was: FDM-test, hvad bør laves
Fra : Morten Snedker

Dato : 06-11-06 16:15

Jf. tidligere tråd (news:j4hkk2hirb4v5u9m5au6fb5j510t4rmqrs@4ax.com),
kan jeg tilføje forhandlerens reaktion:

"Bortset fra slidte hængsler og bolte ved dørene, samt slidt ophæng
ved gearkasse, der er almindelig slid, så ring til værkstedet og find
en tid, så laver vi naturligvis alt det andet".

Det er sgu fin service (om også forventlig, er vel et temperaments-
spørgsmål).

Men det ændrer naturligvis ikke på, at havde jeg _ikke_ fået en
fdm-test, så havde jeg kørt rundt med mangler/fejl, indtil det blev et
problem (har ingen videre praktisk forstand på biler).

Så jeg synes stadig mine små 3.000 til testen er givet godt ud.

Morten Snedker
http://www.planprojekt.dk | http://www.dbconsult.dk
Privat: http://www.vinthervej2.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-11-06 16:27

Morten Snedker skriver:

> [...]
> en tid, så laver vi naturligvis alt det andet".
>
> Det er sgu fin service (om også forventlig, er vel et temperaments-

Det er over "forventeligt niveau".

> [...]
> problem (har ingen videre praktisk forstand på biler).
>
> Så jeg synes stadig mine små 3.000 til testen er givet godt ud.

Enig.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 06-11-06 18:15

"Morten Snedker" <morten.snedker@planprojekt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en tid, så laver vi naturligvis alt det andet".
>
> Det er sgu fin service (om også forventlig, er vel et temperaments-

Netop, han burde på "positiv listen".