Dagnes joke :)
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 06-11-06 09:02

Lige en lille en til at lette den lidt trykkede stemning :)

KÆRE BREVKASSE:

Jeg er en mand på 37 år, lykkelig gift med min dejlige hustru og vi har 2

børn.

Den seneste tid har min kone købt meget nyt tøj, og hun er også

begyndt at gå meget ud alene. Når jeg spørger hvem hun er sammen med, svarer

hun altid, ikke nogen du kender. I forgårs ringede hendes mobiltelefon, og

da jeg ville række hende den, vrissede hun, at jeg aldrig skulle røre hendes

telefon.

Hver torsdag når hun kommer hjem, bliver hun altid sat af lidt nede

af vejen. I torsdags besluttede jeg mig for at finde ud af hvem der kørte

hende hjem, så jeg gik ud i indkørslen og gemte mig bag min BMW.

Da jeg kiggede ned så jeg til min store overraskelse at den lækkede lidt
olie.

Nu er mit spørgsmål: Er det normalt at en BMW 330 Ci lækker lidt olie, når
den kun har kørt 30.000 km?

Jacob (BMW E46, nu med Touring UDEN oliespild)

Fra : Bjarne Haug

Dato : 06-11-06 09:46

Det der er fandme i orden hahahaha mere af den slags....

vh
Bjarne

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-11-06 10:08

Den Mon, 6 Nov 2006 09:01:46 +0100 sendte "Jacob Rungwald"
<jacob*giraf*@rungwald.dk> følgende røgsignaler:

--
- "Muslimerne synes at svin er beskidte dyr, hvorfor det?"
- "Jaeh, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Hr. Jensen

Dato : 06-11-06 10:11

> [...]

>af vejen. I torsdags besluttede jeg mig for at finde ud af hvem der kørte
>
>hende hjem, så jeg gik ud i indkørslen og gemte mig bag min BMW.

Hvis dette havde været det primære problem, ville mit svar være:

Hvad har kvinder til fælles med støvsugere?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Når de holder op med at suge, er det på tide at skifte sækken ud.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-11-06 11:19

In article <454eebea$0$14023$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> wrote:

> Nu er mit spørgsmål: Er det normalt at en BMW 330 Ci lækker lidt olie, når
> den kun har kørt 30.000 km?

LOOOL

Iorden humor der

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-06 19:25

"Jacob Rungwald" <jacob*giraf*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> olie.
>
> Nu er mit spørgsmål: Er det normalt at en BMW 330 Ci lækker lidt olie, når

Jep, man bør ikke tage let på sådanne problemer. Det er faktisk en ganske
alvorlig sag som kræver ens fulde opmærksomhed. )

--
Tom

Fra : npw

Dato : 08-11-06 12:56

Denneher har jeg lånt i campingferie.dk

Pas på bil valg til Italien (Gismo 7.11.2006 | 14:37 )

Fem tyskere i en Audi Quattro ankommer til den italienske grænse.
Den italienske grænsevagt stopper dem og siger: " It'sa illegala to
putta
5 people in af Quattro"

"Vot do you mean et'z illegal ?" spørger den tyske fører af bilen.

"Quattro meansa four" svarer den italienske grænsevagt.

"Quattro is just ze name of ze automobile" siger tyskeren uforstående.
"Look at ze papers: zis car is disignt to kerry 5 persons".

"You can'ta pulla thata one on me" svarer italieneren.

"Quattro meanse four. You have five a people ina your car and you are
therforea breaking the low".

Den tyske fører mister tålmodigheden: "You idiot! Call your
zupervisor
over, I vant to speak to somevone viz more intelligence."

"Sorry" svarer italieneren. "He can'ta come. He'sa busy witha 2 guys in
Fiat Uno"

Tak for lån til GISMO

mvh
Niels W.