/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
MB og forbrugerne strides om, hvad der er ~
Fra : BJ


Dato : 21-11-06 12:31

En ny rapport giver lidet flatterende omtale af diverse Mercedes Benz
modeller:

http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4092078/

Så er det nok ikke en stjerne, man skal stræbe efter som brugt om nogle
år..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



 
 
Karsten7870 (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Karsten7870


Dato : 21-11-06 13:51



BJ wrote:
> En ny rapport giver lidet flatterende omtale af diverse Mercedes Benz
> modeller:
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4092078/
>
> Så er det nok ikke en stjerne, man skal stræbe efter som brugt om nogle
> år..;)
>
> --
> Bjørn J.
> ~~wear sunscreen~~

Ja, og hvad skal man så tro på?

De omtalte tests beror åbenbart på fornemmelser eller hear-say, da de ikke
ses underbygget. Tests foretaget i Tyskland (naturligvis) og sammenligninger
sker alltid med bilmærker inden for samme pris- og specifikationsgruppe -
f.eks. BMW og AUDI. Sådanne sammenligninger stilles op for konstatering
fordele og ulemper ved hvert enkelt mærke, samt hvad man får for pengene.
Disse tests foretages af flere tyske TV-stationer og udsendt for åben skærm
og følgelig betragtes som uvildige.

Så stjerner, 5 ringe eller blå/hvide "solskiver" er nok mere et
temperamentsspørgsmål. Desuden foretages lignende tests og sammenligninger
også af de fleste biler i samme klasse.

Nu er det ikke fordi, jeg er MB-fan. Der er andre røde køer på marken end
præstens.
--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen
Vil du med rette have ry som lærd,
så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)


BJ (21-11-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 21-11-06 14:11


"Karsten7870" <bito@karby.dk> skrev i en meddelelse
news:12m5tgsjtavu972@corp.supernews.com...

KLIP

>> En ny rapport giver lidet flatterende omtale af diverse Mercedes Benz
>> modeller:
>>
>> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4092078/
>>
>> Så er det nok ikke en stjerne, man skal stræbe efter som brugt om nogle
>> år..;)

> Ja, og hvad skal man så tro på?
>
> De omtalte tests beror åbenbart på fornemmelser eller hear-say, da de ikke
> ses underbygget. Tests foretaget i Tyskland (naturligvis) og
> sammenligninger sker alltid med bilmærker inden for samme pris- og
> specifikationsgruppe - f.eks. BMW og AUDI. Sådanne sammenligninger stilles
> op for konstatering fordele og ulemper ved hvert enkelt mærke, samt hvad
> man får for pengene. Disse tests foretages af flere tyske TV-stationer og
> udsendt for åben skærm og følgelig betragtes som uvildige.
>
> Så stjerner, 5 ringe eller blå/hvide "solskiver" er nok mere et
> temperamentsspørgsmål. Desuden foretages lignende tests og sammenligninger
> også af de fleste biler i samme klasse.
>
> Nu er det ikke fordi, jeg er MB-fan. Der er andre røde køer på marken end
> præstens.

Jeg ville nu ikke have noget imod at have en MB, umiddelbart, men må da
tilså at have hørt at MB ML skulle været ret problemfyldt og dette fra ejere
af MB ML.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Ole Gaarde Kristense~ (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Ole Gaarde Kristense~


Dato : 21-11-06 17:09

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4562fb10$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Jeg ville nu ikke have noget imod at have en MB, umiddelbart, men må da
> tilså at have hørt at MB ML skulle været ret problemfyldt og dette fra
> ejere af MB ML.
>
Det er også delvist den erfaring jeg har.
Specielt de første ML'ere der var forsøgt samlet på MB's amerikanske fabrik
var noget skrammel.
Forsøgt samlet fordi de ofte ikke engang var skruet sammen når de ankom til
kunden. Har set et af de første eksemplarer hvor bilen - som helt ny - tabte
indersiden af førerdøren da den blev smækket i. Mildest talt ikke særligt
godt. Tror det ret hurtigt gik op for cheferne i Stutgart at amerikanernes
sans for bilmontage ikke helt var hvad man forventede, og der blev rettet på
på de fleste ting.
Dem jeg kender der har haft bøvl har stort set alle været med 270'er
motoren - der jo heller ikke har været så heldig i C og E-klassen.
Den nye ML'er skulle til gengæld være nærmest modsat.
Læste en test - kan ikke huske hvor - hvor den samme journalist havde testet
den nye og den gamle ML'er. Hvor han første gang var sønderlemmende i sin
kritik var han denne gang ovenud begejstret.
Desværre er de jo stadigvæk så pebrede så de er svære at komme i nærheden
af - selv til mit brug (selv om jeg har overvejet det

