Nøgle til Seat Altea Van
Fra : Tue Jensen

Dato : 12-11-06 18:52

Når jeg på nøglen trykker på midterste knap(logo med en bagsmæk) sker der
ikke noget. Er det tilsvarende på jeres Seat Altea Van?
--
Tue

Fra : Torben Nielsen

Dato : 12-11-06 20:04

Tue Jensen skrev:
> Når jeg på nøglen trykker på midterste knap(logo med en bagsmæk) sker der
> ikke noget. Er det tilsvarende på jeres Seat Altea Van?

Jeg har ikke engang den knap (kun 2 knapper).

Med venlig hilsen
Torben Nielsen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 12-11-06 22:01

"Tue Jensen" <tuesjensen@gmail.com> wrote in message
> Når jeg på nøglen trykker på midterste knap(logo med en bagsmæk) sker der
> ikke noget. Er det tilsvarende på jeres Seat Altea Van?

På min Skoda, som har samme fjernbetjening, skal man holde den midterste
knap nedtrykket i 1 sekund før den åbner bagklappen. De andre to knapper tíl
at låse og oplåse dørene, reagerer umiddelbart når knappen nedtrykkes.
Mon ikke det er det samme på en fætter Seat ?

Andreas M. Hansen

Fra : Tue Jensen

Dato : 13-11-06 16:16

On Sun, 12 Nov 2006 22:00:40 +0100, Andreas M. Hansen wrote:

> [...]
> at låse og oplåse dørene, reagerer umiddelbart når knappen nedtrykkes.
> Mon ikke det er det samme på en fætter Seat ?

Jeg vil prøve. Jeg troede at den måske var frakoblet pga. nogle regler om
gulpladebiler.
--
Tue

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-11-06 16:49

Tue Jensen skriver:

> Jeg vil prøve. Jeg troede at den måske var frakoblet pga. nogle regler om
> gulpladebiler.

Det kan være frakoblet, hvis "lås op" påvirker alle døre ved et tryk på
fjernbetjeningen. Oprindeligt kan VAG biler med 3 knapper på
fjernbetjeningen laves så 1 tryk åbner kun for førerdøren og 2 tryk
låser hele bilen op - så virker den seperate til bagagerummet. Laves den
om så et tryk åbner for alle, fjernes funktionen til bagklappen alene
(svjv).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Tue Jensen

Dato : 13-11-06 18:23

On Mon, 13 Nov 2006 16:49:12 +0100, Klaus D. Mikkelsen wrote:

> [...]
> låser hele bilen op - så virker den seperate til bagagerummet. Laves den
> om så et tryk åbner for alle, fjernes funktionen til bagklappen alene

Se det giver mening for, jeg har sat den til at åbne alle døre med ét tryk.
Tak.
--
Tue

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-11-06 18:35

Tue Jensen skriver:

> Se det giver mening for, jeg har sat den til at åbne alle døre med ét tryk.

Okay

> Tak.

Yderst velbekom, altid glad for at hjælpe en der har købt en
(spareVW.....