Nummerpladen
Fra : Søren Frahm Larsen

Dato : 07-11-06 19:17

Hey

Jeg har lige solgt min bil til en person og nu tænker jeg så på om der
findes en side på nettet hvor jeg kan gå ind og slå registeringsnummeret op
på min gamle bil og se om han om registeret den..?

mvh
Søren

Fra : Nyhedsgrupper

Dato : 07-11-06 19:25

Søren Frahm Larsen skrev:
> [...]
> findes en side på nettet hvor jeg kan gå ind og slå registeringsnummeret op
> på min gamle bil og se om han om registeret den..?

Jeg mener helt bestemt, at du kun kan få det oplyst ved at ringe til motorkontoret.

Frank

Fra : mfn

Dato : 08-11-06 10:49

Ja du skal ringe og give den nummeret. Så siger de om den er er reg til dig
endnu eller ej.

Fra : Torben Madsen

Dato : 08-11-06 10:56

"Nyhedsgrupper" <frank.glindhart@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener helt bestemt, at du kun kan få det oplyst ved at ringe til
> motorkontoret.
>
> Frank

Men slå lige koldt vand i blodet, hvis de fortæller, at den endnu ikke er
blevet omregistreret, hvis du ringer til motorkontoret. Det går ikke så
hurtigt derinde, så selv om køberen rent faktisk har omregistreret den, så
går der nogle dage, inden det er registreret i deres system.

mvh
Torben Madsen