--
Med venlig hilsen
Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved




Martin Kiefer (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Kiefer


Dato : 21-11-06 21:18


"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:45632489$0$15877$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:4562fb10$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Den nye ML'er skulle til gengæld være nærmest modsat.
> Læste en test - kan ikke huske hvor - hvor den samme journalist havde
> testet den nye og den gamle ML'er. Hvor han første gang var sønderlemmende
> i sin kritik var han denne gang ovenud begejstret.
> Desværre er de jo stadigvæk så pebrede så de er svære at komme i nærheden
> af - selv til mit brug (selv om jeg har overvejet det
>

Min hustru har fået en 2006 ML 280CDI og er onevud tilfreds med bilen. De
eneste småproblemer der har været har været aircon der ikke kunne skures op
i venstre side, blev løsr med en softwareopdatering og så bagsmæksensoren
der ikke helt kan finde ud af at låse. Men MB har desværre ikke været i
stand til at genskabe fejlen så nu skifter de elektronikken. Men ellers har
bilen været helt fin.

Og så pebret er den jo heller ikke på gule plader.

--
Mvh
Martin Kiefer
www.kiefer.dk



Karsten7870 (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Karsten7870


Dato : 21-11-06 22:31



Ole Gaarde Kristensen wrote:
> "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:4562fb10$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >
> > Jeg ville nu ikke have noget imod at have en MB, umiddelbart, men må da
> > tilså at have hørt at MB ML skulle været ret problemfyldt og dette fra
> > ejere af MB ML.
> >
> Det er også delvist den erfaring jeg har.
> Specielt de første ML'ere der var forsøgt samlet på MB's amerikanske
> fabrik var noget skrammel.
> Forsøgt samlet fordi de ofte ikke engang var skruet sammen når de ankom
> til kunden. Har set et af de første eksemplarer hvor bilen - som helt ny
> - tabte indersiden af førerdøren da den blev smækket i. Mildest talt ikke
> særligt godt. Tror det ret hurtigt gik op for cheferne i Stutgart at
> amerikanernes sans for bilmontage ikke helt var hvad man forventede, og
> der blev rettet på på de fleste ting.
> Dem jeg kender der har haft bøvl har stort set alle været med 270'er
> motoren - der jo heller ikke har været så heldig i C og E-klassen.
> Den nye ML'er skulle til gengæld være nærmest modsat.
> Læste en test - kan ikke huske hvor - hvor den samme journalist havde
> testet den nye og den gamle ML'er. Hvor han første gang var
> sønderlemmende i sin kritik var han denne gang ovenud begejstret.
> Desværre er de jo stadigvæk så pebrede så de er svære at komme i nærheden
> af - selv til mit brug (selv om jeg har overvejet det
>
> --
> Med venlig hilsen
> Ole Gaarde Kristensen
> Taxavognmand i Næstved

Dvs, at de gamle W124'ere stadig hører til de bedste. Man har jo også haft
årtier at få det bekræftet i.
--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen
Vil du med rette have ry som lærd,
så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)


Kim Kristensen (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Kim Kristensen


Dato : 21-11-06 22:52


"Ole Gaarde Kristensen" <netpost98@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:45632489$0$15877$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> "BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
> news:4562fb10$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >
> > Jeg ville nu ikke have noget imod at have en MB, umiddelbart, men må da
> > tilså at have hørt at MB ML skulle været ret problemfyldt og dette fra
> > ejere af MB ML.
> >
> Det er også delvist den erfaring jeg har.
> Specielt de første ML'ere der var forsøgt samlet på MB's amerikanske
fabrik
> var noget skrammel.
> Forsøgt samlet fordi de ofte ikke engang var skruet sammen når de ankom
til
> kunden. Har set et af de første eksemplarer hvor bilen - som helt ny -
tabte
> indersiden af førerdøren da den blev smækket i. Mildest talt ikke særligt
> godt. Tror det ret hurtigt gik op for cheferne i Stutgart at amerikanernes
> sans for bilmontage ikke helt var hvad man forventede, og der blev rettet

