Advarsel mod defekte fælge
Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 14-11-06 22:10

Hej alle - til info

I Tyskland advarer Kraftfahrt-Bundesamt nu mod brudfare for disse fælge, der
er produceret fra november 2004 til i dag. I Tysklang byttes de defekte
fælge ud med nye uden beregning.
Se Rückholaktion på http://www.smcwheels.de/html/index.html.

De har ved ventilhullet indstøbt komponenttypegodkendelsesnummeret KBA
45580.

Produktionstidspunktet er angivet som fx det fotograferede med tallene 05
(for 2005) efterfulgt af fem punkter (for november) i et "gitter".

--
MVH Hans

Fra : BJ

Dato : 15-11-06 00:44

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
>
> Produktionstidspunktet er angivet som fx det fotograferede med tallene 05
> (for 2005) efterfulgt af fem punkter (for november) i et "gitter".

Sådan nogen så jeg faktisk sidde på en BMW 3´er Cabriolet i går i Vejle.

PS: Jeg synes nu ikke de var kønne..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 15-11-06 15:55

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> "Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> PS: Jeg synes nu ikke de var kønne..;)

Så er de nok kaldt tilbage af æstetiske grunde

Møller