Støj svage sommer dæk
Fra : Jørgen L.

Dato : 12-11-06 17:38

Da kone bilen skal have sommer sutter i størrelsen 205/55-16 er jeg på jagt
efter nogle gode støjsvage dæk.
Bilen er en Mazda 626 2,0HP Touring
Min priotet er.
gode tør og regnvejr egenskaber
støjsvage
rimmelig komfort
rimmelig holdbarhed

Jeg er selv kommet frem til Goodyear EXCELLENCE kunne være en løsning.
Hvad siger i ?
--
Hilsen Jørgen
Det vil være til stor hjælp for andre læsere hvis i svarer under

Fra : TDN

Dato : 12-11-06 17:59

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rimmelig komfort
> rimmelig holdbarhed
>
> Jeg er selv kommet frem til Goodyear EXCELLENCE kunne være en løsning.

Her er motors 2006 sommerdæktest:

http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/EC7F3AF0-400C-412D-A201-181015949FD5/0/104109.pdf

Mvh
Thomas

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-11-06 23:13

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Jørgen L." <Noemail@noemail.dk> skrev i en meddelelse

> Her er motors 2006 sommerdæktest:
>
> http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/EC7F3AF0-400C-412D-A201-181015949FD5/0/104109.pdf

Ja den burde jeg have kigget i, da jeg er medlem af FDM det var god
læsning.

Taget til efterretning

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D

Fra : Kent Glerup

Dato : 12-11-06 20:00

On Sun, 12 Nov 2006 17:37:53 +0100, "Jørgen L." <Noemail@noemail.dk>
wrote:

>Da kone bilen skal have sommer sutter i størrelsen 205/55-16 er jeg på jagt
> [...]

Se den dæktest der henvises til andetsteds, og find en god pris på
Bridgestone ER300!
Jeg har sagt det et par gange før, men det tåler gentagelse: ER300 er
et super kompromis mellem virkelig godt vejgreb og et meget lavt
støjniveau.

/Kent Glerup

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-11-06 23:13

> [...]
> Jeg har sagt det et par gange før, men det tåler gentagelse: ER300 er
> et super kompromis mellem virkelig godt vejgreb og et meget lavt

Den er noteret.

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D