> på de fleste ting.
> Dem jeg kender der har haft bøvl har stort set alle været med 270'er
> motoren - der jo heller ikke har været så heldig i C og E-klassen.
> Den nye ML'er skulle til gengæld være nærmest modsat.
> Læste en test - kan ikke huske hvor - hvor den samme journalist havde
testet
> den nye og den gamle ML'er. Hvor han første gang var sønderlemmende i sin
> kritik var han denne gang ovenud begejstret.
> Desværre er de jo stadigvæk så pebrede så de er svære at komme i nærheden
> af - selv til mit brug (selv om jeg har overvejet det
>
> --
> Med venlig hilsen
> Ole Gaarde Kristensen
> Taxavognmand i Næstved
>
>
>
Jeg kender ikke til den pågældende rapport, men mange af de mærker der
plejer at klare sig godt bliver også skruet sammen af lokale hænder i US. Så
det kan lige så godt være Mercedes produktionsmetoder der stadig halter,
eller den efterfølgende kvalitetskontrol. For mange år siden deltog jeg på
et kvalitetsseminar hvor man præsenterede en undersøgelse af de udgifter og
metoder Mercedes og Lexus brugte. Mercedes brugte ikke mange resurser at
forebygge fejl men en del på at rette dem, Lexus brugte en del resurser på
at forebygge men ikke på at helbrede. Hos Lexus optimerede man produktet
eller metoden når der blev fundet fejl i kontrollen, hos Mercedes blev man
bare ved at rette de fejl man havde indført i produktet eller via de brugte
metoder. Resultatet var at Lexus brugte en mindre del af omsætningen på
optimering og fejlretning til sammen end Mercedes gjorde, og at det tog
Mercedes lige så lang tid at rette de fejl der var på en (1) bil som Lexus
brugte på at producere fire (4) hele tilsvarende biler uden fejl. Det kan
selvfølgelig ikke udelukkes at disse lokale hænder er skruet på en flok
amøber, som ikke følger de anvisninger Mercedes stikker ud for produktionen.

Med venlig hilsen Kim



Bjarne Rosenkrands (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Bjarne Rosenkrands


Dato : 21-11-06 16:30

> Så stjerner, 5 ringe eller blå/hvide "solskiver" er nok mere et --
> Med venlig hilsen
> Karsten H. Jensen
> Vil du med rette have ry som lærd,
> så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)

Øøøh, der vis kun 4 ringe i Audi mærket. Tror du tænker på olympiaden



Leif Sørensen (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Leif Sørensen


Dato : 21-11-06 17:15

On Tue, 21 Nov 2006 16:30:16 +0100, "Bjarne Rosenkrands"
<dsl196465@vip.cybercity.dk> wrote:

>> Så stjerner, 5 ringe eller blå/hvide "solskiver" er nok mere et --
>> Med venlig hilsen
>> Karsten H. Jensen
>> Vil du med rette have ry som lærd,
>> så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)
>
>Øøøh, der vis kun 4 ringe i Audi mærket. Tror du tænker på olympiaden
>
Nemlig
og BMWs logo er ikke en solskive, men symboliserer en snurrende
propel.
mvh Leif

Basil (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Basil


Dato : 21-11-06 21:55

Leif Sørensen formulerede tirsdag:
> On Tue, 21 Nov 2006 16:30:16 +0100, "Bjarne Rosenkrands"
> <dsl196465@vip.cybercity.dk> wrote:
>
>>> Så stjerner, 5 ringe eller blå/hvide "solskiver" er nok mere et --
>>> Med venlig hilsen
>>> Karsten H. Jensen
>>> Vil du med rette have ry som lærd,
>>> så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)
>>
>> Øøøh, der vis kun 4 ringe i Audi mærket. Tror du tænker på olympiaden
>>
> Nemlig
> og BMWs logo er ikke en solskive, men symboliserer en snurrende
> propel.
> mvh Leif

Som maskinarbejder synes jeg mest det ligner et nulpunkt (som det hele
går ud fra).
Kai



Karsten7870 (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Karsten7870


Dato : 21-11-06 22:33



Leif Sørensen wrote:
> On Tue, 21 Nov 2006 16:30:16 +0100, "Bjarne Rosenkrands"
> <dsl196465@vip.cybercity.dk> wrote:
>
> > > Så stjerner, 5 ringe eller blå/hvide "solskiver" er nok mere et --
> > > Med venlig hilsen
> > > Karsten H. Jensen
> > > Vil du med rette have ry som lærd,
> > > så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)
> >
> > Øøøh, der vis kun 4 ringe i Audi mærket. Tror du tænker på olympiaden
> >
> Nemlig
> og BMWs logo er ikke en solskive, men symboliserer en snurrende
> propel.
> mvh Leif

