skrev:
> 5 cm - har jeg læst et eller andet sted på nettet.

Du er sikker på det ikke er i et eller andet østeuropæisk land?

5 cm lyder for mig som virkelig meget. Det er jo "½ kantsten".

--
MVH Finn Flaskehalsproblem? Det eneste flaskehalsproblem jeg kan få
øje på er i overkanten af baglommerne hos arbejdsgiverne. De skulle se