Reklamevideo.
Fra : BJ

Dato : 13-11-06 23:22

Det er ret morsomt at se forskellen fra den gang og så i dag, når det gælder
reklamefilm for biler:

Den gang: http://www.amt.nl/web/show/id=60004/Video.html/contentid=8173

I dag: http://www.amt.nl/web/show/id=60004/Video.html/contentid=4604

Se flere her: http://www.amt.nl/web/show/id=46174/Video.html

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 14-11-06 08:20

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message
> Det er ret morsomt at se forskellen fra den gang og så i dag, når det
> [...]

Jeg vil ikke kalde den sidste for en reklamefilm :)

Den første kan jeg forestille mig på tv, juhuuu, goooo volvo, folk blev
vilde og måtte have en og køre ræs i.

Den sidste keder mig ihjel allerede ved hans stemme, og vil aldrig blive
vist som reklamefilm på tv, det er den for kedelig til, det er mere sådan en
film der kører nede på tv'et hos volvoforhandleren søndag eftermiddag :)

Jacob (BMW E46)

Fra : BJ

Dato : 14-11-06 09:10

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> en film der kører nede på tv'et hos volvoforhandleren søndag eftermiddag

Helt enig, dog tror jeg, det er tidens trend, der slår igennem.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Møller

Dato : 14-11-06 14:45

> "Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Helt enig, dog tror jeg, det er tidens trend, der slår igennem.

Jeg troede lige, at du havde byttet om på dem, for nu synes jeg det er
sjældent, at motorhjælmen lukkes op eller der siges noget om motoren ud over
HK eller om undervognen.
For de der vise i TV er da noget med, "jeg kører altid en omvej for at få
mere tid til at nyde bilen". Han skulle prøve Køgebugtmotrovejen i dag
2 timer for 4 km er vist den sidste melding, mon den er troværdig

Møller

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-11-06 09:16

BJ wrote:
> Det er ret morsomt at se forskellen fra den gang og så i dag, når det gælder
> [...]
Jeg kan godt lide hvordan der blev gået til den i Amazonen! Den anden
ligner alt for mange andre reklamefilm, hvad var det lige for en bil?

Peugeot har ofte haft nogle gode reklamerfilm - jeg kan huske den for
406eren.

/Martin

Fra : spamsen

Dato : 15-11-06 01:19

"BJ" wrote in message
> Det er ret morsomt at se forskellen fra den gang og så i
> dag, når det gælder reklamefilm for biler:
>
> Den gang:
> http://www.amt.nl/web/show/id=60004/Video.html/contentid=8173
heh kan godt lide sidste del, cheaper than psychiatri..

--
vh.
Flemming