Ja. Det var det, jeg mente, men kunne ikke lige komme på det i farten -
sorry.
--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen
Vil du med rette have ry som lærd,
så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)


Karsten7870 (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Karsten7870


Dato : 21-11-06 22:32



Bjarne Rosenkrands wrote:
> > Så stjerner, 5 ringe eller blå/hvide "solskiver" er nok mere et --
> > Med venlig hilsen
> > Karsten H. Jensen
> > Vil du med rette have ry som lærd,
> > så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)
>
> Øøøh, der vis kun 4 ringe i Audi mærket. Tror du tænker på olympiaden

Ja da. Er den ikke tilmeldt dér? Nå, så piller jeg straks den ene ring
af.
--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen
Vil du med rette have ry som lærd,
så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)


Torben Scheel (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Torben Scheel


Dato : 22-11-06 09:29

Karsten7870 wrote:
>
>
> Bjarne Rosenkrands wrote:
>> > Så stjerner, 5 ringe eller blå/hvide "solskiver" er nok mere et --
>> > Med venlig hilsen
>> > Karsten H. Jensen
>> > Vil du med rette have ry som lærd,
>> > så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)
>>
>> Øøøh, der vis kun 4 ringe i Audi mærket. Tror du tænker på olympiaden
>
> Ja da. Er den ikke tilmeldt dér? Nå, så piller jeg straks den ene ring
> af.

Stop - den er med til vinter OL :
http://www.audiclub.dk/forum/viewtopic.php?t=6435&highlight=&sid=52e5c3dd8cfa454832202f47de9eba67

--
vh
Torben 0000

Ukendt (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-11-06 22:07

BJ wrote:
> En ny rapport giver lidet flatterende omtale af diverse Mercedes Benz
> modeller:
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4092078/
>
> Så er det nok ikke en stjerne, man skal stræbe efter som brugt om
> nogle år..;)

Gad nok vide hvad der konkret er galt med bilerne.
Måske forventer folk 0 fejl når de køber en Mercedes, og bliver derfor dybt
chokerede når den ene solskygge ikke kan sidde fast i holderen efter 3 år i
Death Valley.

/Søren



BJ (21-11-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 21-11-06 22:39


"Søren" <nej> skrev i en meddelelse
news:45636a8a$0$4174$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

KLIP

>> En ny rapport giver lidet flatterende omtale af diverse Mercedes Benz
>> modeller:
>>
>> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4092078/
>>
>> Så er det nok ikke en stjerne, man skal stræbe efter som brugt om
>> nogle år..;)
>
> Gad nok vide hvad der konkret er galt med bilerne.
> Måske forventer folk 0 fejl når de køber en Mercedes, og bliver derfor
> dybt chokerede når den ene solskygge ikke kan sidde fast i holderen efter
> 3 år i Death Valley.

Nu er vi nok et af de eneste lande, der betaler for 3 biler, men blot får
udleveret én (1).

Så spørgsmålet må så være, hvad de som betaler for én (1) og får udleveret
én (1) kan tillade sig at forlange af kvalitet..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Morgan Jones (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Morgan Jones


Dato : 22-11-06 08:38


>> dybt chokerede når den ene solskygge ikke kan sidde fast i holderen efter
>> 3 år i Death Valley.

En af mine folk i Vegas kører altid Volvo. Han importerede sin XC70 fra
Colorado. Den havde varme i sæderne. Meget sjov at tænde for hans sæde, uden
han opdager det.

Spejlene i solskyggerne holder ca 1½ år før limen giver op, ihvertfald på
vølle.

Mvh Morgan



BJ (22-11-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 22-11-06 09:43


"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse
news:57T8h.9$644.2@news.get2net.dk...

KLIP

>>> dybt chokerede når den ene solskygge ikke kan sidde fast i holderen
>>> efter
>>> 3 år i Death Valley.
>
> En af mine folk i Vegas kører altid Volvo. Han importerede sin XC70 fra
> Colorado. Den havde varme i sæderne. Meget sjov at tænde for hans sæde,
> uden han opdager det.
>
> Spejlene i solskyggerne holder ca 1½ år før limen giver op, ihvertfald på
> vølle.

Utrolig, når man betænker samtlige af de "store" Vøller er betænkt det
amerikanske marked.

Måske XC70 er en undtagelse.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Morgan Jones (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Morgan Jones


Dato : 22-11-06 08:41


> Så spørgsmålet må så være, hvad de som betaler for én (1) og får udleveret
> én (1) kan tillade sig at forlange af kvalitet..

