Hjælp, jeg er blevet forelsket...
Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-11-06 15:19

Det begyndte med at jeg bare sad og surfede lidt rundt på nettet og af
vanvare kom jeg ind på Citrobangs hjemmeside.
Her fik jeg klikket på C4 Picasso mini-sitet, og nu er jeg, der ellers
ikke er så vild med franske øser og tøser, blevet forelsket i den.

På gule plader selvfølgelig, hun skal jo kunne lide at få varerne ind
bagfra.
Jeg er blevet lun på 2,0 HDi VTR-versionen.
Priser er der ingen af, men på hvide plader skulle den koste ca.
380.000 lige som Toyota Corolla Verso Sol, og da denne ligger på ca.
200.000 i gulplade-versionen, så er det vel ikke helt ved siden af at
tro at Picasso'en gør det samme.

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Basil

Dato : 16-11-06 15:58

Hr. Jensen kom med følgende:
> [...]
> 380.000 lige som Toyota Corolla Verso Sol, og da denne ligger på ca.
> 200.000 i gulplade-versionen, så er det vel ikke helt ved siden af at

Hr. Jensen!
For en sjælden gang skyld skuffer et af dine indlæg mig.
Du kan da ikke finde på at risikere opsparing og ægteskab i en bil som
du ved, ikke virker hver gang du skal bruge den, inkompetente
værksteder og en endnu mere inkompetent organisation bag mærket?
Kai

Fra : Kent Nielsen

Dato : 16-11-06 16:37

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved, ikke virker hver gang du skal bruge den, inkompetente værksteder og
> en endnu mere inkompetent organisation bag mærket?

Jeg tror lige jeg henter cola og popcorn.
(Inden de frankofile når hjem til pcen... Øh, men det kan jo så tage sin
tid, jf ovenstående udsagn. LOL )

Kent Nielsen

Fra : TGJ

Dato : 16-11-06 19:49

"Kent Nielsen" <virker.ikke@findes.ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg tror lige jeg henter cola og popcorn.
> (Inden de frankofile når hjem til pcen... Øh, men det kan jo så tage sin
> tid, jf ovenstående udsagn. LOL )

ROTF!!!!!

Fra : Basil

Dato : 17-11-06 15:41

Den 16-11-2006, skrev Kent Nielsen:
> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
>
> Jeg tror lige jeg henter cola og popcorn.
> (Inden de frankofile når hjem til pcen... Øh, men det kan jo så tage sin tid,
> jf ovenstående udsagn. LOL )

ROFL
Kai

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-11-06 22:56

Den Thu, 16 Nov 2006 15:57:34 +0100 sendte Basil
<Kunta@starmail.invalid.co.za> følgende røgsignaler:

> [...]
>du ved, ikke virker hver gang du skal bruge den, inkompetente
>værksteder og en endnu mere inkompetent organisation bag mærket?

Lad mig sige det sådan at jeg helst så at den havde Ford Focus C-MAX's
køreegenskaber, Toyota's teknik og Citroën's design og udstyr.

Jeg er heller ikke sikker på at det bliver et fornuftsægteskab, men
bare én gang kunne jeg tænke mig en bil købt med hjertet og ikke med
hjernen.

Og de nyere Citroëns er vel ikke så slemme som de gamle...

Jeg ser det som en kompensation for de smukke kvinder jeg aldrig kom
helt tæt på. Og nu er chancen der.

Det er muligt at hun er en bitch ligeså snart at "hvedebrødsdagene" er
ovre, men jeg må bare prøve det.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-11-06 23:13

Hr. Jensen wrote:

> [...]

> helt tæt på. Og nu er chancen der.
>
> Det er muligt at hun er en bitch ligeså snart at "hvedebrødsdagene" er

Utroligt som biler minder os om kvinder

Nå men du kan jo begynde at finde ud af hvor langt der er at gå til og fra
Sorøvej 13

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-11-06 08:02

Den Thu, 16 Nov 2006 23:13:16 +0100 sendte "Uffe Ravn"
<uffesaffald@hotmailpunktumcom> følgende røgsignaler:

>Nå men du kan jo begynde at finde ud af hvor langt der er at gå til og fra
>Sorøvej 13

Det er det gode ved en Van, man kan cykle ned til Bilhuset og smide
cyklen i varerummet og køre hjem fra værkstedet....eller omvendt.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-11-06 06:28

"Hr. Jensen" skriver:

> Lad mig sige det sådan at jeg helst så at den havde Ford Focus C-MAX's
> køreegenskaber,

Hvorfor det ?
Det er der sku ikke noget banebrydende over....

> Toyota's teknik og Citroën's design og udstyr.

Jo måske. C4 er en pæn bil.

> Jeg er heller ikke sikker på at det bliver et fornuftsægteskab, men
> bare én gang kunne jeg tænke mig en bil købt med hjertet og ikke med
> hjernen.

Så køb en ældre klassiker i stedet.

> Og de nyere Citroëns er vel ikke så slemme som de gamle...

Mnjaaa - tør du ? De bygger så samme teknik som "pøjgøj".

> Jeg ser det som en kompensation for de smukke kvinder jeg aldrig kom
> helt tæt på. Og nu er chancen der.
>
> Det er muligt at hun er en bitch ligeså snart at "hvedebrødsdagene" er
> ovre, men jeg må bare prøve det.

