Navigation igen igen
Fra : lie

Dato : 21-11-06 20:24

Hej med jer

Der har været megen snak om hvilket udstyr man skal bruge til
navigation, men mit problem er lidt anderledes.

Jeg har i timevis, og med forskellige ordkombinationer, søgt efter cd
med europakort til pda. Det jeg har fundet har enten været horibelt
dyrt, eller et led i en samlet pakke med såvel HW som SW.

Jeg har en ACER pda med Destinator PN. Jeg er interesseret i cd/cd'er
med hele Europa på, samt i et prisleje.

Kan nogen her hjælpe mig??

Hilsen LiE

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 21-11-06 20:53

Har du prøvet dk.teknik.satellit.navigation ?
Thomas

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-11-06 08:01

lie wrote:
> [...]

> med europakort til pda. Det jeg har fundet har enten været horibelt
> dyrt, eller et led i en samlet pakke med såvel HW som SW.

Sådan er det. Man skal altid købe sine kort med GPS`en, ellers koster det
kassen.

> Jeg har en ACER pda med Destinator PN. Jeg er interesseret i cd/cd'er
> med hele Europa på, samt i et prisleje.
>
> Kan nogen her hjælpe mig??

Hvis du nu bevæger dig over i den rigtige gruppe (som er blevet nævnt her),
så lad være med at spørge efter en kopi. Det tager de meget ilde op derovre
:)

--
Per, Esbjerg

Fra : lie

Dato : 22-11-06 13:04

Tak for hjælpen. Jeg hopper over i den foreslående gruppe.

Hilsen LiE

Fra : lie

Dato : 22-11-06 13:04