leje af DV-cam
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 26-06-01 14:38

Nogen der kan anbefale et sted i København (broerne er smertegrænsen),
hvor jeg kan leje et DV-cam for en weekend (torsdag - mandag)? Kameraet
skal spille sammen med en Pismo (FireWire) med iMovie.

Jeg har minus erfaring med DV-cams og iMovie, så det skal være let at gå
til, og prisen spiller en rolle. Målet at at skabe en lille dokumentar i
QuickTime-format.

-j

--
Netcetera Aps         Men are from Earth.
Brolaeggerstraede 4       Women are from Earth.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-06-01 14:48

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Nogen der kan anbefale et sted i København (broerne er smertegrænsen)

De kan også være så stejle, at det er svært at forcere dem på to hjul -
men midre man har 12m/s i ryggen

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april

Fra : Ulrik Mailand

Dato : 26-06-01 16:15

Ring til Foto/C professionel og spørg efter Christian.

Ulrik