Kinesiske Mercedes'er
Fra : Ukendt

Dato : 21-11-06 18:22

Hmm, det går vidst ikke så godt for vores venner i stuttgart
http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4092078/

--
Tom

Fra : Michael Westi

Dato : 21-11-06 18:54

Næ, sådan er det jo med en skodspand

Citat:
"Mercedes siger selv til undersøgelsen, at Consumer Reports data er "helt
ude af trit med hvad de selv får af kundetilkendegivelser og
reklamations-feedback." Desuden lægger Mercedes vægt på deres bilers
komfort, sikkerhed, ydelse og køreegenskaber."

Ok, hvad nu hvis de bare virkede!!!!!!!!!

/Michael

Fra : spamsen

Dato : 22-11-06 18:54

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in message
> [...]

> lægger Mercedes vægt på deres bilers komfort, sikkerhed,
> ydelse og køreegenskaber."
> Ok, hvad nu hvis de bare virkede!!!!!!!!!
virker din(e) da ikke? :)

--
vh.
Flemming

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 21-11-06 19:06

> Hmm, det går vidst ikke så godt for vores venner i stuttgart
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4092078/
>
> --

Samme link blev postet for 6 timer siden af BJ.....

Peter Brandt Jørgensen
peterFJERNES@peterbj.dk
www.peterbj.dk (Nu over 1000 vitser og sprogblomster!!!)

Fra : Marberg

Dato : 21-11-06 19:40

Peter Brandt Jørgensen skrev:

> Samme link blev postet for 6 timer siden af BJ.....

Helt ærligt så tror jeg ikke de Amerikanske bil bladsmører har andet
imod at det ikke er de store Amerikanske bilfabrikker der har den samme
kvalitet som de Europæriske. Jeg har haft Mercedes i siden 1992, ikke
den samme men altid E klasse og de få problemer der er og har været kan
tælles på 1 hånd. Min nuværende er en E 270 st. car der PT har gået km.
345.000 km og nu er turboen stået af, ja det er da sk... ærgeligt men
jeg har en kammerat der har en Passat, og der stod turboen allerede af
ved 70.000 km. Jeg har godt nok en taxi, og det er et stykke værktøj, og
en arbejdsplads. Nu kender jeg ingen Amerikanske biler der kan arbejde
25 timer i døgnet 7 dage om ugen og hvor du kan komme på værksted alle
dage til kl. 22 om aftenen, uden at det koster en glad aften i Las Vegas.

MVH
marberg

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 21-11-06 20:15

"Marberg" <marberg@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
[KLIP]

> Nu kender jeg ingen Amerikanske biler der kan arbejde 25 timer i døgnet 7
> dage om ugen og hvor du kan komme på værksted alle dage til kl. 22 om
> aftenen, uden at det koster en glad aften i Las Vegas.

Hvorfor kun til kl. 22? Har du været for nærig til 24H?

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : BJ

Dato : 21-11-06 21:08

> [...]

> dage om ugen og hvor du kan komme på værksted alle dage til kl. 22 om
> aftenen, uden at det koster en glad aften i Las Vegas.

En af mine kammerater har lige skiftet sin CLK ud til en CLS.

Jeg er da spændt på om han bliver lige så glad for den som han var for den
anden.

Nu når han sjældent at køre mere end ca. 60.000/70.000 km inden de skiftes
efter 4 år..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~