Passaten måtte dø...
Fra : mfn

Dato : 22-11-06 15:19

Den fik en ny starter til 1300 og flækkede akslen på 2 dage. Svinet skal dø,
og død er den, kan dog skubbes i gang ;)

Hvis nogen er interesserede er der et år til syn på og dne er billig.

Istedet måtte jeg i banken for at få til en anden - en Fiat Tempra.

Den har dog det problem at føreside-vidnduet ikke virker - det giver blot et
"klik" - sjovt nok lissom passatens starter ;)

Men hedder det en ny motor eller er det mon en lille simpel el-fejl?

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 22-11-06 15:31

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men hedder det en ny motor eller er det mon en lille simpel el-fejl?

Det lyder som om relæet trækker, så det er i hvert fald ikke kun en sikring.
Skil døren ad og mål om der kommer spænding på motoren når du påvirker
kontakten. Gør der dét, skal du nok indstille dig på at finde en ny motor.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Martin Bak

Dato : 22-11-06 17:35

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sikring. Skil døren ad og mål om der kommer spænding på motoren når du
> påvirker kontakten. Gør der dét, skal du nok indstille dig på at finde en

Eller få løsnet og smurt en fastgroet mekanik...

Martin

Fra : alexbo

Dato : 22-11-06 17:48

"mfn" > skrev

> Den fik en ny starter til 1300 og flækkede akslen på 2 dage.

Betyder det at du efter sidste tråd har fået skiftet starter, og hvis du har
fik du så kontrolleret det endeleje, hvis det er slidt væk er der ikke noget
at sige til at starterakslen flækker, den har ikke noget at holde fast i.

mvh
Alex Christensen

Fra : mfn

Dato : 23-11-06 23:15

Jo jo , den fik nyt leje.

Der er mplader på endnu da jeg skal bruge radioen i den nye - vil du købe
den . 1 stk defekt starter følger med heheh.

Fra : alexbo

Dato : 24-11-06 21:13

"mfn" skrev

> vil du købe den .