MacOSX og ext2-partitationer
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 26-06-01 13:49

Kan MacOSX finde ud af at mounte ext2-partitationer?

-j

--
Netcetera Aps         Men are from Earth.
Brolaeggerstraede 4       Women are from Earth.

Fra : Jakob Schmidt

Dato : 26-06-01 14:52

janus@netcetera.dk (Janus Sandsgaard) writes:

> Kan MacOSX finde ud af at mounte ext2-partitationer?

Nej.

HFS, HFS+, UFS, UDF og ISO 9660 + AFS client og NFS client

(sidstnaevnte kan maaske have din interesse)

Det skulle ikke vaere umuligt at skrive en udvidelse til systemet, saa
det kan understoette ext3 (og FAT32), saa mon ikke det kommer?

--
Jakob

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 26-06-01 15:09

On 26 Jun 2001 15:52:16 +0200, Jakob Schmidt
<sumus@aut.dk> wrote:

> Nej.

Skidt.

> Det skulle ikke vaere umuligt at skrive en udvidelse til systemet, saa
> det kan understoette ext3 (og FAT32), saa mon ikke det kommer?

Oplagt. Det ville være mam; og rigtig mam med understøttelse af ReiserHF. Har
fået min 20 GB disk, og havde tænkt mig 10 GB til /home. Håbede et øjeblik på
at MacOSX var svaret på, hvordan jeg deler min MP3-filer mellem de forskellige
OS'er..

-j