Mødte en Marina
Fra : Martin Bak

Dato : 18-11-06 18:51

Man drejer lige hovedet en ekstra gang.. De er godt nok sjældne nu om dage.
Og pludselig møder jeg en, med "Marina" skiltet påskruet motorklappen,
masser af fin krom og dybde i lakken. He ;) Det var hele køreturen værd..

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-11-06 23:01

On Sat, 18 Nov 2006 18:50:37 +0100, "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> wrote:

> [...]
>Og pludselig møder jeg en, med "Marina" skiltet påskruet motorklappen,
>masser af fin krom og dybde i lakken. He ;) Det var hele køreturen værd..

Hold da kæft!

Så'rn en har jeg haft.

Overtog den efter brormand, der var så alternativt begavet, at han
spildte øl på sit kørekort, den tumbe.

Havde kun haft den i 3 uger da hydrolastikken gik i udu.

Og den ku' bare blive ved med at gå i stykker.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ole Axelsen

Dato : 19-11-06 09:04

Martin Bak wrote:
> [...]
> dage. Og pludselig møder jeg en, med "Marina" skiltet påskruet
> motorklappen, masser af fin krom og dybde i lakken. He ;) Det var

De findes åbenbart i mere end eet eksemplar. Her på sydfyn har jeg jævnligt
hen over sommeren mødt en rød en af slagsen. Den er også ret pæn, dog har
jeg ikke været tæt på den, kun mødt den i trafikken.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Lars

Dato : 19-11-06 14:05

> [...]
> Og pludselig møder jeg en, med "Marina" skiltet påskruet motorklappen,
> masser af fin krom og dybde i lakken. He ;) Det var hele køreturen værd..

Se DET er en bil. En ordentlig bil er britisk eller tjekkoslovakisk. -
Sidstnævnte med hækmotor natürlich.

- Lars

Fra : Aksel

Dato : 19-11-06 22:37

> [...]
> dage. Og pludselig møder jeg en, med "Marina" skiltet påskruet
> motorklappen, masser af fin krom og dybde i lakken. He ;) Det var hele

Hvilken slags, den smarte forhjulstrukne som kun hed Marina i DK, eller det
baghjulstrukne misfostersom var en Morris 1000 hvor blikket var bøjet lidt
mere moderne?

Hilsen Aksel

Fra : Martin Bak

Dato : 20-11-06 00:14

"Aksel" <akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Hvilken slags, den smarte forhjulstrukne som kun hed Marina i DK, eller
> det baghjulstrukne misfostersom var en Morris 1000 hvor blikket var bøjet

Nej det var skam den "ægte" Marina. Det var vist også kun den, der havde
navnetrækket monteret på selve motorklappen (?)

Martin