3 personer foran i Sharan/Galaxy/Alhambra
Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-11-06 16:40

Jeg er ikke sikker på om dette er det rette sted at spørge. Er det ikke, så
hjælp mig med at finde det.

Jeg har et par gange set en VW Sharan (=Galaxy/Alhambra) i van-udgave med et
bred højre forsæde (plads til 2 (små) personer. Men jeg kan ikke finde ud af
hvor og hvordan man anskaffer et sådant. Jeg ville blive enormt glad for et
link, telefonnr eller et firmanavn.
Gode bud?

vh
jan

--
Jan Bøgh (j a n snabela b o e g h punktum net / http://jan.boegh.net )
FZ: "God made three big mistakes. The first mistake was called MAN,

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-11-06 16:59

Jan Bøgh skriver:

> [...]
> hvor og hvordan man anskaffer et sådant. Jeg ville blive enormt glad for et

Pas, der var for et stykke tid siden i Søndagsavisen noget omkring
ekstra forsæder til diverse biler. Tricket er at folk selv skal få bilen
omsynet/godkendt med det ekstra sæde.

Jeg har kørt en del Sharan og vil blot sige at en ekstra person foran i
en Sharan nærmest er utopi....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : kim

Dato : 16-11-06 20:54

Her skulle der være lidt info som du søger. De har et sæde under Galaxy.

http://www.vonge.dk/Produkter/Stole-diverse/Mellemstole/IndexMS.htm

Hilsen

Kim

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-11-06 21:31

kim skriver:

> Her skulle der være lidt info som du søger. De har et sæde under Galaxy.
>
> http://www.vonge.dk/Produkter/Stole-diverse/Mellemstole/IndexMS.htm

Og Sharan...

Den ekstra mellemstol har skåret ud i sædet så der er plads til
gearstangen....

Fra : mfn

Dato : 17-11-06 15:54

> Den ekstra mellemstol har skåret ud i sædet så der er plads til
> gearstangen....

Uha så er midtersædet forbeholdt kvinder eller hvad ;)

Fra : Jan Bøgh

Dato : 17-11-06 18:23

kim skrev i 455cc1f7$0$12666$edfadb0f@dread14.news.tele.dk dette:
> Her skulle der være lidt info som du søger. De har et sæde under
> Galaxy.
> http://www.vonge.dk/Produkter/Stole-diverse/Mellemstole/IndexMS.htm

Takker - du har reddet min dag.
Vedkommende, som skulle bruge svaret, har netop overøst undertegnede med
overvældende glæde over det.
Og det kan jeg jo så sole mig i. Billige points er altid gode

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm