renault megane
Fra : Preben

Dato : 21-11-06 00:34

Jeg kan købe en Renault Megane 1,6 Classic fra 97, 99.000km. til 55.000kr
hos en forhandler, med fuld garanti. Hvad er jeres erfaring, er det billigt
og hvordan er bilen og hvor langt på literen og hvor køber jeg uoriginale
reservedele, T-Hansen fører ikke til Renault.

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen
Preben

Fra : mfn

Dato : 21-11-06 10:47

T-Hansen fører ikke til Renault.

Og hvis de gjorde havde du stadig ikke lyst til at købe noget der...!

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-11-06 10:51

Preben wrote:
> hvor køber jeg uoriginale
> reservedele, T-Hansen fører ikke til Renault.

Prøv Mekonomen - det bliver du glad for i længden.

--
vh
Torben

Fra : Peter Juul

Dato : 23-11-06 21:39

"Preben" skrev

> [...]
> hos en forhandler, med fuld garanti. Hvad er jeres erfaring, er det
> billigt og hvordan er bilen og hvor langt på literen og hvor køber jeg

Spring du bare på den - Prisen ser fornuftig ud. Jeg havde en 1,6 16V
stationcar '01, som jeg solgte i sommer.

Bilen kører rart... Nogenlunde lydsvagt, og har gode sæder og fornuftigt
brændstofforbrug, min kørte knap 13 km/l (incl. brede dæk og konstant brug
af aircon) ved alm hverdagskørsel, og stumper bruger den ikke mange af. Vær
dog obs. på at tandremmen er skiftet, eller få det gjort i forb. med
handlen. Det koster det hvide ud af øjnene, hvis det er en 16V'er, og
springer den, koster det rundt regnet 30.000.... Er den undervogsbehandlet,
skulle rusten heller ikke være noget at ligge søvnløs over.

>T-Hansen fører ikke til Renault.

Vær du glad for det..

> På forhånd tak for hjælpen.

Sæææææl'