pontiac grand am
Fra : .\(5750\)giller

Dato : 06-11-06 21:11

en kammerat vil gerne sælge en bil, men vi har ikke det store overblik på
hvad sådan en svend kan indbringe, nogen bud på det ?.
det drejer sig om følgende
http://www.roenhave.dk/pontiac
kort fortalt
1996 Pontiac Grand Am 2,3 sportscoupe
uden papirer
kørt 152900 miles eller Km ved ikke
har kørt i Texas og er kommet til DK for 2 - 3 år siden, og har ikke kørt så
længe, har været forsøgt startet, men 4 nye tændrør og nyt benzin vil gøre
den godt, umiddelbart ingen rust.
--
Hilsen Gilbert

Fra : Tom

Dato : 06-11-06 21:44

Nu har jeg ikke meget forstand på amerikanere, men for mig at se vil de
60.000 kr. den koster at indregistrere være rigeligt for en bil i den stand,
så det er nok ikke meget han skal regne md at tjene på den....han skal måske
nærmere være glad vis nogen vil hente den og skille ham af med den. Den ser
ikke alt for godt ud, desværre.

Tom