veteran bil hvor ?
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 08-11-06 19:32

Hej alle jeg prøver lige igen skal giftes næste år og vil gerne leje en fiat
500 eller noget i den stil
hvis det ikke er til at finde et sted hvor man kan leje den slags er der så
gode steder på nettet hvor der står halvbillige veteran bil til salg....?
har tjekket den blå og der er der lidt, men jo flere steder jo bedre..

mvh Søren

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-11-06 19:41

"Søren Jacobsen" skriver:

> [...]
> gode steder på nettet hvor der står halvbillige veteran bil til salg....?
> har tjekket den blå og der er der lidt, men jo flere steder jo bedre..

Smart om du fortalte hvor i landet det skulel foregå.

Jeg blev selv transporteret i en ældre Citroen.......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 08-11-06 20:02

> Smart om du fortalte hvor i landet det skulel foregå.
>
> Jeg blev selv transporteret i en ældre Citroen.......
>

> Klaus
> --

Det er jo mindre væsentlig hvor i landet jeg bor, men det er nu på sjælland
hvis jeg skal handle bil køre jeg gerne til jydeland....
skal måske lige nævne at vi ikke vil have chaufør men vi vil selv køre det
udelukker nok de fleste veteran bils klub medlemmer

Søren

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-11-06 20:31

"Søren Jacobsen" skriver:

> Det er jo mindre væsentlig hvor i landet jeg bor, men det er nu på sjælland
> hvis jeg skal handle bil køre jeg gerne til jydeland....

Ikke, hvis du vil leje en bil.....

> skal måske lige nævne at vi ikke vil have chaufør men vi vil selv køre det
> udelukker nok de fleste veteran bils klub medlemmer

Ikke nødvendigvis.

Fra : Bo Oedegaard

Dato : 08-11-06 19:48

Man kunne jo altid prøve at kontakte Dansk Veteranbilklub, de har omkring
6.000 medlemmer.
http://www.veteranbil.dk/

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Bruno

Dato : 08-11-06 20:42

Søren Jacobsen wrote:
> [...]
> gode steder på nettet hvor der står halvbillige veteran bil til salg....?
> har tjekket den blå og der er der lidt, men jo flere steder jo bedre..

Prøv og kigge efter en bilklub, der skal nok være nogen syens det kunne
være sjovt.

Mvh

Bruno

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 08-11-06 21:13

"Søren Jacobsen" <fsgbooking@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle jeg prøver lige igen skal giftes næste år og vil gerne leje en
> fiat 500 eller noget i den stil

Jeg har i weekenden set en stå til salg i Osted, mel Roskilde og Ringsted,
hvorfor leje når man kan eje ;).