Ja, det er jo også en interessant observation. De mærker der typisk er på de
lister der, omfatter jo ikke (eller med meget lidt statistisk materiale)
mærker som Rolls Royce, Bentley samt diverse exotics. Og man må jo sige at
når du køber en E320'er i DK er det, det samme som en Bentley Continental GT
i resten af verden (minus Singapore). Og hvis Bentley kunderne fik samme
kvalitet som Mercdes kunderne, ville de nok være deprimerede....

M



BJ (22-11-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 22-11-06 09:46


"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse
news:S9T8h.10$Bg4.9@news.get2net.dk...

KLIP

>> Så spørgsmålet må så være, hvad de som betaler for én (1) og får
>> udleveret
>> én (1) kan tillade sig at forlange af kvalitet..
>
> Ja, det er jo også en interessant observation. De mærker der typisk er på
> de lister der, omfatter jo ikke (eller med meget lidt statistisk
> materiale) mærker som Rolls Royce, Bentley samt diverse exotics. Og man må
> jo sige at når du køber en E320'er i DK er det, det samme som en Bentley
> Continental GT i resten af verden (minus Singapore). Og hvis Bentley
> kunderne fik samme kvalitet som Mercdes kunderne, ville de nok være
> deprimerede....

Det må du mok sige.

Hvad kunne man så ikke få af bil for basisprisen i DK på en S80 V8 AWD.

I dages kurser er det jo i runde tal: 146.600 Euro / 189.655 $ ..... ;-(

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Morgan Jones (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Morgan Jones


Dato : 22-11-06 13:44



> I dages kurser er det jo i runde tal: 146.600 Euro / 189.655 $ ..... ;-(

2 år gammel Lamborghini Gallardo med e-gear.


Morgan



BJ (22-11-2006)
Kommentar
Fra : BJ


Dato : 22-11-06 14:06


"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse
news:wCX8h.26$Di7.23@news.get2net.dk...

KLIP

>> I dages kurser er det jo i runde tal: 146.600 Euro / 189.655 $ ..... ;-(
>
> 2 år gammel Lamborghini Gallardo med e-gear.

Hvad er der egentlig at betænke sig på ....... andet end om jeg overhovedet
kan komme ind og ikke mindst ud af den igen..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~



Morgan Jones (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Morgan Jones


Dato : 22-11-06 16:12


> Hvad er der egentlig at betænke sig på ....... andet end om jeg
> overhovedet
> kan komme ind og ikke mindst ud af den igen..;)

Der er faktisk rimelig plads i den. Lotus Exige derimod... Suk. Umuligt :)

M



Morgan Jones (21-11-2006)
Kommentar
Fra : Morgan Jones


Dato : 21-11-06 22:28


Husk at perceived quality også går ud på service oplevelsen. Og der er ingen
tvivl om at MB's service organisation i USA er horribel. Der er heller ingen
tvivl om at det samme gælder Audi og VW. Sjovt nok, er det det samme på de
europæiske markeder - bare med omvendt fortegn. De amerikanske mærkers
service org er elendig herovre.... Interessant....

M

ps. IMHO er alt mercedes efter 1999 noget plastik.

> En ny rapport giver lidet flatterende omtale af diverse Mercedes Benz
> modeller:
>
> http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=4092078/
>
> Så er det nok ikke en stjerne, man skal stræbe efter som brugt om nogle
> år..;)



Martin Sørensen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 22-11-06 17:13

Karsten7870 wrote:

> Dvs, at de gamle W124'ere stadig hører til de bedste. Man har jo også haft
> årtier at få det bekræftet i.

Nogle påstår at w123erne var de bedst byggede biler nogensinde.
W124erne havde deres problemer i begyndelsen.

/Martin


Karsten7870 (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Karsten7870


Dato : 22-11-06 23:49



Martin Sørensen wrote:
> Karsten7870 wrote:
>
> > Dvs, at de gamle W124'ere stadig hører til de bedste. Man har jo også
> > haft årtier at få det bekræftet i.
>
> Nogle påstår at w123erne var de bedst byggede biler nogensinde.
> W124erne havde deres problemer i begyndelsen.
>
> /Martin

Nogen af os har jo ikke oplevet at have W123, men jeg har da talt med nogle
ældre end mig, der havde. W123 kontra W124 - det må på nuværende tidspunkt
være et spørgsmål om temperament.
--
Med venlig hilsen
Karsten H. Jensen
Vil du med rette have ry som lærd,
så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408868
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste