Tak for hjælpen til valg af bil...
Fra : Henrik Nielsen

Dato : 19-11-06 19:58

Hej

Jeg har i den senere tid, spurgt nogle gange om erfaringer med forskellige
biler...

Og med krav om lave driftsomk, og ca. 35000km/år og et budget på ca.
40.000kr blev valget igen en Mercedes. Selvom jeg faktisk ønskede en mindre
bil. Det blev en 300D. Nu har jeg lige målt forbrug her på den første tank,
og det blev til 14,6 km/L, v. 80-120km/t (blandet). Det er da imponerende,
men jeg har nok haft medvind. Det er ikke meget mere end min gamle 190'er.
Men hvis bare jeg kan holde det på 12-13km/L så er jeg godt tilfreds. Så må
vi se om den også kan holdes værkstederne

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-11-06 20:04

Henrik Nielsen wrote:
> [...]
>
> Og med krav om lave driftsomk, og ca. 35000km/år og et budget på ca.
> 40.000kr blev valget igen en Mercedes. Selvom jeg faktisk ønskede en

Tillykke med den...

Nogen siger: een gang Mercedes - altid Mercedes...

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 20-11-06 11:50

"Nogen siger: een gang Mercedes - altid Mercedes"

Det ser ud til at jeg snart kan tilmelde mig det kor...

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er ved svar på mail

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 20-11-06 16:35

Henrik Nielsen wrote:
> "Nogen siger: een gang Mercedes - altid Mercedes"
>
> Det ser ud til at jeg snart kan tilmelde mig det kor...

Tja. Godt jeg aldrig har haft Mercedes...

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 19-11-06 23:25

"Henrik Nielsen" <xng@xpost.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gamle 190'er. Men hvis bare jeg kan holde det på 12-13km/L så er jeg godt
> tilfreds. Så må vi se om den også kan holdes værkstederne

Super! Altid dejligt med noget 6-benet MB
Tillykke med den.

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 20-11-06 11:49

"Altid dejligt med noget 6-benet MB"

Ja, det skulle jeg have gjort for længe siden...