ROFL.

Du kan vel nå at sætte træskoene inden hvedebrødsdagene er omme ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-11-06 08:03

Den Fri, 17 Nov 2006 06:27:59 +0100 sendte "Klaus D. Mikkelsen"
<Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> følgende røgsignaler:

>Du kan vel nå at sætte træskoene inden hvedebrødsdagene er omme ?

Nemlig, så jeg har intet at miste.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 23-11-06 15:02

> Jo måske. C4 er en pæn bil.

Det er p.t. den smukkest designede bil, der er på markedet. Og det mener jeg
helt seriøst. Det er en af grundene til, at jeg har købt den. Gider ganske
enkelt ikke have en bil, som jeg ikke nyder at se på.

Min C4 runder 30.000 inden årets udgang. Og der har ikke været nogen
problemer.
Forruden revnede - og blev skiftet uden det kostede mig en krone.
En pære sprang og blev skfitet uden det kostede mig en krone.

Og det er det. *S*

Resten af historien er ren kærlighed - uden skrammer *S*

Mvh. Lisbeth

Fra : John Sahl

Dato : 23-11-06 15:25

Lisbeth Jacobsen wrote:
> Resten af historien er ren kærlighed - uden skrammer *S*

Det lyder lidt kedeligt

--
John Sahl

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-11-06 17:13

Lisbeth Jacobsen wrote :
> Gider ganske
> enkelt ikke have en bil, som jeg ikke nyder at se på.

Det kender jeg godt - derfor bakker jeg ofte ind i parkeringsbåsen på
parkeringspladsen ;)

--
Henrik Stidsen - Peugeot 306, HDI, 2.0 - http://henrikstidsen.dk/

Tabt gods på motorvejen ? ødelagte skilte ? døde lyssignaler ?
- Ring til Vejdirektoratets servicetelefon: 8020 2060

Fra : Karsten7870

Dato : 16-11-06 23:53

Hr. Jensen wrote:
> [...]
> - "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."
> - "Nå...nå, gør de det?...Ja, jeg må indrømme at jeg ved meget

Vi avler dem jo selv i hobetal og sælger dem endog som menneskeføde - altså
svinene.
Karsten H. Jensen
Vil du med rette have ry som lærd,
så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)

Fra : Martin Bak

Dato : 17-11-06 15:31

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Her fik jeg klikket på C4 Picasso mini-sitet, og nu er jeg, der ellers
> ikke er så vild med franske øser og tøser, blevet forelsket i den.

Min dybeste kondolance.. : /

Martin

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-11-06 09:40

Den Fri, 17 Nov 2006 15:30:44 +0100 sendte "Martin Bak"
<fornavn@fornavnefternavn.dk> følgende røgsignaler:

>"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
>>

>Min dybeste kondolance.. : /

Så slemt behøver det jo ikke at gå, det er jo kun en forelskelse
indtil videre og som I ved, så er forelskelse nært beslægtet med
influenza.

Man kan få det flere gange og det er altid overstået efter max. 2
uger.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-11-06 17:41

Hr. Jensen wrote:

> Lad mig sige det sådan at jeg helst så at den havde Ford Focus C-MAX's
> køreegenskaber, Toyota's teknik og Citroën's design og udstyr.

Så skal du have fat i en ford S-Max. Dejlig slæde!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 17-01-07 15:07

On Thu, 16 Nov 2006 15:19:20 +0100 Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> sent the following smoke signals:

> [...]
>Her fik jeg klikket på C4 Picasso mini-sitet, og nu er jeg, der ellers
>ikke er så vild med franske øser og tøser, blevet forelsket i den.

Okay, forelskelsen er aftaget, så jeg er begyndt at kigge på Ford S-Max
Trend 2,0 benzin i gulpladeversionen i stedet.

Jeg er gået væk fra tanken om diesel i denne omgang, da mit nuværende
kørselsbehov er meget begrænset.

Jeg er godt klar over at Fården skal have en tur med "Pava"-sprøjten
både i hulrummene og på undervognen ab forhandler, men er der ellers
noget at være bange for med en 2,0 benziner fra Fård?

Bevares, bilen går ikke langt på literen, men man får rigtigt meget
plads og motorydelse for pengene, og så får jeg noget som jeg savner i
Getz'en: DualZone klimaanlæg.
Jeg så forresten at man kan tilkøbe "Dynamisk affjedring", er det noget
i stil med Citrobangs Hydraktiv-affjedring?
Problemet er nemlig at jeg pga. af min hjertemedicin bliver frygteligt
køresyg, når Getz'en kører på knoldede veje - og dem har vi en hel del
af her i Slagelse.

Men jeg skal selvfølgelig også lige tjekke med forsikringen, for jeg er
bange for at at de ikke er så vilde med kombinationen "2 liter + hankøn
+ 3 års anciennitet (men dog 34 år)".

Så kunne jeg selvfølgelig kigge på en VW Golf Plus Van / Seat Altea Van
1,4 TSI (the-si?), for den har ydelsen, men uden de "slemme" ccm, men
til gengæld er der tvangsfodring, så jeg ved ikke rigtigt.
Og plads er der heller ikke for meget af.

--
Ryd Jagtvej 69 og luk Christiania...